دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ملتمسانه خواستیم که سفر نروید / شرایط کرونا اسف‌بار است 

پنجشنبه، 24 مهر 1399
کد خبر: 107406
ساعد نیوز: عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، با تاکید بر پرهیز از هرگونه سفر در تعطیلات پیش‌رو، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها در صورتی که مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل نکرده و به سفر بروند، میزان مرگ و میر کرونا می‌تواند تا ۲ برابر افزایش یابد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مسعود مردانی ضمن اسف بار خواندن شرایط کرونا در کشور، گفت: وضعیت پیچیده ای را تجربه می کنیم . در شرایطی که موارد بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری بسیار بالا است، تخت بیمارستانی هم در دسترس نیست.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو و آغاز سفرها، تاکید کرد: تاکنون چندین بار از مردم ملتمسانه خواهش کردیم برای کمک به کاهش بار بیماری برای کادر درمان و کاهش موارد بیماری سفر نروند. باز هم خواهش می کنیم در خانه بمانید تا به بهبود اوضاع کمک کنید.

وی افزود: بر اساس پیش بینی ها در صورتی که مردم به توصیه های بهداشتی عمل نکرده و به سفر بروند، میزان مرگ و میر می تواند تا ۲ برابر افزایش یابد.

این متخصص بیماری های عفونی درباره طول دوره بیماری، اظهار کرد: دوره بیماری عمدتا بین ۲ تا ۳ هفته است؛ اما اکنون مواردی که به بیمارستان می آیند در مراحل پیشرفته بیماری هستند. بنابراین دوره بیماری برای آنها طولانی تر می شود.

وی در خصوص نحوه درمان مبتلایان کرونا در پیک جدید بیماری، تصریح کرد: نحوه درمان تفاوت عمده ای نداشته است؛ فقط تنوع درمان های در دسترس ما بیشتر شده است اما، باید بدانیم هیچ کدام از داروهایی که به بیماران می دهیم داروی اصلی درمان کرونا نیست و هنوز داروی قطعی درمان کووید۱۹ شناسایی نشده است.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
زهره
4 سال پیش

برای وطنم ومردم جهان فقط دعا میکنم شب روز میگویم خدایا یا یکدفعه نابودکن همه چیز رو یا نجاتمون بده وقتی صفحه حوادث میخوانم قلبم درد میگیرد و فقط اشک میریزم همین .
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی کتاب