محمد غرضی: پنج هزار آقازاده اصلاح طلب و اصولگرا ساکن آمریکا هستند!

  دوشنبه، 26 آبان 1399 ID  کد خبر 114763
محمد غرضی: پنج هزار آقازاده اصلاح طلب و اصولگرا ساکن آمریکا هستند!
اصولگرایان تمام حاکمیت، دولت، مجلس و قوای قضاییه را می خواهند، کما اینکه اصلاح طلبان نیز همین گونه هستند، منتهی با هم تعامل می کنند.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از تابناک، محمد غرضی، کاندیدای انتخابات سال ۹۲ می گوید: اصولگرایان تمام حاکمیت، دولت، مجلس و قوای قضاییه را می خواهند، کما اینکه اصلاح طلبان نیز همین گونه هستند، منتهی با هم تعامل می کنند، یعنی بخش های مختلف را به هم واگذار می کنند و در یک چیزی شریک هستند: زیر زندگی و زیر معیشت برای مردم؛ یعنی آنها در این شراکت دارند و بقیه را بین هم تقسیم می کنند. شما ببینید از این ۵ هزار اولاد مدیران اصلاح طلب و اصولگرا که در امریکا هستند چگونه امتیازات را بین خودشان تقسیم کرده اند و اصلا مشخص نیست که او پسر یک اصولگراست یا پسر یک اصلاح طلب. شما کشور را مقداری سیاسی می بینید و من بیشتر آن را اداری می دانم. آنها در بالا دعوای زرگری راه می اندازند و در زیر منافع را تقسیم می کنند.محمد غرضی که می گوید در دهه ۶۰ کاندیدای کسب کرسی نخست وزیری بوده و سال۹۲ رقیب حسن روحانی برای کسب ریاست جمهوری، در گفت و گویی با خبرآنلاین از آن روزهای انتخابات گفت.وقتی صحبت تاثیرگذاری انتخابات آمریکا بر انتخابات ایران مطرح شد غرضی معتقد بود باید واقع بین بود. او معتقد است هر شعاری که از سوی احزاب و جناح های دو طرف درباره روابط و تعامل خارجی می دهند برای جلب رضایت داخلی است.غرضی تاکید دارد، عقبه اجتماعی چپ و راست از دست رفته است، او که عزم کاندیداتوری دوباره را کرده است، درباره طرح محدود کردن سن کاندیداهای ریاست جمهوری هم حرف زد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (475 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (378 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (135 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (106 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (103 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (39 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (33 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (25 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (17 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
عکس/ ترجمۀ سورۀ فاتحه به زبان ژاپنی و خط باستانی یک استاد اسلام‌شناس ژاپنی
بازگشت به تحصیل زن 105 ساله در دانشگاه استنفورد، پس از 83 سال وقفۀ تحصیلی
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «بچه خوک و بادبادک» با زیرنویس فارسی/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
(ویدئو) دیگر با وجود این کیف به پاوربانک احتیاجی ندارید / چینی‌ها کیفی ساخته‌اند که تمام وسایل شما را شارژ می‌کند!
استایل لاکچری هلیا امامی بازیگر خوش چهره جوان سینمای ایران در کنار شهریار فوتبال ایران علی دایی +عکس
ویدیو/ اعتراض دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران به عدم رعایت رقابت عادلانه در کنکور
(تصویر) دانستنی‌های عجیب اما واقعی (46)
ترانسفر علیرضا جهانبخش به مقصدی جذاب و غیرمنتظره کلید خورده است؟!
(فیلم) مرگ باورنکردنی استاد بزرگ شطرنج جهان جلوی دیدگان میلیون ها نفر
اگر ادعا می‌کنید هوش بالایی دارید... قاشق قرمز را در 6 ثانیه پیدا کنید، تا جزو 5 درصد از افراد با ضریب هوشی بالا قرار بگیرید
(عکس) کیک تولد خاص و متفاوت بانو سوسانو در کنار همسر فوتبالیستش / باورتون نمیشه تولد 43 سالگی !!!!
ویدیو/ مراحل ساخت مینی خانۀ سیمانی مناسب برای سکونت آدم کوچولوهای مینیاتوری/ حداقل سایز XXL میساختی!
صبحانه لوکس و سه نفره ی خانواده ی قوچان نژاد در آمستردام / عاشق آرامش این خانواده میشین
تست هوش/ با دقت ببینید و بگویید: چند نفر از افراد این تصویر شناختید؟/ شما جزو کدام گروه هستید؟
تیپ شیک همسر وریا غفوری با کت خامه دوزی ترند 1403 / قیمت و تمامی جزئیات