دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

موضع آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ 

سه شنبه، 07 اردیبهشت 1400
کد خبر: 148885
ساعد نیوز: اسماعیلی درباره حضور رئیسی در انتخابات گفت: فعلا در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات اتفاق جدیدی رخ نداده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چهل و دومین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز (سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه) به صورت آنلاین برگزار شد و در این نشست اسماعیلی درباره گمانه زنی ها درباره حضور رئیس قوه قضائیه در انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی داد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نظر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تغییر یافته است یا خبر اظهار کرد: در نشست خبری قبلی خود در این باره توضیح داده ام و فعلا در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات اتفاق جدیدی رخ نداده است.

گفتنی است سخنگوی قوه قضاییه در سی و نهمین نشست خبری خود درباره موضع رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارائه خدمات موفقیت آمیز در قوه قضاییه و تحول دستگاه قضا از اولین روز های ریاست آقای رئیسی انجام شده است و ارتباطی به سفر های وی ندارد و وی با برنامه های تحول آفرین و جامع مسئولیت قوه قضاییه را انتخاب کرده است و روند کارشان کاملا مشخص، منطقی و به دور از فعالیت تبلیغاتی است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در ارتباط با انتخابات آنچه من می دانم این است که وی در دیدار با دانشجویان گفته، جز قوه قضاییه به مسأله و موضوع دیگری فکر نمی کند و ما هم شاهد این هستیم که او تمام وقت و توان خود را صرف قوه قضاییه می کند و تا به امروز نه او و نه ما رویکرد دیگری از او ندیده ایم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن