دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

موارد مصرف شربت پلاروکا + عوارض مصرف 

یکشنبه، 31 اردیبهشت 1402
شربت ضد سرفه و سرماخوردگی پلاروکا، حاوی ماده موثره گیاهی پلارگونیوم سیدوایدس (P.s.). عصاره P.s. برای درمان عفونت‌های حاد دستگاه تنفسی و درمان سرفه‌های خلطی که تجویز آنتی بیوتیک ضرورتی ندارد، استفاده می‌شود. در این مطلب موارد مصرف و عوارض شربت پلاروکا بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

پلارگونیوم سیدوایدس گیاهی دارویی بومی آفریقای جنوبی است و از دیرباز عصاره ریشه این گیاه در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا و بهبود علائم ناشی از عفونت های دستگاه تنفس فوقانی مورد استفاده قرار می گرفته است. این فرآورده نه تنها به بهبود علائم ناشی از عفونت های دستگاه تنفس فوقانی کمک می کند، بلکه منجر به تسریع روند بهبود نیز خواهد شد. این فرآورده می تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن با عوامل بیماری زا مبارزه کرده و مانع از تکثیر آنها گردد.

موارد مصرف شربت پلاروکا


  • به عنوان آنتی باکتریال، موکولیتیک

  • تقویت کننده سیستم ایمنی

  • کمک به بهبود علائم عفونت‌های دستگاه تنفس فوقانی شامل سرماخوردگی، گلو درد، سرفه، آبریزش بینی، گرفتگی بینی

  • درمان کمکی در برونشیت حاد، سینوزیت و بیماری مزمن انسداد ریوی

عوارض مصرف شربت پلاروکا


  • هر دارو به موازات اثرات درمانی ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز شود. اگرچه همه این عوارض در یک فرد دیده نمی‌شود، در صورت بروز هر یک از عوارض زیر با داروساز یا پزشک خود مشورت نمائید.

  • مصرف شربت پلاروکا تا 2 هفته عارضه ی خاصی را ایجاد نمی‌نماید و تنها در موارد نادر باعث بروز ناراحتی معده یا واکنش‌های آلرژیک شده است (کمتر از 0.01%).


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 02 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید