دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

مرور حاشیه های جنجالی سفر کریس رونالدو به تهران: از دویدن پشت سر اتوبوس همسر جورجینا و بالا رفتن از دیوار هتل اسپیناس تا هدیه های لاکچری ایرانی برای ستاره پرتغالی +فیلم 

یکشنبه، 11 شهریور 1403
ساعدنیوز: فوتبال در ایران وضعیت شش و هشتی پیچیده ای دارد. مدیریت علی اصغری کار را به جایی رسانده که استقلال و پرسپولیس به عنوان دو تیم پرطرفدار مجبورند بازی هایشان را خارج از تهران برگزار کنند. حالا خبر رسیده است که کریس رونالدو به همراه تیم النصر مجبور است در قلعه حسن خان و در شهر قدس به مصاف سرخابی ها برود!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بازی پرحاشیه پرسپولیس و النصر در حالی با برتری شاگردان لوئیز کاسترو به پایان رسید که همه چیز تحت تاثیر فوق ستاره‌های تیم عربستانی قرار داشت؛ از کریستیانو رونالدو تا سادیو مانه که روی گل هم اثرگذار بود.

اگرچه این بازی به پایان رسیده اما خبرنگاران در میکسدزون و سالن نشست خبری به دنبال پوشش حواشی این بازی هستند و البته در جست‌وجوی پاسخ به یک سوال خواهند بود: چه کسی پیراهن رونالدو را می‌گیرد؟

با تخریب سکوها، استادیوم آزادی سروشکل زشتی به خود گرفته و کانون هواداران پرسپولیس نیز تلاش داشت تا با نصب پرچم، سروشکل بهتری به آن بدهد که در این بین پرچمی با لوگوی کاشیما در ضلع غربی طبقه دوم ورزشگاه توجه هواداران را به خود جلب کرد اما باتوجه به اینکه همه پرچم‌های پرسپولیس در قسمت‌های مختلف ورزشگاه قرار گرفته بود، تنها پرچم باقی مانده برای این قسمت ورزشگاه، پرچم‌های ته انبار کانون هواداران پرسپولیس بود.

فدراسیون فوتبال با همکاری وزارت میراث فرهنگی، هدایای اختصاصی‌شده‌ای به کاروان النصر داد. تابلوی «ورنی»- نوعی گلیم سوزنی- در کنار جعبه خاتم‌کاری و کتاب راهنمای سفر به ایران هدیه فدراسیون فوتبال به عربستانی‌ها بود. روی تابلوها نام بازیکنان، تاریخ بازی و شناسنامه اثر دیده می‌شد.

از آنجایی که با توجه به حضور رونالدو بدون شک علاقه به گرفتن سلفی با این بازیکن یا سایر ستاره‌های تیم النصر اتفاق می‌افتاد، ناظر بازی پیش از شروع مسابقه موبایل تمام توپ جمع‌کن‌های حاضر در ورزشگاه آزادی را جمع‌آوری کرد.

علی پروین که از تماشاگران ویژه بازی آسیایی پرسپولیس بود، حین خروج از استادیوم گفت: امروز کمی ترسو بازی کردیم. باز هم می‌گویم حیف شد که تماشاگر نداشتیم و اگر آنها در ورزشگاه بودند صددرصد برنده می‌شدیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
کشف مقبره‌های 2 هزارساله «اسب و انسان» در شرق قزاقستان
مسعود پزشکیان: همیشه در نماز می‌گوییم صراط مستقیم؛ ولی تحمل شنیدن یک نظر مخالف را نداریم+ویدیو
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
سوپ داغ، انتخاب فاطیما بهارمست بعد از اسکی سواری خفن در پیست معروف+عکس/نغمه‌یِ آقا هاشم ورزش لاکچری میکردن و ما خبر نداشتیم!
پذیرایی درجه یک و مخصوص از شیدا مقصولو همسر مورایس در اولین سفر به کشور همسرش؛ یک تکه میوه دراگون با پرتقال و زیتون با پوره سیب زمینی و ماهی گریل شده+عکس