دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

مخارج سرسام آور زندگی مائورو ایکاردی و وندا نارا در ماه 

چهارشنبه، 30 شهریور 1401
ساعدنیوز: بر کسی پوشیده نیست که مائورو ایکاردی (Mauro Icardi)، بازیکن فوتبال آرژانتینی و وندا نارا (Wanda Nara)، مدل و مجری تلویزیونی که مدیر برنامه های همسرش است زندگی مجللی دارند و در شهرهای خارجی مثل میلان و پاریس زندگی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از روزیاتو، بر کسی پوشیده نیست که مائورو ایکاردی (Mauro Icardi)، بازیکن فوتبال آرژانتینی و وندا نارا (Wanda Nara)، مدل و مجری تلویزیونی که مدیر برنامه های همسرش است زندگی مجللی دارند و در شهرهای خارجی مثل میلان و پاریس زندگی کرده اند.

با این حال پس از انتقال ایکاردی از پاری سن ژرمن به گالاتاسرای ترکیه و با وجود کاهش درآمد بازیکن آرژانتینی، افشای هزینه های ماهانه این زوج در مطبوعات نشان می دهد که آنها همچنان به روند زندگی لاکچری خود ادامه می دهند.

ایکاردی پیش از آنکه با قراردادی ۶۰ میلیونی به PSG منتقل شود در اینتر میلان نامی برای خود دست و پا کرد. با این حال نتوانست در پایتخت فرانسه چندان تاثیرگذار باشد و در نهایت به صورت قرضی به باشگاه گالاتاسرای ترکیه پیوست.

با وجود این اتفاق، یک خبرنگار آرژانتینی جزئیاتی درباره این زوج ازجمله هزینه های ماهیانه آنها منتشر کرد که قابل توجه است. آگوستو تارتوفولی در یک برنامه تلویزیونی گفت: «سبک زندگی آنها این طور بود که وندا در ماه تقریبا ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار یورو برای زندگی اش خرج می کرد. اطرافیان او می گویند این پول خرج خانه آنها در میلان، مدرسه بین المللی که فرزندانشان در آن تحصیل می کنند و موارد دیگر می شد.»

وندا نارا پیش از ازدواج با ایکاردی با ماکسی لوپز، هم تیمی سابق مائورو در تیم سمپدوریا ازدواج کرده بود، اما این زوج پس از افشای رابطه او و ایکاردی از هم جدا شدند. نارا و ایکاردی در سال ۲۰۱۴، اندکی پس از طلاق نارا و لوپز با یکدیگر ازدواج کردند. آنها دو دختر به نام های فرانچسکا و ایزابلا دارند.

در جریان بازی بین تیم های سمپدوریا و اینترمیلان از بازی های سری آ سال ۲۰۱۴ لوپز به طور مشخص از دست دادن با ایکاردی در ابتدای بازی خودداری کرد. اقدامی که باعث شد مطبوعات این بازی را «دربی وندا» نام گذاری کنند.

کاهش حقوق ایکاردی از ۱۰ به ۶ میلیون یورو

با این حال پس از انتقال بازیکن آرژانتینی از فرانسه به ترکیه بهتر است این زوج مراقب خرج و مخارج خود باشند، چون غیرممکن است که دستمزد ایکاردی در پاری سن ژرمن در ترکیه تکرار شود.

تارتوفولی گفت: «مائورو سالانه ۱۰ میلیون یورو درآمد داشت. در ترکیه نمی توانستند این مبلغ را به او بپردازند درنتیجه قطری ها گفتند که بخشی از حقوق او را تقبل کرده و سالانه ۶ میلیون یورو به او پرداخت می کنند. ترک ها به او گفتند فقط می توانند ۷۵۰ هزارتای دیگر در سال به این مبلغ اضافه کنند، زیرا زندگی در ترکیه چندان پرخرج نیست.»

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب