دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

میزان میل جنسی زنان در سنین مختلف 

سه شنبه، 01 مهر 1399
میل جنسی زنان در سنین مختلف بعد از بلوغ دچار کاهش و افزایشی می‌شود که نتیجه تغییرات و تحولات سیستم بدنی است. در یک دوره میل جنسی زنان به اوج می‌رسد و در دوره‌ی سنی خاصی این میل کاهش می‌یابد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ،میل جنسی مرحله انگیزشی و علاقه به فعالیت جنسی است که به شک علاقه و تمایل در می آید تا با شریک جنسی و عاطفی خود در یک فعالیت جنسی شرکت کنیم. این امر یک جنبه از چرخه جنسی انسان است ونحوه تجربه آن می تواند به تعداد انسان ها متنوع باشد. تمایلات جنسی برای یک فرد واحد، در زمان های مختلف نیز تغییر می کند

از آنجایی که میل جنسی یک مفهوم غیر عینی و در واقع ذهنی است؛ تعریف کردن و اندازه گیری آن همواره دشواراست. این میل می تواند با نشانه هایی درونی و بیرونی شروع شود اما لزوما همیشه به فعالیت جنسی ختم نمی شود. در واقع ممکن است که فرد با پرداختن به برخی تخیلات و فانتزی های جنسی یا دیدن یک فرد جذاب امیال جنسی پیدا کند بدون اینکه در نهایت در یک رابطه جنسی درگیر شود.

میل جنسی زنان در رابطه جنسی تاثیر فراوان دارد و اگر این میل کم باشد رابطه جنسی خوبی اتفاق نمی افتد. در برخی از روز ها و برخی سنین زنان به دلیل تغییرات هورمونی میل جنسی بیشتری برای برقرای رابطه جنسی از خود نشان می دهند.

میل جنسی زنان در سنین مختلف بعد از بلوغ دچار کاهش و افزایشی می شود که نتیجه تغییرات و تحولات سیستم بدنی است. در یک دوره میل جنسی زنان به اوج می رسد و در دوره ی سنی خاصی این میل کاهش می یابد.

زنان در دوره سنی دهه ۳۰ و دهه ۴۰ زندگی خود نسبت به سایر دوره های زندگی خود میل جنسی بیشتری دارند. زنان در سنین ۲۷ تا ۴۵ سال دارای تخیلات جنسی قوی تر و تمایلات جنسی بیشتری نسبت به دختران سنین ۱۸ تا ۲۶ سال دارند. میل جنسی زنان بعد از یائسگی به علت کاهش سطح و توقف تولید هورمون استروژن تحت تاثیر قرار گرفته و کم کم از شدت آن کاسته می شود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم