ساعدنیوز
ساعدنیوز

مناطق دیدنی و توریستی در کشور باربادوس چه می‌باشد؟

  دوشنبه، 24 آذر 1399   زمان مطالعه 9 دقیقه
مناطق دیدنی و توریستی در کشور باربادوس چه می‌باشد؟
اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری کشور باربادوس آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

باربادوس

کشوری جزیره ای است که میان دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی و شمال شرق ونزوئلا قرار گرفته است. پایتخت آن بریج تاون است. همه کشور باربادوس تنها از یک جزیره تشکیل شده و این جزیره جزو جزایر بادپناه به شمار می آید که در آنتیل کوچک قرار گرفته است. باربادوس شرقی ترین خشکی در منطقه آنتیل است. زبان رسمی باربادوس انگلیسی و واحد پول آن دلار باربادوس است.

باربادوس برای اولین بار توسط دریانوردان اسپانیایی در اواخر قرن ۱۵ میلادی کشف شد و آن را جزیره ای که جز ممالک خاصشان است، نامیدند. برای اولین بار که این کشور بر روی نقشه ای در جهان جا نمایی شد، در سال ۱۵۱۱ بر روی نقشه ی کاشفانش، اسپانیایی ها بوده است. نام این جزیره در زبان بومیان سرخ پوست این جزیره به معنای جزیره ی سفید با دندانه های سفید به سمت بیرون، است. دندانه های سفید اشاره به صخره های مرجانی و سرخی به سنگ های سرخ این جزیره اشاره دارد. خود واژه ی باربادوس به معنای ریشو است که دقیقا مشخص نیست که اشاره به چه چیزی دارد. بالاخره این کشوردرسال ۱۹۶۶، اعلام استقلال کرد و در حال حاضر با تکیه بر جاذبه های توریستی اش، یکی از جزایر معروف و مهم گردشگری در جزایر کارائیب است.

جاذبه های گردشگری باربادوس

  • خلیج Carlisle

همان طور که اشاره کردیم این کشور در حوزه دریای کارائیب وجود دارد و به همین دلیل است که شما می توانید در آن با تعداد زیادی از سواحل زیبا آشنا شوید. خلیج Carlisle یکی از مهم ترین قسمت های این کشور محسوب می شود که برای قرن ها یکی از مهم ترین بندر ها برای اسپانیایی ها محسوب می شده است. هنوز هم در قسمت قدیمی این اسکله می توانید با برخی از کشتی های قدیمی که به پادشاهی اسپانیا تعلق دارند، آشنا شوید. خلیج Carlisle در نزدیکی پایتخت این کشور یعنی بریج تاون قرار دارد.

  • باغ های هانت

تصویر

باغ های هانت یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بی نظیر این کشور می باشد که شما می توانید با آن در نزدیکی منطقه سنت جوزف آشنا شوید. این باغ های گیاه شناسی برای اولین بار توسط مهاجران انگلیسی بنا شد. باغ های هانت دارای طیف گسترده ای از گونه های گیاهی هستند چرا که این منطقه از نظر آب و گیاهی و خاک برای کشت گیاهان بسیار مناسب می باشد. یکی از مهم ترین قسمت های این باغ مربوط به گیاهان دارویی می باشد که در آن دانشمندان در حال تحقیق در مورد خواص گونه های مختلف گیاهی هستند.
  • خلیج Paynes

در این کشور چند خلیج مهم وجود دارد که یکی دیگر از زیباترین آنها خلیج Paynes نام دارد. این خلیج که بعضی ها به آن ساحل پالاتینوم نیز می گویند، در غرب کشور واقع شده است. یکی از اصلی ترین دلایل شهرت خلیج Paynes مربوط به سایت های شنا و غواصی آن می باشد. آب های این منطقه معمولا آرام و بدون موج هستند و به همین دلیل است که شما می توانید به راحتی در آن به شنا بپردازید. در سال های اخیر امکانات رفاهی و تفریحی زیادی نیز به این خلیج اضافه شده اند.

  • غار گل حیوانات

تصویر

در نوک شمالی باربادوس ، غار Animal Flower یکی از مکانهای برتر برای بازدید است ، نه فقط برای غار ، بلکه برای چشم اندازهای چشمگیر از منظره بالا. همچنین از فوریه تا آوریل این امکان را دارید که نهنگ های کوهان دار را از قسمت صخره بالای غار مشاهده کنید. تورهای غاری فقط 15 تا 20 دقیقه هستند و توسط یک راهنما هدایت می شوند. یک راه پله کوتاه شما را به درون این غار بی نظیر می برد. دهانه های بزرگ طبیعی پنجره هایی به سمت اقیانوس ارائه می دهند و استخرهایی که در اثر پاشش از امواج تشکیل می شوند مانند استخرهای بازتابنده عمل می کنند. این دهانه ها همچنین نور کافی را فراهم می کنند و احساس کلاستروفوبیک را که غالباً در غارهای تاریک دیده می شود ، از بین می برند.

در کنار صخره بالای غار ، یک رستوران واقع شده است و چند فروشنده در غرفه های فروش خرده ریزها مستقر شده اند. مناظر از رستوران باورنکردنی است. بالای یک قسمت از رستوران ، یک مکان دید در فضای باز وجود دارد که وقتی نهنگ ها به منطقه می روند محبوب است. یک منطقه دیدنی در سمت راست ورودی غار نمایشی از خط ساحلی را نشان می دهد. امواج عظیمی در برابر صخره های فرسایش دهنده برخورد می کنند و انفجار به هوا می پاشد.

  • ذخیره گاه حیات وحش باربادوس

تصویر

ذخیره گاه حیات وحش باربادوس مکانی عالی برای دیدن و لذت بردن از برجسته ترین موجودات باربادوس ، از جمله میمون های سبز معروف جزیره است. شما اغلب می توانید میمون ها را در تعامل با حیوانات وحشی دیگر مشاهده کنید ، و خود را با آزار و اذیت لاک پشت ها و سایر ساکنان سرگرم می کنند. مسیرهای سایه دار از میان جنگل چوب ماهون در این پارک آرام می گذرد. آگوتیس ، میمون ها ، گوزن ها ، لاک پشت ها و ایگواناها آزادانه در محدوده تاسیسات پرسه می زنند و فرصت های خوبی برای عکاسی و برخوردهای نزدیک فراهم می کنند. برخی از ساکنان دیگر شامل طوطی ها ، چوگان ، مارا و مارها هستند.
  • کلیسای مقدس نیکلاس

تصویر

خانه بزرگ Jacobean در Abbey St. Nicholas در سال 1658 ساخته شده است ، و داستانهایی که در طی سالهای گذشته در اطراف این Abbey دنبال شده اند به اندازه خود مزارع جذاب هستند. علی رغم نام ، ابی یک مزارع بود و هرگز هیچ گونه ارتباط مذهبی نداشت. در طول قرن ها چندین بار این ملک تغییر دست داده است اما امروز متعلق به لری و آنا وارن است که این ملک را در سال 2006 خریداری کرده اند. بازدید کنندگان می توانند برای دیدن اشیاques عتیقه ، یادگیری نحوه کار و گشت و گذار در محوطه در این ملک گشت بزنند که این کار معمولاً دو ساعت طول می کشد.

در نزدیکی آن تپه درخت گیلاس قرار دارد ، منطقه دیدنی محبوب با چشم انداز از جزیره و از اقیانوس در سمت اقیانوس اطلس. اگر وقت دارید و به خصوص اگر از مکان هایی مانند پارک ملی Farley Hill یا Welchman Hall Gully که دارای چشم اندازهای زیبا هستند بازدید نمی کنید ، ارزش این را دارد که جلوی آن را بگیریم.

  • جنگل گل

تصویر

جنگل گل یک برخورد غیرمنتظره در تپه های مرکز باربادوس است. گیاهان و درختان گلدار و رنگارنگ در مسیرهای پیاده روی قرار گرفته اند و نیمکت های پوشیده از سایه مکان هایی را برای نشستن و استراحت فراهم می کنند. چیزی همیشه در جنگل شکوفا است ، که 53 هکتار را در بر می گیرد. از نقاط مرتفع چشم اندازهای زیبایی از دامنه تپه سرسبز و فراتر از آن تا اقیانوس دیده می شود. جاده به جنگل گلها باریک و پر از تپه است اما آسفالته و کمتر دلهره آور از آنچه که برای اولین بار به نظر می رسد است.

وسایل ضروری برای سفر به باربادوس

اگر فصل خشک را برای سفر به کشور باربادوس انتخاب می کنید با خود کرم مرطوب کننده داشته باشید، اینکه بتوانید دست پوست و صورت خود را نرم نگه دارید بهترین شرایط را برای شما فراهم می سازد. شما می توانید در این زمینه از آبرسان های طبیعی نیز استفاده کنید که در این کشور به فروش می رسد و تعرفه مشخصی دارد. در فصل خشک آفتاب های سوزانی در کشور باربادوس دیده می شود که برای شما دردسر ساز است. بهتر است سعی کنید زیر نور مستقیم آفتاب در طولانی مدت قرار نگیرید. از یاد نبرید که شما برای سفر به کشور باربادوس نیاز است که منطقه های زمانی و آب و هوایی را ارزیابی کنید. مشخص است که شخص برای اینکه بتواند از نظر هزینه ای در امان باشد بهتر است به سراغ آب و هوای ملایم برود در غیر این صورت درگیر هزینه های زیاد برای بخش بهداشتی و آرایشی می شود.

در صورتی که فصل مرطوب را برای سفر به کشور باربادوس انتخاب کرده اید نیاز است که اولاً از نظر اقتصادی نیز شرایط را بسنجید. شما نیاز به لباس هایی دارید که رطوبت شما را تنظیم نماید. در فصل مرطوب برای سفر به این کشور نیاز به بارانی و چتر دارید و باید خود را در برابر باران های سیل آسا در امان نگه دارید از یاد نبرید که فصل مرطوب در این کشور به فصولی گفته می شود که شخص از نظر وضعیت آب و هوایی شرایط خاصی را در نظر می گیرد. وسایل ضروری برای سفر به کشور باربادوس بررسی شده است و شخص باید بتواند در سفر به کشور باربادوس اصول حرفه ای را بررسی کند.

فصول مناسب سفر به باربادوس

در صورتی که دوست دارید فصل شلوغ را برای سفر به کشور باربادوس انتخاب کنید می بایست به سراغ فصولی بروید که وضعیت آب و هوایی خشک است. خشک بودن جریان هوایی در این کشور می تواند سهم مشخصی از گردشگری را پوشش دهد اما قیمت هتل ها و سایر بخش های گردشگری بالا است و بیشتر فستیوال ها نیز در فصول خشک صورت می گیرد. فصل هایی که رطوبت هوا زیاد است فستیوال های محدودی در کشور باربادوس برگزار می شود و به این ترتیب همه افرادی که قصد دارند از فستیوال ها دیدن کنید باید فصل خشک را انتخاب کنند. از سوی دیگر قیمت هتل ها و همینطور مکان های تاریخی در فصل های مرطوب ارزانتر است و کسانی که به دنبال خرید بلیط ارزان کشور باربادوس هستند باید به سراغ فصل های مرطوب بروند. از یاد نبرید که هر یک از فصول گردشگری مناسب در این کشور دارای اعتبارات مخصوص به خود هستند. فضای گردشگری در کشور باربادوس مشخص کرده است که مردم همه تلاش خود را می کنند که فصل پر بازدید و کم هزینه را انتخاب کنند. بهار از این نظر گزینه خوبی است اما حساسیت های فصلی در بهار در کشور باربادوس حتی از ایران هم بیشتر است اگر از این نظر مشکلی ندارید بهار بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هر یک از فصول گردشگری در کشور باربادوس دارای شرایط مخصوص به خود هستند بهتر است بدانید که فصل گردشگری در کشور باربادوس می تواند یکی از ماه های زمستان نیز باشد که با ورزش های زمستانی گسترده ای همراه بوده و بسیار ارزشمند است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (183 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (143 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (80 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (57 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (39 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (37 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (37 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر)
دیگران می‌خوانند   
گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌 بازی کردن های بامزه نبات دختر بانمک شاهرخ استخری با دایی جونش/ شاهرخ استخری چه برادر خانوم خوشتیپی داره👌 تصویری جالب از اولین روز تولد پنجمین نوه احمدی نژاد در آغوش پدربزرگش/ چقدر کوچولو و زیباست شاهکار خنده دار نصاب باهوش در وصل کردن هوشمندانه دوربین مداربسته به دیوار حماسه آفرید+عکس/با دیدن این صحنه چهار ستون بدن مخترع دوربین مداربسته توی گور لرزید😂 (ویدئو) سکانسی فراموش نشدنی از شبهای برره /دو برره برای چهره نگاری به پلیسا کمک میکنه😂 خلاقیت شاهکار و زیبای یک شاطر خوش ذوق برای تبلیغ نانوایی‌اش با آرد/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو حرکت تحسین برانگیز الهام پاوه نژاد در حمل تابوت مادرش تا محل دفن برای پر کردن جای خالی برادر نداشته اش+عکس/ آفرین به غیرتت خوانندگی غش آور احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت به زبان محلی با اصرار شهاب حسینی/ فقط خنده هاش😂+ویدئو خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا با طراحی نمای خانه اش حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 روزمرگی های پر دردسر ولی قشنگ ستاره سادات قطبی با پسر کوچولوهاش/ راسته میگن بچه شیرینی زندگیه+ویدیو دیس غذای محمود احمدی نژاد در خانه اش با فرش ماشینی و پشتی/ ظروف غذاش از چینی های قدیمیه +عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی جملات قصار خنده دار جواد خیابانی ملقب به جواد بلا به بهنام تشکر، نیمای سریال ساختمان پزشکان+فیلم
تیتر امروز   
مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده