دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / زبان / CILS (ایتالیایی) /

منابع آزمون زبان ایتالیایی چیلز (CILS) 

سه شنبه، 01 خرداد 1397
کد خبر: 7158
ساعد نیوز: در این بخش ساعد نیوز، سعی شده است تا بهترین منابع موجود برای آمادگی آزمون زبان ایتالیایی چیلز (CILS)، در اختیار کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، قرار داده شود.

منابع آزمون زبان ایتالیایی چیلز (CILS)

آزمون چیلز (CILS) مخفف  Certificazione di Italiano come Lingua Straniera ، از میان آزمون‌های بین‌المللی مهارت در زبان ایتالیایی، یکی از معروف‌ترین آن‌هاست که مورد تایید وزارت امور خارجه ایتالیا نیز می باشد. 

از آنجا که آزمون چیلز سطح A1 و A2 در حد مبتدی می‌باشند، لذا سطح‌بندی اصلی این آزمون به چهار سطح زیر تقسیم می‌شود:

1- CILS UNO: این سطح که معادل B1 می‌باشد، شامل یک آزمون ۳ ساعته است که به ارزیابی سطح زبان آموز در کاربرد زبان ایتالیایی می‌پردازد.

2- CILS DUE: دومین سطح که معادل B2 می‌باشد، شامل یک آزمون ۴ ساعته است. در صورت داشتن این مدرک، نیازی به گذراندن واحدهای پیش‌نیاز زبان ایتالیایی در دانشگاه‌های ایتالیا نمی‌باشد.

3- CILS TRE: سومین سطح از آزمون چیلز که دارای دشواری سطح بالاست، معادل C1 بوده و توانایی مکالمه ایتالیایی پیشرفته‌ای را طلب می‌کند. آزمون این سطح ۵ ساعت طول می‌کشد.

4- CILS QUATTRO: چهارمین سطح که بالاترین سطح از آموزش زبان ایتالیایی است، معادل C2 بوده و حدود ۵/۵ ساعت طول می‌کشد. افرادی که موفق به دریافت مدرک این سطح می‌شوند تفاوتی از لحاظ مهارت زبان ایتالیایی با یک فرد Native ایتالیایی زبان نخواهند داشت.

برای موفقیت در امتحان چیلز و گرفتن ویزای ایتالیا شما باید در زبان ایتالیایی مهارت کافی کسب کنید؛ به همین جهت هر کتاب و آموزشی که بتواند به شما مهارت زبان ایتالیایی در سطح B1 را یاد بدهد به نوعی «منبع» امتحان چیلز محسوب می‌شود. در حال حاضر اصلی‌ترین منابع آزمون استرنی (CILS) در حقیقت همان مجموعه کتاب‌های جدید اسپرسو (Nuovo Espresso) است که در صورت تسلط کامل به مباحث هر سه سطح این کتاب می‌توانید در آزمون B1 نمره بسیار خوبی کسب نمایید. 


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل اکسپت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!