دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / زبان / CILS (ایتالیایی) /

مراکز مجاز برگزاری آزمون زبان ایتالیایی چیلز (CILS) 

سه شنبه، 01 خرداد 1397
کد خبر: 7144
ساعد نیوز: در این بخش ساعد نیوز، سعی شده است تا اطلاعات جامع و کاملی از مراکز مجاز برگزاری آزمون زبان ایتالیایی چیلز (CILS) در ایران ، در اختیار کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، قرار

مراکز مجاز برگزاری آزمون زبان ایتالیایی چیلز (CILS)

همه ساله سفارت ایتالیا در ایران آزمون زبان ایتالیایی را برگزار میکند که پس از قبولی در این آزمون، شرکت کنندگان امکان دریافت ویزای دانشجویی و ادامه تحصیل در ایتالیا را خواهند داشت.

از سال 2015 نهاد برگزار کننده ی آزمون سفارت ایتالیا به دانشگاه سیه نا (Siena) سپرده شده است و آزمونی بر اساس فرمت این دانشگاه با نام چیلز (CILS) برگزار میشود. 

آزمون چیلز CILS توسط دانشگاه سیه‌نا (Siena) ایتالیا در سطوح مختلف A1 تا C2 طبق چارچوب استاندارد سطح‌بندی زبان‌های خارجی اتحادیه اروپا طراحی و آماده می‌شود و هر سال دو مرتبه در ماه‌های ژوئن (آذر-دی) و دسامبر (خرداد-تیر) در مراکز متعدد در سراسر جهان برگزار می‌شود. سوالات از دانشگاه‌های سیه‌نا برای این مراکز ارسال شده، آزمون برگزار می‌شود و نهایتا پاسخ‌نامه‌ها و فایل ضبط شده آزمون گفتاری (Orale) برای این دانشگاه ارسال شده و نتایج نهایی را این دانشگاه اعلام می‌کند.

در حال حاضر تنها مرکز معتبر برگزاری آزمون چیلز در ایران مدرسه‌ ایتالیایی‌ها ست که فقط آزمون سطح B1 را آن هم فقط یک بار در سال در انتهای آذرماه برگزار می‌کند و دانشجویانی که بتوانند در این آزمون نمره‌ی قبولی را کسب نمایند می‌توانند مدرک رسمی مهارت در زبان ایتالیایی در سطح B1 را از طرف دانشگاه سیه‌نا دریافت نمایند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل اکسپت مقاله