دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

موبایل‌قاپی مقابل چشم پلیس! 

سه شنبه، 06 آذر 1397
کد خبر: 18362
ساعد نیوز: سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق موبایل‌قاپ در خیابان امیرآباد با شلیک مأموران پلیس خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق موبایل‌قاپ در خیابان امیرآباد با شلیک مأموران پلیس خبر داد.


سرهنگ علی کارخانه با اعلام خبر بازداشت سارق موبایل‌قاپ با شلیک پلیس، درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه مورخ پنجم آذر ماه جاری، مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد در خیابان امیرآباد حین گشت‌زنی متوجه جوانی شدند که به صورت پیاده در محدوده خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران، به یکی از خانم‌های جوان دانشجو که در حال صحبت کردن با گوشی تلفن‌همراه بود، نزدیک شده و در یک لحظه اقدام به سرقت گوشی تلفن‌همراه به شیوه قاپ‌زنی کرده و در حال متواری شدن است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: مأموران با مشاهده فرار این جوان، به او دستور ایست داده، اما وی با سرعت زیاد به فرار خود ادامه داد که نهایتاً مأموران با تعقیب و گریز و شلیک چهار تیر هوایی متهم را دستگیر کردند.

کارخانه گفت: با دستگیری این سارق بیست و یک ساله و در بازرسی اولیه، گوشی تلفن‌همراه متعلق به خانم جوان دانشجو تحویل داده شد و در ادامه و با اعتراف صریح متهم به سرقت‌های مشابه، تحقیقات از وی برای شناسایی دیگر جرائم ارتکابی و سرقت‌ها در دستور کار مأموران قرار گرفته است.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس