دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / دکوراسیون منزل /

مبلمان لوکس، هم برای خانه های بزرگ هم کوچک! 

جمعه، 07 آذر 1399
دکوراسیون داخلی: هر فردی برای خانه خود آرزوهایی دارد و با توجه به آنچه در اطراف دیده است و همچنین مد روزی که در تلویریون هم دنبال می شود، دوست دارد که مبلمان خاص را در خانه خود استفاده کند. برخی هستند که فقط دوست دارند به آنچه مد نظرشان است عمل کنند و به فضای موجود هیچ توجهی نمی کنند.

مبلمان لوکس، هم برای خانه های بزرگ هم کوچک!

اگر خانه کوچک دارید این مبلمان را هرگز نخرید!

دکوراسیون داخلی: هر فردی برای خانه خود آرزوهایی دارد و با توجه به آنچه در اطراف دیده است و همچنین مد روزی که در تلویریون هم دنبال می شود، دوست دارد که مبلمان خاص را در خانه خود استفاده کند. برخی هستند که فقط دوست دارند به آنچه مد نظرشان است عمل کنند و به فضای موجود هیچ توجهی نمی کنند.

مبلمان لوکس

سبک لاکچری و لوکس در مبلمان یعنی وجود بدنه های بزرگ و منبت کاری شده، رنگ سفید، طلایی و نقره ای و پشت مبلی های بلند و مرتفع. زیبای این مدل از مبل ها را همه کامالا درک می کنند ولی آنچه در مورد خرید این مبل باید در نظر گرفت، این است که این مبلمان مناسب فضای کوچک خانه نیست. به غیر از اینکه مبلمان لوکس فضای به خودی خود بیشتر از مبلمان مدرن اشغال می کنند، نیاز به فضای کافی بین هر کدام از مبل ها دارند تا مدل خود را به خوبی نمایان کنند. در صورتی که در فضای کوچک و تنگ از مبلمان لوکس کلاسیک استفاده کنید، ممکن است مجبور شوید آنها را به دیوار بچسبانید و در این صورت بدنه چوبی آنها بخ دیوار آسیب می زند.

مبلمان چستر

مبل چستر نوعی از مبلمان چرم هستند که دسته های چرم هم دارند. در طراحی این مبلمان دکمه هایی از جنس پارچه خود و یا به رنگهای طلایی، نقره ای و سیاه روی بدنه مبلمان قرار دارند که از ویژگی های اصلی شناسایی مبل چستر محسوب می شوند. این نوع از مبلمان هم مناسب دکوراسیون خانه کوچک نیست. مانند مبلمان لوکس، مبل چستر هم برای اینکه مدل خود را به رخ بکشد، باید در فضایی خلوت و به دور از دیگر وسایل قرار گیرد.

مبل لوکس راحتی

اگه مخواهید مبل لوکسی داشته باشید که هم شیک باشد هم صمیمی، این مدل مبل به خصوص با رنگ خردلی گزینه بسیار خوبی است. میز ناهارخوری با تخته چوب طبیعی ستی است که برای این مدل مبل پیشنهاد شده و گرمای چوب را وارد فضای شما می کند.

مزیت انتخاب مبل چهار نفره برای خانه های نقلی

همان طور که اشاره کردیم در خانه های نقلی معمولا افراد به دنبال این هستند که وسایلی را انتخاب کنند که فضای کمتری را اشغال کند و در عین حال کاربرد هم داشته باشد و بتواند نیازهای افراد را برطرف نماید. در ادامه چند مزیت مهم انتخاب مبلمان ۴ نفره برای خانه های کوچک را می خوانید.

فضای کمتری را اشغال می کنند

شما می توانید برای اتاق کوچک خانه خود انواع مبل ها را انتخاب کنید، اما طبیعتا اگر تعداد مبل ها زیاد باشد، اتاق کوچک تر از آن چیزی که هست، نشان داده خواهد شد. یک مبل ۴ نفره کوچک می تواند مقدار فضای مناسبی را اشغال کند و در عین حال جوابگوی نیاز یک خانواده کوچک باشد.

آن ها بزرگ و جادار هستند

اغلب مبل های ۴ نفره به حالتی بزرگ طراحی می شوند که ۴ نفر به راحتی روی آن جا می شوند که اگر با مبل های رایج دیگر مقایسه کنیم، می توان به راحتی جادار بودن آن ها را متصور شد. به عنوان مثال، در مبل های عادی اغلب یک مبل دو نفر و دو مبل یک نفره داریم که هر کدام دارای دسته، پایه و … هستند، زمانی که فقط یک مبل چهار نفره طراحی می شود، افراد راحت تر و در فضای بازتری کنار هم می نشینند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک