دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

مرور مراسم تدفین حزن آلود علی انصاریان با حضور سلبریتی های فوتبالی و سینمایی +فیلم/ از حرف های جگرسوز سید جواد هاشمی تا خاطرات کاپیتان وریا غفوری 

یکشنبه، 11 شهریور 1403
ساعدنیوز: نام علی انصاریان دو روز است که به دلیل خبر بسیار تکان دهنده اخاذی خواهر و دامادشان از مادرش به زبان ها افتاده، وجود نازنینی بود که مورد علاقه خاص و عام بود. در اینجا فیلمی قدیمی از مراسم تدفین ستاره سینما و فوتبال ایران را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، علی انصاریان پیشکسوت فقید فوتبال ایران که چهار سال پیش به دلیل ابتلا به کرونا از دنیا رفت، حالا گفته می‌شود دو‌ آشنای نزدیک به این مرحوم، مادرش را تهدید به قتل کرده‌اند.

ماجرا از این قرار است که دو نفر از نردیکان مرحوم انصاریان از طریق جعل سند بخشی از اموال انصاریان را بالا کشیده و به نام خود می‌زنند.

طبق گفته مادر انصاریان، آن‌ها او را تهدید به قتل کردند تا ماجرا از زبان او به جایی درز نکند، خشونت این تهدید به قدری زیاد بوده که مادر انصاریان کلاهبرداران گفته‌اند او را با چادرش خفه خواهند کرد و خانه‌اش‌ را نیز با نارنجک منفجر می‌کنند.

مادر پیشکسوت فقید از اهالی فوتبال درخواست داشته تا جان او و مال پسرش را نجات دهند. حال باید دید صحت این ادعا با توجه به بررسی‌هایی که در ادامه صورت می‌گیرد چه قدر خواهد بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت راننده خاور در نوشته پشت ماشین +عکس/سلطان ادب و متانت جاده های خاورمیانه فقط تویی
شهاب حسینی: من عارضه قلبی داشتم و تسلیم به مرگ شدم!+فیلم
دکوراسیون عقد علی دایی و خانم مونا فرخ آذری در خانه +عکس/ دیزاین با پارچه گلدار قرمز و گُل
طنازی هادی چوپان در باشگاه هنی رامبد در آمریکا +فیلم/ گرگ پارسی با این ژست دلبری کرد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) صحنه‌های عجیب از کنترل نامحسوس راننده مسن خودرو پژو 405 / از هیچ خلافی دریغ نکرد؛ پشیمانی دیگر فایده ای ندارد
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/میراث احسان علیخانی: میگه احسان از بس بغض میکرد گفتن ماه عسل و ول کن اونم رفت عصر یخبندان و راه انداخت حالا این ول میکنه شبکه 3 ول کن نیس
نیمه کاره ماندن سفر شمال سید محمد خاتمی و تماس مکرر وزیر بهداشت پزشکیان با او / تماس قبل از ساعت 8 صبح یعنی اتفاق بدی افتاده ...
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟