دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

ممنوعیت تردد در ۵ کلان‌شهر به دستگاه‌ها ابلاغ شده است 

چهارشنبه، 23 مهر 1399
کد خبر: 107296
ساعد نیوز: وزیر بهداشت گفت: رئیس جمهور با درخواست بنده برای محدودیت رفت و آمد در ۵ کلان‌شهر در سه روز تعطیلی پیش رو موافقت کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا اظهار کرد: با بررسی هایی که روی ویروس کرونا داشتیم متاسفانه ویروس دچار جهش ها و تغییراتی شده است. در سرعت انتشار و گرفتار کردن جمعیتِ بیشتر سرعت عمل بیشتری پیدا کرده و این زنگ خطری برای کشور برای رعایت فاصله گذاری، مسافرت ها و استفاده از ماسک است.

وی ادامه داد: روز گذشته از رئیس جمهور درخواست کردم که اجازه دهند در پنج شهر مهم که شیوع بالاست مانند کلان شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در سه روز تعطیلی منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد اعلام کنیم که بلافاصله آقای روحانی با این پیشنهاد موافقت و به دستگاه های مربوط ابلاغ کرد. امیدوارم با اجرای این طرح بتوانیم، در این سه روز تعطیلی بعنوان یک کار جدید در کاهش ترددها و محدودیت های جدید ترافیکی، در راستای کاهش بیماری گام هایی را برداریم.

نمکی افزود: در استراتژی های جدیدی که تنظیم کردیم علاوه بر محدودیت هایی که اعمال می کنیم، برنامه هایی را برای تست و بیماریابی جدید، با همکاری سازمان بسیج، سازمان های مردم نهاد و دستگاه هایی که قبلا و در موج اول با هم همکار بودیم، اجرا خواهیم کرد.

وزیر بهداشت گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و تشدید موج بیماری، ما برنامه های جدیدی را تدوین کردیم که یکی از اضلاع آن سخت گیری ها و اعمال محدودیت های بیشتر است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی