دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

معرفی و وورد به سایت بینگ bing 

دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399
موتور جستجوی بینگ Bing دومین موتور جستجو پرطرفدار در سراسر دنیاست، و ابزار وبمستر آن دارای امکاناتی است که برخی از آن ها را حتی نمی‌توانید در گوگل وبمستر پیدا کنید.

معرفی سایت به موتور جستجوی بینگ

شاید Bing دومین موتور جستجوی پر طرفدار باشد. برای همین بد نیست که وب سایت خود را نیز به این موتور جستجو معرفی کنید. مراحل انجام این کار بسیار ساده بوده و شبیه گوگل است تنها باید به https://www.bing.com/toolbox/submit-site-url بروید و آدرس وب سایت خود را Submit کنید. اما نسبت به گوگل شاید زمان بیشتری لازم باشد که نتیجه این ثبت را در جستجو حس کنید. به هر حال گوگل قویترین در این رشته است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیرشدن استفاده از اینترنت، بسیاری از افراد برای دستیابی به اطلاعات مختلف از موتورهای جستجو استفاده می کنند. در واقع موتورهای جستجو ابزاری برای جستجو و یافتن اطلاعات مورد نظر کاربر با توجه به کلمات کلیدی در وب می باشند که نتیجه جستجو به صورت صفحات نتایج نمایش داده خواهد شد. انواع مختلفی از موتورهای جستجو موجود می باشند که موتور جستجوی بینگ(bing) یکی از موتورهای پرکاربرد در عرصه وب گردی محسوب می شود. موتور جستجوی بینگ توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است و به عنوان رقیبی قدرتمند برای موتور جستجوی گوگل به شمار می آید. امروزه بسیاری از وب مسترها و فعالان در زمینه بهینه سازی وب(سئو) از این موتور جستجو برای اهداف خود بهره می برند و کاربران اینترنتی نیز در سطح گسترده ای از موتور جستجوی بینگ استفاده می کنند.

انتخاب تصاویر پس زمینه جذاب و دیدنی در صفحه اصلی بینگ سبب شده است که توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود معطوف نماید. ماهیت عملکرد موتور جستجوی بینگ به گونه ای می باشد که پس از وارد کردن کلمه کلیدی مورد نظر در کادر جستجو، نتایج بسیار مفید وکاربردی نمایش داده خواهند شد و این امر سبب شده تا به یکی از رقیبان سرسخت موتور جستجوی گوگل تبدیل شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سابمیت مقاله چیست؟