دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

موارد مصرف کپسول کربو بلاکر + عوارض مصرف 

چهارشنبه، 08 آذر 1402
کپسول کربوبلاکر، مکمل رژیمی- غذایی است و از عصاره لوبیا قرمز به دست می‌آید. در این مطلب موارد و عوارض مصرف کپسول کربو بلاکر بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

امروزه افزایش وزن و چاقی یکی از معضلاتی است که بسیاری از جوامع را درگیر خود کرده است، چاقی به دلیل آنکه می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌هایی چون فشار خون، دیابت، مشکلات قلبی و عروقی و... باشد، می‌بایست کنترل و درمان شود. یکی از بهترین روش‌های کنترل و کاهش وزن، استفاده از قرص لاغری است، به همین علت است که بسیاری از افرادی که از چاقی رنج می‌برند، به دنبال خرید قرص لاغری هستند. قرص کربو بلاکر یکی از محبوب‌ترین و موثرترین قرص‌های لاغری موجود در بازار است که از طریق کاهش جذب کربوهیدرات‌ها (تا 85٪) به لاغری کمک می‌کند.

موارد مصرف کپسول کربو بلاکر


  • کاهش جذب کربوهیدرات

  • حاوی عصاره نوعی لوبیای سفید، برای کمک به کنترل جذب کربوهیدرات ها توصیه می شود.

عوارض مصرف کپسول کربو بلاکر


  • ناراحتی دستگاه گوارش: زمانی که تخمیر کربوهیدرات اتفاق می‌افتد، باعث تولید گاز اضافی می‌شود. عوارض کپسول کربو لاکر شامل گاز، نفخ و درد شکم است. برخی از کسانی که کپسول کربو بلاکر استفاده می‌کنند پس از مصرف کربوهیدرات‌ها ناراحتی معده یا درد و اسهال را گزارش می‌کنند.

  • قند خون پایین: اگر شما انسولین یا سایر داروهای گوارشی مصرف می‌کنید، تحت هیچ شرایطی تا زمانی که با پزشک خود درباره کپسول کربو بلاکر صحبت نکردید، از کپسول‌های کربو بلاکر استفاده نکنید. کپسول کربو بلاکر قند خون شما را کاهش می‌دهد و از آن با سایر داروهای دیابت ممکن است باعث کاهش خطرناک قند خون شود.

  • آلرژی و سایر هشدارها: برخی از برندهای کپسول کربو بلاکر دارای عصاره گندم، ماهی، سویا و سایر مواد آلرژی‌زا است. حتما برچسب‌های مواد تشکیل دهنده کپسول کربو بلاکر را بخوانید و مطمئن شوید که به هیچ یک از مواد آن آلرژی ندارید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 01 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید