دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

مروری بر سلبریتی‌هایِ زنی که با هم جاری بودن یا هستند+عکس/ عاطفه رضوی رکورد دار جاری بودن با بازیگران! 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعدنیوز: تصاویری از بازیگرانی که با هم جاری بودند یا هستند را مشاهده بفرمایید. نام عاطفه رضوی بیشتر از سایر بازیگران در این لیست دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سینمای ایران بازیگران زیادی را به خود دیده است. بازیگرانی که با هم فامیل بودند و یا در این عرصه با هم فامیل شدند. در این میان برخی از بازیگران مشهور زن با دو برادر بازیگر ازدواج کرده و با یکدیگر جاری شده‌اند. در ادامه معروف ترین جاری های سینمای ایران را معرفی خواهیم کرد.​

رعنا آزادی ور و عاطفه رضوی

رعنا آزادی ور، حالا همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است. او زاده 17 فروردین 1362 است و پیش از ازدواج با پاکدل مجرد بود. عاطفه رضوی جاری او و همسر حسین پاکدل برای اولین بار ازدواج آنها را با تبریک اینستاگرامی علنی کرد.

عاطفه رضوی و حدیث فولادوند

حدیث فولادوند در سال 1389 وقتی 33 ساله بود با رامبد شکرابی 38 ساله ازدواج کرد و زندگی خود را در شمال و شهر ساری شروع کردند. در نهایت 12 سال بعد تصمیم این زندگی بدون داشتن هیچ فرزندی به جدایی ختم شد. عاطفه رضوی بازیگر کشورمان پیش از ازدواج با حسین پاکدل، با مهرداد شکرابی از چهره پردازان کشورمان، ازدواج کرده بود که به جدایی انجامید. این گریمور سینما برادر رامبد شکرابی از بازیگران سینما و تلویزیون است.

بهاره رهنما و شقایق دهقان

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. سالها بعد محراب قاسم خانی نیز با شقایق دهقان ازدواج کرد و این دو بازیگر خانم با یکدیگر جاری شدند اما سال 1394 بهاره رهنما به زندگی مشترک خود پایان داده و شقایق دهقان نیز از همسرش جدا شد.

سیما تیرانداز و گلاب آدینه

سیما تیرانداز در اوایل بازیگری خود با گلاب آدینه همکاری کرد که همین امر منجر به آشنایی و ازدواج او با ناصر هاشمی شد. در آن زمان گلاب آدینه همسر مهدی هاشمی بود. البته درحال حاضر سیما تیرانداز و گلاب آدینه از برادارن هاشمی طلاق گرفته اند.

مهدی هاشمی بازیگر معروف ایرانی بعد از انتشار اخبار مربوط به ازدواج با مهنوش صادقی با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که سال هاست از گلاب آدینه جدا شده است . سیما تیرانداز نیز پس از جدایی با مجید جوزانی بازیگر و مدیرعامل سابقه خانه هنرمندان ازدواج کرده و فرزند پسری به نام رایان دارد.

بهنوش طباطبایی و عاطفه رضوی

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است و سالها قبل با عاطفه رضوی جاری بود. بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کرده و پس از چند سال از یکدیگر جدا شدند. عاطفه رضوی پس از ازدواج اول خود با حسین پاکدل نویسنده و کارگردان ازدواج کرده که از وی صاحب یک فرزند دختر بنام «صبا» است.

  برچسب ها: بازیگران جاری

4 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
خلاقیت خنده دار اوستا تعمیرکار در پیوند پنجره اتاق به پنجره ماشین حماسه آفرید+عکس/ مغز تو آتشفشان ایده های طلائیه😂
رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای ساره بیات+عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اکبر عبدی : وقتی می گفتم اردبیلی هستم بابام عشق می کرد و میگفت ببین علی دایی هم میگه اردبیلی هستم
(ویدیو) روزی که اشک تختی درامد!/ خاطره ای دردناک از المپیک رفتن جهان پهلوان تختی که شما نمیدانستید!!
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری