مرگ پدر بابک خرمدین قبل از قصاص!

  یکشنبه، 02 خرداد 1400 ID  کد خبر 152060
مرگ پدر بابک خرمدین قبل از قصاص!
ساعد نیوز: خواهر فرامرز از سرطان پیشرفته اکبر خرمدین گفت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، اکبر خرمدین قاتل بابک خرمدین به سرطان پیشرفته مبتلا است و امیدی به زنده ماندن ندارد و احتمالا با توجه به بیماری اش، خودش خواسته که راز 3 جنایتش فاش شود. رها کردن جسد بابک خرمدین در نزدیکی خانه شان هم احتمالا به همین خاطر است، اگر نه او دو بار در گذشته مقتولان خود را به گونه ای سر به نیست کرده بود که امکان شناسایی اش وجود نداشت و حتی احتمال دارد که او پیش از محکومیت و اجرای حکم فوت کند.

دروغ بزرگ اکبر خرمدین درباره بابک و فرامرز

به گفته خانواده فرامرز، ادعاهای اکبر خرمدین درباره بابک، پسرش، به هیچ عنوان نمی تواند صحت داشته باشد. بابک به هیچ عنوان دچار معضلات اخلاقی اینچنینی نبود و حتی برای رعایت حقوق دختران خانواده و فامیل در جمع های آنها وارد نمی شد و کوچک ترین مسئله اخلاقی از او مشاهده نشده بود. از سویی رابطه و علاقه عاطفی بابک و فرامرز برای همه روشن بود. آنها از بچگی باهم بزرگ شده بودند و با هم رابطه بسیار خوبی داشتند. تا اندازه ای که بابک حتی پس از بازگشت به ایران بارها به شکل های مختلف سراغ فرامرز را گرفت و پیگیری غیبت او شد. خانواده فرامرز می گویند که بابک نمی خواست باور کند که فرامرز گم شده است.

تصور خانواده بر این است که بابک با پیگیری هایش درباره فرامرز ممکن است متوجه موضوعی شده و خواسته آن را با خانواده فرامرز در میان بگذارد و به همین دلیل پدر و مادرش نقشه قتل او را کشیده اند. البته این فقط حدس برخی از افراد خانواده فرامرز درباره انگیزه کشته شدن بابک خرمدین به دست پدر و مادرش است.

اکبر خرمدین باید قبل از مرگ طبیعی اعدام شود

رسیدگی به پرونده این جنایت هولناک در حالی ادامه دارد که خانواده فرامرز تصمیم شان درباره سرنوشت قاتل فرزندشان را گرفته اند و خواهان قصاص او هستند. خواهر فرامرز می گوید: تصمیم ما اشد مجازات و قصاص قاتلان است. ما می دانیم که اکبر خرمدین سرطان پیشرفته دارد و امیدی به زنده ماندن ندارد و احتمالا با توجه به بیماری اش، خودش خواسته که رازش فاش شود. رها کردن جسد بابک در نزدیکی خانه شان هم احتمالا به همین خاطر است، اگر نه او دو بار در گذشته مقتولان خود را به گونه ای سر به نیست کرده بود که امکان شناسایی اش وجود نداشت و حتی احتمال دارد که او پیش از محکومیت و اجرای حکم فوت کند.

اقوام خانواده خرمدین همچنین هرگونه باور و اعتقاد مذهبی را از سوی او رد کرده و درباره تصاویر منتشر شده از صحنه شکرگزاری او از ارتکاب این قتل ها معتقدند که او نمایشی را برای عموم اجرا کرده که کوچک ترین اعتقادی به آن ندارد.

اعتقادات اکبر خرمدین چه بود؟

اعتقادات اکبر خرمدین به گفته نزدیکانش برای آنها روشن بود. او هیچ باور و علقه مذهبی نداشت. بسیار انسان آرامی بود و در عین حال هر نوع مخالفت با باورها و حرف هایش را تاب نمی آورد. آنها از مردم می خواهند که اجازه دهند مراحل قضایی با صحت و سلامت کامل طی شود. از اتهامات بیهوده پرهیز کنند، زیرا فشارهای روانی به وجود آمده برای خانواده مقتولین و قاتلان به اندازه ای زیاد است که توان مقاومت در برابر آن را نداشته و نگران تبعات بعدی آن هستند. چرا که ساختار خانوادگی آنها به گونه ای است که به خاطر ازدواج های فامیلی روابط چند سویه دارند و این موضوع ممکن است باعث گسست و شکست های جبران ناپذیر بعدی برای فرزندان و دیگر اعضای خانواده شان شود.

اقدام عجیب برادر بابک

حواشی و اخبار در پرونده قتل هولناک بابک خرمدین همچنان ادامه دارد و تمام شدنی نیست؛ در تازه ترین اتفاق، پیکر نیمه جان پسر این خانواده در قتلگاه بابک خرمدین، خواهر و دامادشان کشف شده و برخی مدعی شده اند که او قصد پایان دادن به زندگی اش را داشته است.

صبح روز جمعه نگهبان ساختمان بلوک سی در شهرک اکباتان متوجه شد که در ورودی خانه پدر و مادر بابک خرمدین نیمه باز است. بعد از افشای جنایات و بازداشت پدر و مادر خانواده، برادر وی در آپارتمان پدری اش ساکن بود. نگهبان وقتی دید در نیمه باز است، چندین بار نام برادر بابک را صدا زد. چون مطمئن بود که آخرین بار او وارد ساختمان شده و به آپارتمان رفته است. از سوی دیگر نیمه باز بودن در مشکوک بود و نگهبان برای سرکشی وارد آپارتمان شد. وی به محض ورود با پیکر نیمه جان برادر بابک روبه رو شد که دستانش روی شکمش بود و از حال رفته بود. نگهبان با دیدن این وضعیت بلافاصله به اورژانس زنگ زد و برادر بابک خرمدین برای درمان به بیمارستان لقمان انتقال یافت. وی تحت درمان قرار گرفت و معلوم شد که دچار مسمومیت الکلی شده است. او از خطر مرگ نجات یافت و حالا شایعاتی درخصوص اینکه وی دست به خودکشی زده مطرح شده است که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (104 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (99 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (88 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (82 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (76 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (36 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (29 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (28 نظر) رهبر معظم انقلاب در خرید برای منزلشان: برنج درجه دو و سه بخرید؛ میوه هم از ارزانترین‌ها بخرید و بیارید+ویدیو (25 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (23 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (22 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (22 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (19 نظر) آخرین شعر استاد شهریار در آخرین دیدار با معشوقه سنگدلش در بستر مرگ که اشکتونو درمیاره/ نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم... (17 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
چگونه همسرم را بعد از اینکه به من خیانت کرد ببخشم؟
روستای تاریخی حیرت انگیز در شیراز ؛ قلات، بهشتی در استان فارس و مقصد پر از آرامش برای گردشگران
فال ابجد روزانه چهارشنبه 24 مرداد 1403
فال روزانه امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 24 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403 + فیلم
نوزاد عجیب الخلقه 2 صورته با 8 دست و پا +عکس
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفندهای طلایی برای خشک کردن تخمه هندوانه، خربزه و طالبی در خانه
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفندهای جادویی و فوری برای خوشبو کردن توالت و حمام
رازها و ناگفته های جالب درباره 4 برادر جنتلمن علی دایی/ خانواده‌ای تحصیل کرده با مشاغل جالب توجه که همگی در 1 فروردین به دنیا آمده‌اند+عکس
لیست کاملی از هنرمندان و بازیگران محبوب ایرانی که اختلاف سنی زیادی با همسرشان دارند/ عشق مهم تر است یا سن؟+عکس
حسن روحانی: هر شب نقش منفی پوریا پورسرخ را دنبال میکنم!
لیست کامل بازیگران و هنرمندانی که کرونا جانشان را گرفت/ از علی سلیمانی تا مادر جوان غزل شاکری و بازیگر سریال مختارنامه
فوت و فن خانه‌داری؛ برق انداختن شیرآلات با چند روش ساده و کارآمد+نکات جانبی
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟