دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

مرگ خانم معلم تهرانی بر اثر پرتاب از پنجره اتوبوس شهری به خیابان / راننده اتوبوس بازداشت شد 

چهارشنبه، 06 آذر 1398
کد خبر: 51552
ساعد نیوز : بازپرس جنایی به خاطر تناقض گویی‌های یک راننده اتوبوس در ماجرای سقوط مرگبار خانم معلم از داخل اتوبوس دستور بازداشت وی را صادر کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، ساعت 23:30 پنجشنبه 23 آبان مأموران کلانتری 136 فرجام در تماس با بازپرس کشیک قتل از سقوط مرگبار زن جوانی از پنجره یک اتوبوس در محدوده خیابان رسالت خبر دادند. در بررسی های اولیه مشخص شد که زن 40 ساله که معلم مدرسه است حدود ساعت 8 شب از میدان صنعت به مقصد میدان رسالت سوار اتوبوس شده بود اما در نزدیکی های میدان رسالت به علت نامعلومی از پنجره اتوبوس به پایین سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است. پس از احضار و تحقیق از راننده اتوبوس 60 ساله او روایت های ضد و نقیضی را برای این حادثه مطرح کرد. او در تحقیقات اولیه مدعی شده بود که در بین راه خانم معلم از او خواسته که اتوبوس را نگه دارد تا پیاده شود اما به دلیل اینکه در بین ایستگاه بودند با خواسته او مخالفت کرده و زن جوان ناگهان خود را از پنجره به پایین پرتاب کرده است و او از آینه بغل اتوبوس شاهد این ماجرا بوده است. اما در ادامه تحقیقات وی صحبت هایش را تغییر داد و گفت: من اصلاً متوجه سقوط خانم معلم از پنجره نشدم.

او به من گفت اتوبوس را نگه دار اما من مخالفت کردم. لحظاتی بعد راننده اتوبوسی که در عقب خودروی من در حرکت بود و راکب یک موتورسیکلت موضوع را به من گفتند که مسافر خودش را بیرون انداخت. باتوجه به ضد و نقیض گویی های راننده او به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد.


30 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
حسن جهانتیغ
4 سال پیش

اخبار راست درست مطابق با واقع باید باشد
پاسخ
رحمن
4 سال پیش

تحقیق کنید اتوبوس در آن ساعت مسافر داشته یا نه احتمال دارد راننده تنها بوده و غرض و مرضی داشته از مردم کمک بگیرید
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه