دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

مرگ عجیب زن 35 ساله پس از نوشیدن 2 لیتر آب! 

دوشنبه، 16 مرداد 1402
کد خبر: 351573
ساعد نیوز: پزشکان به خانواده اشلی گفتند که او بر اثر «هیپوناترمی» درگذشته است که به عنوان مسمومیت با آب نیز شناخته می‌شود و زمانی اتفاق می‌افتد که میزان سدیم خون به طور غیرعادی کم باشد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، «اشلی سامرز» از ایالت «ایندیانا»‌ی آمریکا در تعطیلات آخر هفته چهارم ژوئیه با خانواده خود در تعطیلات بوده که در بیمارستان بستری می‌شود. او در بحبوحه گرمای سوزان و به امید رفع عطش خود، پس از آن که چهار بطری آب را در مدت کوتاهی نوشید، دچار عوارض جبران‌ناپذیری شد.

گفته می‌شود این زن ظرف 20 دقیقه دو لیتر آب نوشیده است.

به گفته برادر این زن، وقتی خواهرش به خانه رسید در گاراژ از هوش رفت و هرگز به هوش نیامد. این زن دچار تورم مغزی شده بود و پزشکان نمی‌توانستند علت این عارضه را تشخیص داده و آن را درمان کنند.

پزشکان به خانواده اشلی گفتند که او بر اثر «هیپوناترمی» درگذشته است که به عنوان مسمومیت با آب نیز شناخته می‌شود و زمانی اتفاق می‌افتد که میزان سدیم خون به طور غیرعادی کم باشد.

مسمومیت با آب در عین حال که یک عارضه نادر است، اما می‌تواند کشنده باشد. مسمویت با آب زمانی اتفاق می‌افتد که حجم زیادی آب در مدت زمان کوتاهی مصرف شود و یا اگر کلیه‌ها آب زیادی را به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای در خود نگه دارند. علائم مسمومیت با آب شامل احساس ناخوشی عمومی و همچنین گرفتگی عضلات، درد، حالت تهوع و سردرد است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ترجمه تخصصی متن
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
شیطنت بامزه نبات دختر کپی برابر اصل مامان سپیده در مطب دکتر در بلژیک+ویدیو/ شلوغ کردنش هم دوست داشتنیه😍
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
ویراستاری تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی