دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

معجزه ارگاسم: چرا باید زنان ارگاسم را جدی بگیرند؟ 

جمعه، 25 مهر 1399
ارگاسم علاوه بر تکمیل چرخه لذت جنسی در زنان، تأثیرات معجزه آسایی در سلامت جسمانی و پیشگیری از آسیبهای جسمانی و روانی در بانوان دارد.

ارگاسم یا اوج لذت جنسی روش درمانی معجزه آسایی است که باعث افزایش سلامت جنسی و بهبود درد ها می شود . در طول ارگاسم مواد شیمیایی طبیعی مانند دوپامین، اندورفین و سروتونین ترشح شده و وارد جریان خون می شوند و در فرد احساس شادی، گرما و خواب آلودگی ایجاد می کنند و از شدت درد و ناراحتی می کاهند.

در طول ارگاسم آستانه تحمل درد افزایش یافته و سبب می شود ، فرد عملکرد بهتری در برابر درد و ناراحتی داشته باشد. دراین قسمت از سلامت جنسی نمناک قصد داریم به معرفی دردهایی بپردازیم که با ارگاسم بهبود میابند.

کدام دردها با ارگاسم بهبود می یابند؟

1. سردرد :

آندروفین هایی که در طی یک رابطه جنسی آزاد می شوند می توانند سردرد را تسکین بخشند . این امر می تواند خبر خوشی برای مبتلایان به میگرن ، سردرد های خوشه ای و سردرد های مکرر باشد . برای سردرد های شدید هیچ تسکینی بهتر از رابطه جنسی و ارگاسم وجود ندارد.

2. تسکین درد :

ارگاسم اثر ضد درد برای بدن دارد بدان علت که ترشح آندروفین درد را تقویت می کند . ارگاسم حتی برای تسکین درد هنگام زایمان نیز شناخته شده است.

3. سکسکه :

به گفته پزشکان برای کاهش سکسکه نیاز است تا عصب واگ تحریک شود . این امر در رابطه جنسی محقق می شود.

4. گرفتگی های سندروم پیش از قاعدگی :

ارگاسم باعث انقباض عضلات رحم می شود و همزمان مواد شیمیایی موجود در مغز را آزاد می کند که به عنوان یک تسکین دهنده طبیعی درد عمل خواهد کرد.

5. بی خوابی :

علاوه بر این که رابطه جنسی شما را به اوج می رساند از طرفی دیگر نیز باعث می شود هنگام آزاد سازی اکسی توسین خواب عمیقی شما را فرا گیرد . همچنین باعث می شود زنان اکسی توسین بیشتری تولید کنند.

6. استرس و افسردگی :

علاوه بر آندروفین ها و اکسی توسین که هنگام رابطه جنسی از مغز آزاد می شوند ، تحقیقات نشان داده است که مایع منی نیز حاوی مواد شیمیایی است که باعث افزایش خلق و خوی و محبت خواهد شد.

7. تهوع صبحگاهی :

ارگاسم می تواند به کاهش تهوع بارداری که ناشی از اسپرم می شود کمک کند . زنان با جذب مایع منی، می توانند بیماری های صبحگاهی را درمان نموده و تحمل بیشتری در برابر درد و ناراحتی های درونی داشته باشند.

8. درمان گرفتگی عضلات :

زنان به صورت ماهانه دچار گرفتگی عضلات می شوند . عضلات رحم در طول ارگاسم منقبض شده و یک ماده شیمیایی در مغز منتشر می کند که به عنوان یک مسکن طبیعی عمل می کند و به رفع گرفتگی عضلات کمک می کند(منبع: نمناک).


48 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
عصر
4 سال پیش

عالی بود
پاسخ
یگا نه حسین
4 سال پیش

یگا نه حسین از آرمان امبر حسین
پاسخ
shahenbayani
4 سال پیش

عالی است
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC