دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

مجازات سنگین دولت برای مردانی که تاریخ تولد همسرشان را فراموش کنند! + جزییات/تبریک به همه خانومای زخم خورده🤣 

پنجشنبه، 16 آذر 1402
کد خبر: 365504
ساعد نیوز: نام دولت ساموآ که یکی از کشورهای زیبای منطقه اقیانوسیه محسوب می شود با تصویب یک قانون عجیب در روزهای اخیر حسابی بر سر زبان افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبر آنلاین، کشور زیبای اقیانوسیه ساموآ به تازگی به دلیل یک خبر تا حدودی تکان‌دهنده که در فضای مجازی منتشر شده، توجهات را به شدت به سمت خود جلب کرده است. نمی‌توان انکار کرد که روزهای تولد؛ تاریخ‌هایی هستند که ارزش به خاطر سپردن دارند و ما باید به انسان‌های اطراف خود نشان دهیم که برایمان ارزش خاصی دارند؛ مخصوصاً اگر آن فرد همسر ما باشد.

یکی از صفحات پرمخاطب آلمانی مدعی شده که در ساموآ مردانی که تاریخ تولد همسر خود را فراموش کرده؛ راهی زندان می‌شوند! با این حال «فیونا کلارک» وکیلی که در یک شرکت حقوقی در ساموآ کار می‌کند؛ اطلاع از چنین قانونی را انکار کرده است.

این وکیل البته خاطر نشان کرد که یک مجله بریتانیایی هم چند سال پیش چنین ادعایی را مطرح و به صورت رسمی منتشر کرده بود. فیونا در همین ارتباط گفت: این یک کمپین تبلیغاتی برای جذب زوج‌های جوان برای سپری کردن «ماه عسل» بود و به خوبی نیز به هدف خود رسید. این تبلیغان باعث شد تا نرخ سفر زوج‌های جوان به این کشور نزدیک به 450% افزایش پیدا کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
(عکس) عاشقانه‌ی خاص نیکی کریمی، شاپرک سریال "سرزمین مادری"، برای خواهر و خواهرزاده‌ی نازش در خارج از کشور/ باورتون میشه خواهر باشن؟ دریغ از یه نوک سوزن شباهت
مهران غفوریان : امکاناتش رو داشتیم بچه مون رو خارج به دنیا بیاریم ولی هم من هم مامانش خواستیم ایران به دنیا بیاد +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه