دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

مدل های مختلف دخول در رابطه جنسی 

چهارشنبه، 01 مرداد 1399
برخلاف تصور عوام که فکر میکنند یک رابطه جنسی فقط خلاصه شده در بحث دخول ، باید گفت دخول بخش پایانی یک رابطه جنسی است و بیشترین زمان در یک رابطه مربوط به مبحث پیش نوازش است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، دخول بخشی از رابطه است که طرفین به اوج لذت جنسی می رسند و رابطه پایان می پذیرد. در واقع در یک رابطه جنسی صحیح وضعیت به گونه ای است که دو طرف رابطه در هنگام دخول ارگاسم یا اوج لذت جنسی را تجربه کنند. دقت در مراحل پیش از دخول کمک می کند تا دخول موفق تر باشد و نتیجه بهتری داشته باشد.

مدل های مختلف دخول

در مورد دخول شیوه ها و روش های مختلفی وجود دارد که در هر کدام میزان تحریک برای یکی از طرفین رابطه بیشتر یا کمتر بوده و بسته به تحریک پذیری زن یا مرد هر یک تاثیر خاصی دارند. مهمترین رکن در دخول طمانینه و آرامش است.

۱٫ زن به پهلو دراز کشیده و مرد در پشت سر او و به پهلو قرار می گیرد. زن کمی مفصل ران را به سمت شکم جمع می کند و مرد از پشت و به آرامی آلت خود را وارد مجرای تناسلی او می نماید و تحریک را به کندی انجام می دهد.

در این وضعیت زن تحریک زیادی را تجربه می کند و مرد با کنترل تحریک خویش می تواند مانع از انزال سریع خویش شود. همچنین مرد با دست خویش به تحریک کلیتوریس زن می پردازد.

۲٫ زن بصورت چهار دست و پا روی زمین یا تخت قرار می گیرد و مرد در پشت او قرار گرفته و به آرامی آلت خویش را درون واژن یا مجرای تناسلی زن فرو می کند و تحریک را آغاز می کند.

در این وضعیت نیز نقطه جی در زن با حشفه مرد تماس یافته و هر دو تحریک زیادی را تجربه می کنند.

۳٫ در پوزیشن یا وضعیت معمول یا رو در رو زن در پایین قرار گرفته به پشت می خوابد و پاها را کمی باز کرده و مرد در بالا و بین پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول را به آرامی انجام می دهد.

در این وضعیت مرد تحریک زیادی را تجربه می کند و این وضعیت برای مردانی که زود انزالی دارند و یا زنانی که دیر به ارگاسم می رسند مناسب نیست.

۴٫ در وضعیت پهلو به پهلو زن و مرد در کنار هم قرار گرفته و یکی به پهلوی چپ و دیگری به پهلوی راست درست در کنار هم قرار می گیرند. زن کمی پای بالایی را بلند کرده و مرد به آرامی دخول را انجام داده و تحریک به کندی و ارامی صورت می گیرد.

۵٫ در وضعیت تی شکل یا عمود بر هم زن به پشت خوابیده و زانوها را خم می کند. مرد به پهلوی راست به گونه ای دراز می کشد که از زیر زانوهای زن رد شده باشد و جهت خوابیدن او با جهت خوابیدن زن زاویه قایمه یا ۹۰ درجه داشته باشد. دخول به آرامی صورت گرفته و تحریک به کندی صورت می گیرد.

• هر چقدر وضعیت انتخاب شده برای دو نفر راحت تر و بهتر باشد لذت بیشتری از رابطه جنسی خواهند برد.برخی از مردان به این نکته توجه ندارند و وضعیتی انتخاب می کنند که در حین رابطه زن آرامش نداشته و درد و رنج زیادی را تحمل می کند که درست نیست.

• برخلاف تصور عوام که فکر میکنند یک رابطه جنسی فقط خلاصه شده در بحث دخول ، باید گفت دخول بخش پایانی یک رابطه جنسی است و بیشترین زمان در یک رابطه مربوط به مبحث پیش نوازش است.

• یک رابطه جنسی خوب رابطه ای است که در آن مسایل عاطفی و احساسی لازم برای یک رابطه دو سویه بوجود آمده باشد و زن و مرد نیازهای عاطفی یکدیگر را برطرف نموده باشند.


53 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری