دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان 86 کشور برگزار می‌شود 

سه شنبه، 09 مرداد 1403
کد خبر: 400234
ساعدنیوز: رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف، گفت: امروز مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن علنی مجلس با حضور نمایندگانی از 86 کشور متشکل از 104 هیئت و سازمان‌ بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، پس انجام مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور در ادامه باید در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده و طبق اصل 121 قانون اساسی در پیشگاه کلام‌الله مجید و در حضور نمایندگان مردم، اعضای شورای نگهبان و رئیس قوه قضائیه سوگند یاد کند.

علیرضا شریفی معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار کرد: امروز مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در صحن علنی مجلس با حضور نمایندگانی از 86 کشور متشکل از 104 هیئت و سازمان‌ بین‌المللی برگزار می‌شود.وی افزود: در این مراسم میهمانان داخلی و نمایندگان مردم ایران در مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل صادره از سوی محمدباقر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی، ستاد تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تشکیل شد به‌گونه‌ای که کمیته‌های مختلفی را شامل می‌شد.

شریفی، عنوان کرد: دستگاه‌های بیرونی نیز در خصوص برگزاری مراسم تحلیف زحمات بسیاری را کشیدند و همکاری و همیاری بسیاری را داشتند و به نحوی می‌توان گفت که برگزاری این مراسم ماحصل زحمات خیلی از بخش‌های اجرایی کشورمان است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم تحلیف در پایان، گفت: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری عصر امروز و با حضور میهمانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. همچنین با توجه به محدودیتی که در فضا داشتیم از میهمانان داخلی کمتر برای این مراسم دعوت شدند که در اینجا از آنان پوزش می‌طلبم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 09 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تکرار پشیمانی سلبریتی‌ها از مهاجرت / از مهناز افشار و علی کریمی تا پرستو صالحی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استوری عاشقانه مونا کرمی برای آقای بازیگر با قلب قرمز و چشم نظر+عکس/ خوشبخت باشین😍
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
راز و نیاز عاشقانه هادی چوپان با اوستا کریم / گرگ پارسی هم که باشی محتاج خدایی ❤+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی