دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

مخالفت وزارت علوم با سیاسی کاری و رفتار جناحی 

دوشنبه، 21 اسفند 1396
کد خبر: 3680
ساعد نیوز: وزیر علوم در دیدار با نمایندگان اتحادیه های دانشجویی گفت: وزارت علوم با سیاسی کاری و رفتار جناحی مخالف است؛ چرا که سیاست زدگی را در شان دانشگاه نمی داند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رعایت قوانین کشور، آیین نامه‌های مرتبط با تشکل های اسلامی دانشجویی و اساسنامه آنها و نیز احترام به نظرات دیگران را رمز موفقیت در فعالیت های دانشجویی توصیف کرد.

وی در ادامه سلسله نشست های خود با تشکل های صنفی و دانشجویی، با نمایندگان چهار تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش عدالتخواه دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت دیدار و از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، تضارب اندیشه ها، پویایی و نشاط محیط دانشجویی حمایت کرد و این فعالیت ها را «عاملی اثربخش در ارتقای مسئولیت اجتماعی دانشگاهها و رشد علمی کشور» دانست.

وزیر علوم ادامه داد: معاونت فرهنگی وزارت علوم در راستای تقویت فعالیت های تشکل های دانشجویی بر روند اجرایی شدن آیین نامه ها و ضوابط قانونی نظارت می کند و دانشجویان نیز می توانند مشکلات خود را با این معاونت در میان بگذارند.

غلامی با تاکید بر لزوم تداوم فعالیت های سازنده سیاسی و اجتماعی دانشجویان و تشکل های مختلف دانشجویی در چارچوب قانون اظهار داشت: وزارت علوم با سیاسی کاری و رفتار جناحی مخالف است؛ چرا که سیاست زدگی را در شان دانشگاه نمی داند.

وی افزود: هم اکنون فضایی منطقی و به دور از هیجانات کاذب در فضایی دانشجویی حاکم است و تشکل های دانشجویی با تفکرات مختلف و به مناسبت های گوناگون برای رشد فکری و فرهنگی قاطبه دانشجویان تلاش می کنند.

وزیر علوم در خصوص برخی مشکلات مالی مربوط به تشکل های دانشجویی اظهار داشت: با تخصیص کامل بودجه وزارت علوم در روزهای پایانی اسفندماه از طرف سازمان و برنامه بودجه و خزانه داری کل، مطالبات اتحادیه های دانشجویی نیز پرداخت می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)