دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

مردی که پس از سقوط از طبقه 47 آسمان‌خراش زنده ماند +عکس 

چهارشنبه، 08 فروردین 1403
کد خبر: 381343
ساعد نیوز: مردی اهل اکوادور که در حال تمیزکردن شیشه‌های طبقه 47 آسمان‌خراشی در نیویورک بود، به‌ دنبال حادثه‌ای سقوط کرد اما جان سالم به در برد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، نادیا زکالوند: آلسیدس مورنو و برادرش، الگار، مشغول تمیز کردن شیشه‌های طبقه 47 آسمان‌خراشی در نیویورک بودند که حادثه‌ای رخ داد و آن دو از روی داربستی که روی آن نشسته بودند، لیز خورده و همراه با داربست به زمین سقوط کردند.

متاسفانه ادگار که گفته می‌شود تقریبا با سرعت 193 کیلومتر در ساعت به زمین و روی نرده‌های چوبی سقوط کرده بود، بلافاصله جان خود را از دست داد. اما آلسیدس در کمال تعجب زنده ماند. تیم اورژانس او را در حالی یافت که روی انبوهی از فلزات افتاده و هنوز به داربستی که موقع تمیز کردن شیشه به آن بسته شده بود، چسبیده بود.

آلسیدس به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد و با وجود اینکه مغز، ستون فقرات،‌ قفسه سینه و شکم او آسیب دیده بود و چند دنده، دست راست و هر دو پایش شکسته بودند زنده ماند تا ماجرای سقوطش را برای دیگران تعریف کند. او تحت جراحی‌های بیشماری قرار گرفت و حدود 24 واحد خون دریافت کرد تا توانست سر پا بایستد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس