دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / طلا و جواهرات /

مدل ساعت مچی ست زن و شوهری 

چهارشنبه، 11 تیر 1399
ساعت مچی یکی از اکسسوری های کاربردی زنانه و مردانه است که باید در انتخاب آن دقت و حساسیت به خرج دهید، اگر دنبال ساعت مچی شیک برای خودتان و همسرتان هستید میتوانید از ساعت مچی های ست انتخاب کنید که مدل های شیک و اسپرتی دارند.

مدل ساعت مچی ست زن و شوهری

ساعت مچی یکی از اکسسوری های کاربردی زنانه و مردانه است که باید در انتخاب آن دقت و حساسیت به خرج دهید، اگر دنبال ساعت مچی شیک برای خودتان و همسرتان هستید میتوانید از ساعت مچی های ست انتخاب کنید که مدل های شیک و اسپرتی دارند.

ست کردن ساعت مچی با همسر ایده جذابی است که امروزه بسیار مد شده است و عروس و دامادهای جوان از این ایده بسیار استقبال میکنند. ا

بیشتر این مدل ساعت های ست بند چرمی هستند که با سلیقه اسپرت پسندان جور است، در انتخاب رنگ بند و صفحه ساعت تان دقت کنید تا بعدا پشیمان نشوید

مدل ساعت های ست بند چرمی

ست ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه جی کی بی اس کد SN-2535-SS

ساعت مچی یکی از لوکس ترین و محبوب ترین وسایل مورد استفاده در ظاهر، استایل و دنیای مد و فشن است. ساعت مچی عقربه ای مدل SN-2535-SS از محصولات شیک و با طراحی زیبا است. در طراحی این ساعت دوست داشتنی از رنگ نقره ای استفاده شده که زیبایی خاصی به محصول داده است. رنک نقره ای پرطرفدارترین رنگ برای ساعت های مچی ای بوده که بند آن ها هم از جنس بدنه ساعت است. یکی از مزایای فنی و با ارزش این ساعت روزمره و فشن، موتور کوارتز بسیار دقیق و معتبر آن است که نشان از دقت و ارزش خرید قابل توجه آن دارد. طراحی این ساعت بگونه ای است که به راحتی با هر استایل و پوششی ست می شود. این ساعت قابی از جنس استیل و نقره ای رنگ دارد. صفحه ساعت به سبک مینیمال و خلوت طراحی شده که با نشانگرهای حک شده بر روی آن ، ترکیب زیبایی را به وجود آورده است و باعث خاص شدن ساعت شده است.

2ست ساعت مچی عقربه ای زنانه و مردانه اسکمی مدل 9071

ساعت مچی برند اسکمی توانسته زیبایی و کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی برای مصرف کننده فراهم کند فروش بسیار موفق در بازارهای جهانی اروپا و آمریکا هم اکنون در ایران با تنوع بسیار بالا برای پوشش همه سلیقه ها .

برای خرید ساعت مچی ست شما به دنبال فروشگاه های مطمئن و نمایندگی رسمی برند ها می باشید. تیک تاک گالری معتبر ترین وبسایت فروش ساعت مچی در ایران است که نمایندگی حدود ۱۱۰ برند معتبر ساعت مچی است. می توانید با ورود به وب سایت تیک تاک گالری تنوع بالایی از ساعت مچی های ست را مشاهده کنید و با بهترین قیمت ساعت مورد نظرتان را تهیه کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت