دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

مناطق لذت بخش بدن زن و مرد در رابطه جنسی 

پنجشنبه، 22 تیر 1402
اگر قصد دارید با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنید، ادامه این مطلب از ساعد نیوز را از دست ندهید.

در زمان برقراری رابطه جنسی، بعضی از نقاط بدن خانم ها و آقایان تحریک پذیری بیشتری دارند. لذا لمس این نقاط لذت و سرخوشی بیشتری را برای خانم ها و آقایان به دنبال دارد. در ادامه این مناطق حساس معرفی می شوند.

مناطق لذت بخش بدن زنان و مردان

باید توجه داشت که مناطق لذت بخش بدن در افراد متفاوت است و شما باید بتدریج مناطق حساس بدن خود و همسرتان را کشف کنید.اگر شما به بدن همسرتان بیشتر توجه کنید قسمتهایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت میتوانید همسرتان را تحریک کنید.

  • سر : بیشتر مردها و زنها از نوازش سر و موهایشان بخصوص عبور انگشت از بین موها لذت میبرند همچنین بوسیله انگشتان دست به آرامی پیشانی و دو طرف سر را ماساژ دهید در هنگام انجام آن چشمان همسر شما باید بسته باشد این ماساژ علاوه بر حس آرامش میتواند جهت تسکین اعصاب و تحریک موثر باشد.

  • لاله گوش : بوسیدن، زبان زدن لاله گوش برای مردان همچون زن لذت بخش است مشروط بر آنکه نظافت قبل از رابطه رعایت شده باشد .

  • لبها : فقط به بوسیدن لبها اکتفا نکنید، بلکه آنها را مکیده و بخورید! خیس کنین و اجازه بدین که گرمی لبتان توسط لبای همسرتان حس شود.

  • گردن : ناحیه زیر فک تا پایین گردن را در دو طرف با دست نوازش دهید، و از لب و زبان خود برای بوسیدن و تحریک بوسیله زبان استفاده کنید.

  • پشت : شانه پشت و کمر او را ماساژ دهید.

  • سینه ها : حرکت آرام دست و لمس سینه و همچنین نوازش پهلو ها و پشت کمر با انگشتان دست میتواند در تحریک همسر شما موثر باشد.

  • اندام جنسی : هر زمان که تصمیم به دخول داشتید میتوانید قبل از آن نسبت به تحریک اندام جنسی همسرتان اقدام کنید به عبارتی آخرین مرحله معاشقه این عمل میباشد در صورتی که خیلی از زوجین هستند که بر عکس جهت تحریک همسر خود از همان ابتدا سراغ لمس و تحریک اندام جنسی همسر خود میروند

سخن پایانی

بطور کلی به دنبال آغاز و پایان سریع نباشید ، توجه به سایر نقاط بدن همسرتان میتواند در لذت و تحریک بیشتر تاثیر بسزایی داشته باشد همانطور که در احادیث و روایات به این نوع رفتارها توصیه شده است.در انتها یاداوری این نکته که تامین نیاز جنسی همسر لطف به او نیست بلکه وظیفه ایست متقابل برای زوجین باید قابل اهمیت باشد .همچنین شما می توانید در این مطلب تحریک کننده ترین کارها در رابطه جنسی را بخوانید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویراستاری تخصصی مقاله
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی