دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

منع تردد شبانه در چه ساعتی اعمال می‌شود؟ 

چهارشنبه، 15 بهمن 1399
کد خبر: 133708
ساعد نیوز: آمار ابتلا به کرونا در بسیاری از شهرهای کشور با اجرای طرح محدودیت‌های تردد کاهش یافته، این در حالیست که طی چند روز اخیر در ارتباط با منع تردد در شهرهای نارنجی ساعت‌های مختلفی اعلام شده و برای بسیاری از شهروندان این سئوال مطرح می‌شود که منع تردد در چه ساعتی اعمال می شود؟

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، آمار ابتلا به کرونا در بسیاری از شهرهای کشور با اجرای طرح محدودیت های تردد کاهش یافته، این در حالیست که طی چند روز اخیر در ارتباط با منع تردد در شهرهای نارنجی ساعت های مختلفی اعلام شده و برای بسیاری از شهروندان این سئوال مطرح می شود که منع تردد در چه ساعتی اعمال می شود؟

سرهنگ رسول ابراهیمی جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی در این زمینه گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت برای شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شود. استان های اصفهان، فارس، مشهد، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کیش و قشم اکنون آبی است و شیب ملایمی به سمت زرد دارند در این صورت چنانچه وضعیت شهرها از آبی به زرد تغییر کند محدودیت های درون و برون شهری در این استان ها اعمال می شود

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: اکنون استان های گیلان، مازندران و گلستان و بخشی از شهرهای سایر استان ها به رنگ نارنجی و زرد هستند اما پلیس راهور همه این استان ها را به عنوان نارنجی تلقی کرده و محدودیت ها اعمال می شود یعنی خودروهای غیر بومی حق ورود به استان های بومی را ندارند.

ابراهیمی اضافه کرد: اکنون محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد است و در سایر شهرهای زرد و آبی با توجه به تصمیم استانداری ها که روسای کمیته مقابله با کرونای استانی هستند، ساعت تردد اعمال می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
سابمیت مقاله چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه