ساعدنیوز
ساعدنیوز

مناسب ترین مبلمان برای خانه های مدرن

  چهارشنبه، 29 بهمن 1399   زمان مطالعه 10 دقیقه
مناسب ترین مبلمان برای خانه های مدرن
مبلمان ها به راحتی می توانند بر احساس و تجربه شما از فضای داخلی تاثیر گذار باشند، آن ها می توانند به شما حس راحتی بدهند یا برعکس وادارتان کنند تا رسمی و خشک رفتار کنید. همه ما مبلمان ها را به چشم عناصری که به یک فضا جان می دهند و به آن روح و عینیت می بخشند می شناسیم.

مبلمان ها به راحتی می توانند بر احساس و تجربه شما از فضای داخلی تاثیر گذار باشند، آن ها می توانند به شما حس راحتی بدهند یا برعکس وادارتان کنند تا رسمی و خشک رفتار کنید. همه ما مبلمان ها را به چشم عناصری که به یک فضا جان می دهند و به آن روح و عینیت می بخشند می شناسیم. اما این عناصر جلوه بخش همان قدر که می توانند در زیبایی یک فضا تاثیر گذار باشند به همان اندازه هم می توانند در جهت عکس آن عمل کنند، البته اگر در انتخاب آن ها نکات مهم را در نظر نگیریم، این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که چگونه می توانید دکوراسیون داخلی زیباتری به واسطه انتخاب درست مبلمان ها داشته باشید پس این مطلب جذاب را از دست ندهید.

یک دست مبل مدرن شیک چه ویژگی هایی داره؟

در این بخش از مقاله میخواهیم درباره تفاوت های طراحی مبل مدرن با طراحی کلاسیک حرف بزنیم و بگوییم که مبلمان مدرن چه ویژگی هایی دارد.

  1. طراحی ساده: یکی از ویژگی های اصلی مبلمان مدرن طراحی ساده آن است. در واقع مبل مدرن بر خلاف مبل کلاسیک، تزئینات و جزئیات اضافی ندارد اما در عوض تزئیات اصلی شامل طراحی فرم بدنه در آن به شکل مدرن، خلاقانه و امروزی است
  2. طراحی کاربردی: یکی دیگر از اصلی ترین ویژگی های طراحی مدرن تکیه بر طراحی کاربردی است. به این معنی که سعی می شود تا محصول مورد نظر با کم ترین و ساده ترین طراحی، بیشترین استفاده را داشته باشد. احمالا هرگز در طراحی مبل کلاسیک ندیده اید که مبلی در کنار خود کتابخانه یا میز عسلی متصل داشته باشد. اما طراحی هایی از این دست را در سبک مبلمان مدرن زیاد می بینید
  3. متریال مدرن: در طراحی مبل مدرن بر خلاف مبل کلاسیک از چوب کمتر و پارچه بیشتری استفاده می شود. حتی انواع مبلمان راحتی که نوعی مبل مدرن به حساب می آیند به صورت تمام پارچه می باشند. علاوه بر این بسیاری از مدل های مدرن به جای چوب با فلز استیل نقره ای، طلایی، مشکی یا مسی ساخته می شوند.

وقت خرید مبل مدرن به چه نکاتی توجه کنیم؟

در بخش قبلی با مهم ترین ویژگی های مبل مدرن و تفاوت آن با مبلمان کلاسیک آشنا شدید. در این بخش از مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که در هنگام خرید مبلمان مدرن باید چه نکاتی را بیشتر مد نظر قرار بدهیم تا خرید رضایت بخش تری داشته باشیم؟

شاید ساده به نظر برسد اما واقعیت این است که انتخاب مبل با طراحی مدرن به دلیل تنوع زیادی که از نظر رنگ بندی و طراحی دارند کار بسیار سختی است.

ما فکر می کنیم که دانستن نکات زیر بدون شک در هنگام خرید مبل مدرن به کارتان می آید:

  1. استفاده از مبل مدرن با رنگ های خنثی همیشه معجزه گر است. چون نه تنها تاثیر منفی بر هارمونی رنگی خانه ندارد، بلکه دست شما را باز می گذارند تا رنگ مورد نظرتان برای سایر وسایل خانه را آزادانه تر انتخاب کنید
  2. توجه داشته باشید که اگر مبدل مدرن با پایه استیل انتخاب می کنید، بهتر است که وسایل دیگر مرتبط با مبل مثل میز ناهارخوری، آینه کنسول و ویترین تان نیز استیل باشند نه چوبی. مثلا همه استیل نقره ای یا طلایی باشند. یعنی حتی از نظر رنگ فلز نیز باید یکی باشند
  3. مبلمان مدرن بر خلاف مدل های کلاسیک تنوع زیادی از نظر رنگ، شکل و فرم مبل دارند. مثلا مجبور نیستید که حتما آن ها را به صورت ست 7 نفره بخرید، بلکه می توانید با توجه به فضایی که در منزل دارید از مدل های مبل ال استفاده کنید. بنابراین حواستان باشد که انتخاب های درست تری داشته باشید.

چیدمان مبل راحتی در فضای کوچک چجوریه؟

بر خلاف چیدمان سبک کلاسیک که قوانین خاصی مثل حفظ قرینگی در آن ضروری است، برای چیدمان مبل مدرن دست تان کاملا باز است، چرا که از چیدمان گرد و مستطیل تا بدون نظم می توانید بچینید؛ اما برای انتخاب یک چیدمان صحیح باید ابتدا فضای منزل تان را بررسی کنید و نقطه کانونی اتاق و ضلع های اطرافش را در نظر بگیرید؛ برای مثال اگر فضا ال شکل یا مستطیل است اما با متراژ کم، هرگز به سراغ چیدمان گرد نروید! اما اگر یک پذیرایی بزرگ با نورگیری زیاد دارید، می توانید فضا را بخش بندی کنید و دو چیدمان گرد و مستطیل را هم زمان داشته باشید.

انواع مبلمان

  • مبلمان راحتی

  • مبل راحتی نوعی از مبلمان است که با نشستن و تکیه دادن بر روی آن می توان خستگی روزانه را رفع کرد و به حسی سرشار از آرامش دست یافت. این نوع مبل ها در دو نوع نیمه راحتی و کاملا راحتی ساخته می شوند. مبلمان کاملا راحتی جنبه شخصی دارند و ظاهر آنها به نحوی است که بیشتر برای استراحت مورد استفاده قرار می گیرند. مبل های نیمه راحتی تا حدودی رسمی هستند و علاوه بر استفاده شخصی، برای پذیرایی از مهمانان نیز مناسب می باشند. مبل های راحتی در تنوعی از طرح، رنگ و جنس تولید می شوند و متناسب با هر نوع دکوراسیون داخلی طراحی شده اند. این مبل ها را می توان به راحتی با توجه به دکوراسیون خانه انتخاب نمود. مدل راحتی می تواند گزینه ای مناسب برای مبلمان اتاق خواب باشد.

مبلمان سلطنتی

این نوع مبلمان همانطور که از اسمش پیداست حالت سلطنتی دارد و مناسب سلیقه افرادی است که پیرو زندگی به سبک سلطنتی هستند. این مبل ها دسته ها و پایه های متنوع و پر از نقش و نگاری دارند که با هنر دست انجام می شود. قاب این مبلمان بیشتر به رنگ طلایی و بژ است. این رنگ های براق و جذاب زیبایی بی نظیری به این مبل ها می بخشند. استفاده از وسایل دکوراتیو در کنار مبلمان سلطنتی نمای این مبلمان را شیک تر نشان می دهد. این مدل نمونه ای از مبلمان لاکچری نیز شناخته می شود.

مبلمان ال شکل

امروزه به دلیل کوچک بودن فضای خانه ها از مبل ال شکل برای دورتادور فضای اتاق نشیمن استفاده می شود. این مبل ها بر اساس فضای مورد نظر ساخته می شوند و از مزیت های آن می توان به ایجاد فضای بیشتر برای نشیمن افراد، تفکیک فضای نشیمن از دیگر فضاها و هماهنگی با دکوراسیون داخلی خانه های کوچک اشاره نمود.
این مدل نمونه ای از مبلمان مدرن می باشد. اگر به فکر انتخاب مدل مبلمان آپارتمان کوچک هستید، پیشنهاد ما خرید مبلمان ال شکل می باشد.

  • مبلمان کلاسیک

مبل های کلاسیک اصولا در طراحی داخلی منزل به سبک کلاسیک کاربرد فراوانی دارند. سبک کلاسیک از قدیمی ترین و در عین حال زیباترین و اصیل ترین سبک در دکوراسیون داخلی است. این سبک در طراحی خانه های امروزی نیز با توجه به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرد. نمای شیک و زیبای دکوراسیون به سبک کلاسیک با انتخاب مبل کلاسیک تکمیل می شود، مبلی که استفاده از رنگ طلایی در قاب دور تا دور آن ویژگی اصلی آن محسوب می شود. در طراحی برخی از این مبل ها از هنر منبت کاری استفاده می شود که نمای فوق العاده زیبایی به این مبلمان می بخشد. با طراحی مبلمان کلاسیک مدرن، امکان استفاده از آن ها در سبک مدرن نیز فراهم شده است . اگر به دنبال مبلمانی فاخر و شیک هستید، پیشنهاد ما استفاده از مبل استیل می باشد. استفاده از این مدل مبلمان در سبک کلاسیک زیاد به چشم می خورد. در ساخت این گونه مبلمان ها از چوب استفاده شده و در طراحی آن از نقش و نگارهای ظریف استفاده می شود.

  • مبلمان چرمی

مبل های چرمی در تنوعی از طرح و رنگ طراحی و تولید می شوند. مبل های چرمی طول عمر بالایی دارند و تمیز نمودن آن ها به راحتی انجام می شود. این مبل ها را می توان در طراحی به سبک معاصر مورد استفاده قرار داد و رنگ چرم آن را مطابق با دکوراسیون داخلی خانه انتخاب نمود. هنگام خرید مبلمان چرمی باید به موارد زیادی توجه داشته باشید. از جمله این که چرم باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. به طور کلی می توان گفت چرم هایی که از کیفیت خوبی برخوردارند نرم هستند، اما در مقابل چرم هایی با کیفیت پایین تر خشک بوده و دچار ترک خوردگی می شوند. هم چنین باید به یاد داشته باشید که این مدل مبل به مراقبت زیادی نیاز دارد تا دچار ترک خوردگی نشوند.

  • مبلمان چوبی

این نوع مبلمان از چوب ساخته می شود و حسی گرم و صمیمی به فضای خانه می بخشد. در انتخاب مبلمان چوبی باید مقاومت و استحکام چوب مد نظر قرار گیرد. در ساخت مبل های چوبی از چوب انواع درختان از جمله راش، گردو، بلوط، چنار، توسکا و… استفاده می شود.

  • مبلمان مدرن

مبلمان مدرن در ظاهر تفاوت زیادی با مبلمان سنتی دارد. در ساخت مبلمان مدرن از طراحی های پیچیده استفاده نشده و مبلمان ظاهری ساده و شیک دارد. برای ساخت این گونه مبلمان ها از انواع متریال مانند فلز، چوب و غیره استفاده می شود. ترکیب رنگی که در طراحی مبلمان های مدرن استفاده می شود، معمولا خنثی می باشد. چرم، متداول ترین متریالی است که به منظور ساخت مبلمان مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

  • مبلمان معاصر

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین و در عین حال نمونه ای مبلمان که توصیف ظاهری آن نسبت به سایر مبلمان ها سخت می باشد، مبلمان معاصر می باشد. دشواری این امر به این خاطر است که مفهموم و تعریف کلی این مبلمان در طول زمان و با توجه به المان هایی که در زمان مشخص از محبوبیت بیشتری برخوردار است، تغییر می کند.

در بعضی مواقع کلمه و مفهوم معاصر با کلمه مدرن جا به جا می شود، اما به واقع معنای این دو با یکدیگر متفاوت می باشد. در ساخت مبلمان به سبک معاصر، از انواع ویژگی های مختلف استایل های متفاوت استفاده می شود. ممکن است ظاهر مبلمان معاصر که امروزه ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد با آن چه که در گذشته ساخته می شده است، متفاوت باشد. با توجه به این ویژگی می توان گفت یکی از تطبیق پذیرترین انواع مبلمانی که می توان در طراحی داخلی مورد استفاده قرار داد، مبلمان معاصر می باشد. در ساخت این مبلمان بیش تر از رنگ های خنثی و به طور ویژه از رنگ خاکستری استفاده می شود.

  • مبلمان تلفیقی معاصر و کلاسیک

همان طور که از نام این سبک مبلمان پیداست، در طراحی آن از ترکیب سبک های معاصر و کلاسیک استفاده شده است. در ساخت بدنه این گونه مبلمان ها از سبک کلاسیک استفاده شده ولی برای انتخاب رنگ و بافت پارچه مبلی از نمونه های مدرن استفاده می شود. همین امر باعث شده است که این گونه مبلمان به نمونه ای تطبیق پذیر برای استفاده در طراحی داخلی تبدیل شود و به همین خاطر بسیاری افراد به استفاده از آن علاقمند هستند. استفاده از این نمونه مبلمان برای آن دسته از افرادی که از سبک خاصی در خانه استفاده نکرده اند و به دنبال تنوع بیشتری در طراحی خانه خود هستند، مناسب می باشد. استفاده از رنگ های خنثی در طراحی این گونه مبلمان ها در الویت قرار دارد. از انواع پارچه هایی مانند چرم، مخمل و کتان در ساخت این مبلمان ها استفاده می شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (445 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (126 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (95 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (28 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (16 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(عکس) اوستون اورونوف، بازیکن محبوب پرسپولیسی ها در حال بچه داری / مهاجم گلزن پرسپولیس چه خونه ای برای خانومش درست کرده ... (عکس) میز شام عاشقانه اوستون اورونوف برای همسرش با گل های رز قرمز / چقدر عشقولانه نگاه خانومش می‌کنه 🥰 (عکس) تصویر دیده نشده از عروسی جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال در یک تالار شیک و جذاب / فقط کلی پول این گل آرایی ها شده ... (عکس) تبریک تولد اینستاگرامی گلزن امشب استقلال برای رونالدو / ماشاریپوف نشون داد واقعا هم بازی رونالدو بوده .... فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر ماجرای خنده دار بچه دار شدن پدر حاج آقا قرائتی بعد از یک اتفاق عجیب/ بعد از 45 سال بلاخره...+فیلم مبلمان خاص و بوهم خونه عروس شیرازی محمود پاک نیت به سبک نچرالیسم/ ای جانم چه دختر خوشگلی 😍+عکس خاطره خنده دار حامد آهنگی از اولین تجربه جریمه شدنش در خیابان یک طرفه/ فقط مدل خندیدنش که خداست😂+ویدئو نگاه عاشقانه شهاب حسینی به هانده ارچل، بازیگر خوش چهره سریال مست عشق/ عاشقانه های هانده ارچل و شهاب حسینی ارزش صد بار دیدن رو داره شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس مراسم تشییع محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تا سحر دولتشاهی و امیر آقایی... معرفی 6 قلعه‌ عظیم و شکوهمند تاریخی برای بازدید در تور هند پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن نگاهی به کارت دعوت به مراسم عقد در دوره قاجار +عکس/ با اینکه پولدار بوده ولی خبری از شام و ریخت و پاش نیست! خوانندگی خنده دار احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت با صدای زنانه/ آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی تو که منو رسوا کردی😂 خلاقیت خنده دار چوپان برای حفظ گوسفندش از سرما حماسه آفرید+ویدئو /مغز تو رو باید طلا گرفت😂 هدیه ارزشمند امام خمینی(ره) به مادر عادل فردوسی پور سر عقدشان+ویدئو بی ربط ترین و خصوصی ترین سوالی که یک دانشجو از آیت الله هاشمی رفسنجانی پرسید+ ویدیو/ این سوال باید توی گینس ثبت میشد بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال و حضور چند ساعتی در محل کار سابقش+ویدیو (عکس) نگاهی به امضای زیبا عادل فردوسی پور مجری پُرحاشیه/ چه هنرمندانه و زیبا، امضاش شبیه خودشه پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بود+ویدئو میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس کیک تولد و جشن لاکچری پوریا پورسرخ+عکس/این کیکه یا پادشاه کاخ سلطنتی... مراسم آشتی کنان بهاره رهنما و بهنوش بختیاری با حضور جمع زیادی از مردم+ویدیو/ دعوا بر سر چه بود؟ شیرین و سلمان نون خ بچه دار می شوند/ چه اسمی هم رو بچه شون گذاشتن!! سلیمان +فیلم تغییر چهره هوش پران فاطمه گودرزی با گریم مردانه و ریش+عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز کم سن و سالِ علاقمند به ازدواج در پاسخ به سوال درسی حماسه آفرید+عکس/ فقط جواب معلمش منو کُشته😂 هنرنمایی خلاقانه دکتر دندانپزشک در طراحی دندان مشتری هایش به شکل نقوش چینی/ دکترای افتخاری هنر حق توئه +عکس نگاهی به خونه زندگی لاکچری و اعیانی سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی+ عکس/ خونه نه انگار کاخه اینجا😍 حدیث میرامینی همبازی مرد عنکبوتی شد/ شاهکاری جدید از اُسکار مهران مدیری +فیلم شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!+ ویدئو جشن تولد ساده و بدون تجملات پسر پرویز پرستویی در خانه زیبایش و با دکوری های نوستالژی‌اش با رونمایی از نوه بانمک آقای بازیگر+عکس / مبارک باشه
تیتر امروز   
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد اعتراف جالب طناز طباطبایی/ عاشق این فوتبالیست بودم! خودداری مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2)
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ...