مرگ نوجوانی که در رقابت عشقی مرتکب قتل شد

  یکشنبه، 15 تیر 1399 ID  کد خبر 88554
مرگ نوجوانی که در رقابت عشقی مرتکب قتل شد
ساعد نیوز: پرونده اتهامی دو پسر نوجوان که جوانی را در درگیری عاشقانه به قتل رسانده بودند در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که یکی از دو متهم اصلی پرونده به‌دلیل خوردن مواد ضدعفونی‌کننده جانش را از دست داده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از شرق، آبان ماه دو سال قبل خبر درگیری شدیدی بین چند جوان در منطقه ای در جنوب تهران به مأموران اطلاع داده شد. بلافاصله تحقیقات دراین باره آغاز و پلیس متوجه شد در این درگیری جوانی ۱۹ ساله به نام شاهرخ زخمی شده و او را به بیمارستان منتقل کرده اند، اما قبل از اینکه مأموران موفق به بازجویی از شاهرخ شوند، او بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد.

مأموران شاهدان عینی را بازجویی کردند و مشخص شد این درگیری به دلیل یک رقابت عشقی اتفاق افتاده و عاملان نزاع دو نوجوان به نام های ساتیار و سینا بوده اند و علت این درگیری هم دختری به نام لیلا بوده که هم با شاهرخ و هم با ساتیار رابطه داشته است. براساس یافته های مأموران ساتیار و سینا هر دو با واردکردن ضربات چاقو شاهرخ را زخمی کردند و این ضربات در نهایت منجر به مرگ شاهرخ شد.

همچنین مأموران دو مرد جوان دیگر را که در این درگیری شرکت داشتند و از دوستان شاهرخ بودند، به اتهام شرکت در نزاع خیابانی بازداشت کردند. با صدور کیفرخواست علیه چهار متهم پرونده، قرار شد آن ها در شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران حاضر شوند؛ اما ساتیار، یکی از دو متهم اصلی، به دادگاه نرفت و کانون اصلاح و تربیت اعلام کرد او فوت کرده است؛ بنابراین برای دیگر متهمان پرونده جلسه دادگاه تشکیل شد.

بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را علیه متهمان خواند، اولیای دم شاهرخ در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

مادر شاهرخ گفت: من از خون پسرم نمی گذرم، قبول دارم که متهمان بسیار جوان هستند؛ اما داغ جوان ندیده اید که بدانید چقدر غیرقابل تحمل است؛ بنابراین گذشت نمی کنم و درخواست قصاص دارم.

سپس نوبت به سینا، متهم ردیف اول پرونده رسید. سینا اتهام قتل عمدی شاهرخ را رد کرد و گفت: من این اتهام را قبول ندارم، چون ضربات کشنده چاقو را من نزدم. متهم درباره اینکه چرا قبلا اعتراف به قتل کرده بود، گفت: من قبلا تحت تأثیر ساتیار و همچنین تحت تأثیر فشار هایی که تحمل می کردم، به قتل اعتراف کردم، اما گفته هایم واقعیت ندارد و عامل اصلی قتل ساتیار بود. سینا گفت: روز حادثه ساتیار به دنبال من آمد. او خیلی عصبانی و ناراحت بود. صورتش از عصبانیت سرخ شده بود. پرسیدم چرا ناراحت هستی، گفت لیلا به او خیانت کرده است. ساتیار گفت لیلا را همراه شاهرخ در خیابان دیده، به صورت او سیلی زده و درگیری بین آن ها اتفاق افتاده است. ساتیار گفت وقتی به صورت لیلا سیلی زد، شاهرخ که همراه لیلا بود واکنش نشان داد و با هم درگیر شدند. از کاری که شاهرخ کرده بود، عصبانی بود و گفت می خواهد تلافی کند و از من کمک خواست. سینا در ادامه توضیح داد: من دوستم را همراهی کردم. زمان حادثه من و ساتیار به جایی که شاهرخ بود رفتیم و یکباره شاهرخ و دوستانش با دیدن ما به سمتمان حمله و با واردکردن ضربات چوب و چاقو ما را زخمی کردند. من و ساتیار هم چاقو داشتیم؛ من دو ضربه به دست شاهرخ زدم، اما ضربات کشنده را که به سینه و پهلوی شاهرخ وارد شده است، من نزدم. متهم گفت: وقتی ما را بازداشت کردند، ساتیار از من خواست یکی از ضربات را گردن بگیرم و گفت این طوری جرممان کم می شود، او خیلی به من فشار می آورد، به همین دلیل هم من قبول کردم؛ اما واقعیت این است که هر دو ضربه را ساتیار زد.

در این هنگام قضات از سینا خواستند توضیح دهد چرا ساتیار فوت کرد. او گفت: وقتی کرونا شیوع پیدا کرد، در کانون اصلاح و تربیت به هرکدام از ما مقداری مواد ضدعفونی کننده دادند، تأکید هم کردند این مواد را نباید بخورید و فقط باید دست ها و وسایل شخصی تان را با آن ضدعفونی کنید، اما ساتیار از اینکه مبتلا شود خیلی می ترسید، به همین دلیل به توصیه ها توجهی نکرد و مواد ضدعفونی کننده ای را که به او داده بودند، سر کشید، چون آن مواد الکل داشت فکر می کرد ویروس را در بدنش می کشد و مقاوم می شود، اما مسموم شد و جانش را از دست داد. البته ما که هم اتاقی اش بودیم، خیلی زود فهمیدیم و او را به درمانگاه بردیم و بعد هم او را به بیمارستان منتقل کردند، اما فایده ای نداشت و به کما رفت و بعد هم فوت کرد. هم زمان با ساتیار دوست دیگرمان که او نیز در کانون اصلاح و تربیت بود، همین مواد را خورد، اما او فقط چشمانش را از دست داد و نابینا شد.

بعد از گفته های متهم ردیف اول پرونده، دو متهم دیگر در جایگاه قرار گرفتند. آن ها گفتند: ما دیدیم که ساتیار و سینا هر دو ضربات را وارد کردند، اما اینکه کدامشان ضربات کشنده را زده است نمی دانیم. ضمن اینکه این دو بودند که به شاهرخ و ما حمله کردند. وقتی بار اول درگیری شد، ما شاهرخ و ساتیار را جدا کردیم، لیلا هم از محل رفت و دعوا تمام شد، اما ساتیار هنوز عصبانی بود و وقتی برگشت به ما حمله کرد و برای اینکه از خودمان دفاع کنیم، ما هم مقابله کردیم، اما چاقو نداشتیم و فقط با دست می توانستیم جلوی ضربات را بگیریم. ما فقط از خودمان دفاع کردیم.

در پایان متهمان برای بیان آخرین دفاع در جایگاه حاضر شدند. سینا یک بار دیگر مدعی شد قتل کار او نبوده و ساتیار مرتکب قتل شده است و دو متهم دیگر نیز اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی منجر به قتل را رد کردند و مدعی شدند از خودشان دفاع کرده اند. بعد از بیان آخرین دفاع از سوی متهم و وکلای آن ها و همچنین اخذ نظر مشورتی مشاور که در دادگاه حضور داشت، قضات شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران برای تصمیم گیری درباره سه متهم وارد شور شدند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (90 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (73 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان