مرگ زن تهرانی در انفجار نارنجک مرموز!

  جمعه، 04 مهر 1399 ID  کد خبر 103468
مرگ زن تهرانی در انفجار نارنجک مرموز!
ساعد نیوز : زن تهرانی در اقدامی مرموز و معمایی با انفجار یک نارنجک دست ساز در مسیر خانه اش به بیمارستان منتقل شد و پس از ۱۲ روز روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، زن تهرانی در اقدامی مرموز و معمایی با انفجار یک نارنجک دست ساز در مسیر خانه اش به بیمارستان منتقل شد و پس از ۱۲ روز روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

روز ۱۵ شهریور امسال زن جوانی به نام سیمین معصومی خلفلو ۵۴ ساله در مسیر خانه شان در شرق تهران بود که در جلوی خانه های تاکسیرانی در منطقه نبرد جنوبی انفجار عجیبی در برابر پاهایش رخ داد.

انفجار در جلوی پای سیمین باعث شد تا او دچار آتش سوزی شود و خیلی زود یک زن که در نزدیکی حادثه بود با دیدن این حادثه و آتش روی بدن سیمین به کمکش رفت و توانست او را خاموش کند.

سیمین لباس ها و تنش سوخت و زن جوان از یکی از همسایه ها چادری گرفت و با درخواست خود سیمین او را به خانه دخترش که در نزدیکی محل حادثه بود رساند و سپس دختر خانواده با دیدن مادرش که شوکه شده بود خیلی زود او را به بیمارستان منتقل کرد.

لباس های سیمین بوی گوگرد می داد و پزشکان در ابتدا قصد داشتند با بیهوش کردن مادر خانواده او را به اتاق عمل منتقل کنند، اما گاز گوگرد به ریه های سیمین ورود کرده بود و همین مانع بیهوش کردن وی شد و پزشکان تصمیم گرفتند پس از ۲ روز درمان و خالی شدن ریه از گاز گوگرد او را به اتاق عمل منتقل کردند.

سیمین معصومی خلفلو نزدیک به دو هفته در بیمارستان تحت نظر قرار داشت، اما به خاطر شدت سوختگی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و مرگ وی در هاله ای از ابهام است.

مرگ تلخ سیمین روی تخت بیمارستان

علی سید احمدی شوهر سیمین معصومی در خصوص این حادثه مرگبار گفت: همسرم روز هایی که در بیمارستان بود درباره اتفاقی که افتاد صحبت کرد و حتی خواستم همسرم را یک روز از بیمارستان مرخص کنند تا محل دقیق حادثه را به ما نشان دهد، اما مانع این کار شدند.

وی افزود: همسرم روز حادثه از باشگاه به سمت خانه بوده که ناگهان جلوی پایش انفجاری رخ می دهد و لباس هایش آتش می گیرد که یک زن به کمک همسرم می رود آتش روی زنم را خاموش می کند و در ادامه یک زن از خانه بیرون آمده و یک چادر همسرم را می پوشاند که سیمین گوشی موبایلش را به زن جوان می دهد و از او می خواهد با دخترمان تماس بگیرد و همسرم به کمک زن جوان به جلوی خانه دخترم که در نزدیکی محل حادثه بود می روند.

علی سید احمدی گفت: همسرم به کمک دخترم به بیمارستان منتقل شد ولی چون داخل ریه هایش گوگرد بود نمی توانستند همسرم را بیهوش کنند و به اتاق عمل ببرند و ابتدا اعلام کردند همسرم ۳۰ درصد دچار سوختگی شده، اما بعد ۲ روز بعد که همسرم به اتاق عمل منتقل شد از سوی پزشکان اعلام کردند که ۷۰ درصد دچار سوختگی شده است.

وی در پایان گفت: همسرم نزدیک به ۱۰ روز در بیمارستان بستری بود و تلاش پزشکان برای نجات جان همسرم ادامه داشت تا اینکه ساعت ۲ بعد از ظهر پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

وی افزود: بیمارستان علت مرگ را سوختگی به خاطر انفجار نارنجک دست ساز اعلام کردند که پرونده در دادسرای نبرد تشکیل شده و بعد از یک هفته از این ماجرا دادسرای نبرد دستور داده پرونده در دادسرای امورجنایی تهران تشکیل و پیگیری شود.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی عاملان این انفجار مرگبار نارنجک دست ساز و بررسی های بیشتر ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (218 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (169 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (107 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (99 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (34 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (28 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (27 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (26 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (25 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....