دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

منوچهر هادی: اگر از کارهایم شاکی هستید، نبینید! 

یکشنبه، 23 آبان 1400
ساعد نیوز : منوچهر هادی: وقتی کار بد است چرا نگاه می‌کنید؟ ٩ کار از من دیده‌اید و شاکی هستید؟ بهتر نیست کارهای من را نگاه نکنید!

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرهیختگان، با منوچهر هادی، کارگردان سینما گفتگو کرده که وی در بخشی از مصاحبه خود گفته است: وقتی کار بد است چرا نگاه می کنید؟ ٩ کار از من دیده اید و شاکی هستید؟ بهتر نیست کارهای من را نگاه نکنید!

منوچهر هادی درباره کشش سریال «دل» این گونه توضیح داد:

* در «دل» نمی طلبید ریتم تند باشد، چهار صفحه و نیم ساره بیات و حامد بهداد در کافی شاپ دیالوگ می گویند، بگویم دیالوگ ها را سریع تر بیان کنند؟!. در جاهایی کلیپ بود و جاهایی می شد زودتر کات زد ولی آن کار ریتم کندی داشت و سرعت کار همین بود.

* این کارگردان در ادامه گفت: من به جایی رسیده بودم که می گفتم منوچهر هادی هرچه بسازد مردم می بینند. دل را دیدند و گیسو را هم دیدند. کامنت برای من آمده بود که این چه فیلم هایی است که می سازید. وقتی کار بد است چرا نگاه می کنید؟ ٩ کار از من دیده اید و شاکی هستید؟ بهتر نیست کارهای من را نگاه نکنید! مطمئنا یک چیزی وجود دارد که کار من را تماشا می کنید.

* او به علاقه مندی پلتفرم ها برای همکاری با خودش اشاره کرد و گفت: وقتی کاری می سازید و پلتفرم دوباره دنبال شما می آید و دوست دارد با شما کار کند یعنی کار جواب داده است. پنج میلیون مخاطب کار را دیده اند و ۵٠٠ هزار نفر مخالف هستند. کدام مسیر را شما رفته اید که ١٠٠ درصد رضایت در آن بود؟!

* او در بخش پایانی خود اشاره کرد که اصلا «نهنگ عنبر» را تماشا نکرده است: باور می کنید من این فیلم را ندیدم؟ اما وقتی دهه ۶٠ را روایت می کنید یک پیراهنی دارد، یک شلواری دارد، یک مدل مویی دارد و یک پارکی دارد و یک ماشینی دارد که ثابت است. چیز دیگری نمی توانید بیاورید. کجای قصه شبیه نهنگ عنبر است؟!

* منوچهر هادی در پایان خاطرنشان کرد: این نوید را می دهم که در ادامه کار بهتر می شود. شاید کلیت را طیفی نپسندند و برای آنها احترام قائل هستم. وقتی از هزار نفر ٩٠٠ نفر اعلام رضایت می کنند، یعنی اندکی موفق بوده است. این کمدی شریف است و زحمت برای آن کشیده است.

در همین رابطه شهاب جعفرنژاد، کارتونیست با انتشار طرحی به حرف های منوچهر هادی واکنشی کنایه آمیز نشان داد.

او در اینستاگرام خود نوشت:

جناب آقای منوچهر هادی فرمودند: همه ی کارای منو دیدین و شاکی هستین؟اگر دوست ندارین ، نبینید. چشم قربان، شما فعلا بشمرید.... تا ببینیم کی دوران بی هنری عوض میشه.


4 پسندیدم 26 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 01 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
فروزان
2 سال پیش

👌👌👌
پاسخ
،.،
2 سال پیش

پیکان چیه ؟ نیسان آبی ، خب اسمشو بلد نیستی چرا نظر میدی
پاسخ
،.،
2 سال پیش

خب که چی ؟
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

خیلی هم فیلماش قشنگه مخصوصا پیکان ابی
پاسخ
شراره صدر
3 سال پیش

سریال های فان شما عالیه من که لذت میبرم درضمن خانومتون هم خیلی بامزه هست بازی یکتا ناصر رو دوست دارم
پاسخ
کتایون
3 سال پیش

من واقعا فیلم ها رو سریال های آقای منوچهر هادی رو دوست دارم به قول ممد توی نیسان آبی آقا منوچ ایولا من عاشق : گیسو ، عاشقانه ، من سالوادر نیستم ، دل ، رحمان ۱۴۰۰ و مخصوصلا ( نیسان آبی ) 🚙🚙🚙🚙 ایشون هم راست میگن اگر از کارای کسی خوشتون نمیاد نگاه نکنید آقای هادی همیشه هم فیلم هم سریال هاشون قشنگ بودن و از بازیگرای خوبی برای این فیلم ها استفاده کردن امید وارم شما و همسرتون خانم یکتا ناصر عزیز و دوست داشتنی در کارتون موفق باشید 🌹💜
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالییییی فیلم هات
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

من سریال دلدادگان رو دیدم خیلی هم خوبه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

کاراتون عالیه دمتون گرم.من که طرفدار پر و پا قرصتونم
پاسخ
سلیم
3 سال پیش

آدم موفق دشمن زیاد داره. نیسان آبی کار طنز جالبیه. حتی لاغری مهران غفوریان باعث شده بود برا اولین بار کارکتر جدیدی ازش ببینیم. یجا گفته بودن نه سناریویی نه دیالوگی نه داستانی. منم کامنت دادم یعنی منوچهر هادی نمیدونه سناریو چیه؟ شوخی های زن و شوهری که بچه ها یدفعه میپرن وسطشون خداییش کم کار شده بود این موضوع تو کارهای دیگه. درسته طنز تو ایران کلیشه ای شده اما شوخی ها واقعا کنایه دار بودن. به ابد و یک روز حتی کنایه میزد.همشون عالی بود. و نریشن هم که نگو. از زبان یک نیسان وانت خلاقانه بود واقعاً.
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

من لایک کردم
پاسخ
زیبا
3 سال پیش

سلام خسته نباشید چون اسم اقای متوچهر با بردارم یکی است و چون آقای با معرفتی است و اینکه نیسان ابی می برتت به اون سادگی دل خوش بود داداش این کارت عال ی ی ی زنده باشی با خانمت
پاسخ
مائده
3 سال پیش

دمت گرم بابا
پاسخ
محبوب
3 سال پیش

اتفاقا من و دخترم عاشق فیلم و سریال های آقای هادی هستیم فقط و فقط میگردیم ببینیم کدوم سریال کار شماست بببینیم واقعا خسته نباشییییییییید
پاسخ
سعیده
3 سال پیش

من که تمام کارهاشونو دوست دارم بهتراز برنامه های تلوزیون وماهواره است بازگرهای خوبی هم انتخاب میکنه روی هم رفته خیلی خوبه
پاسخ
⁦⁽⁽ଘ( ˊᵕˋ )ଓ⁾⁾⁩
3 سال پیش

ما تو شهرمون یه فیلم بردار داریم ، آقای رجپور ، خیلی شبیه آقای منوچهر هادی هست .
پاسخ
فروزان
3 سال پیش

کارگردان ی دونه ای آقای هادی مخصوصا نیسان آبی
پاسخ
فروزان
3 سال پیش

عشقی عشق ایول
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

تنها سریال خوبشون عاشقانه بود و دلدادگان مابقی رفتن به سمت ابتذال ...
پاسخ
سوفیا س
3 سال پیش

بله سریال دل رو من تمامش رو نگاه کردم ولی مصنوعی بود ، در مورد گیسو هم عاشقانه خیلی بهتر از گیسو بود ... کارهاتون خوبه فقط مصنوعی بازی میکنن ... ولی نیسان آبی تا اینجایی که من دید خوب بنظر میادش ... ☺️
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید