دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

مرگ چند زابلی بر اثر بی احتیاطی راننده 

دوشنبه، 22 آذر 1400
کد خبر: 182761
ساعدنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشته و زخمی شدن ۲ عابرپیاده بر اثر بی احتیاطی راننده سواری پژو در این شهرستان خبرداد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری رکنا، سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت:در پی دریافت گزارشی از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع تصادف درحوالی روستای کلوخی شهرستان زابل، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور ماموران و بررسی صحنه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به دلیل عدم توجه به جلو با دو عابرپیاده مرد برخورد کرده که متاسفانه دراثر این تصادف یکی از عابرین پیاده حدود ۲۶ ساله در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و عابر پیاده دیگر حدود ۲۱ ساله مصدوم شده است.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلوی راننده سواری اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان از تمامی رانندگان خواست تا در هنگام رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرارداده و همواره به دور از هرگونه عجله و شتاب، در بستر یک رانندگی قانونمند، در ارتقاء امنیت اجتماعی خود و دیگران در فراسوی محور های مواصلاتی، مشارکت فراگیر و موثر داشته باشند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل اکسپت مقاله
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی