دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

مصاحبه جالب با پسری که کپی برابر اصل حسن یزدانی است/ همزاد شیر مازندران از نظر اخلاق و منش هم خود را شبیه یزدانی میداند! +ویدیو 

پنجشنبه، 01 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این ویدیو مصاحبه ای جالب را با پسری میبینید که شباهت خیلی زیادی به حسن یزدانی دارد و خود را همزاد کشتی گیر معروف ایرانی میداند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، حسن یزدانی متولد 5 دی 1373 در جویبار مازندران ، کشتی گیر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس رشته مدیریت دولتی است که از کشاورزی در روستا به مرد اول کشتی آزاد ایران و جهان رسیده است.

حسن در روستای «لپو صحرا» در شهر جویبار مازندران متولد شد ، پدر کشاورز و مادرش خانه می باشد، 4 برادر هستند که او یکی مانده به آخری می باشد. رضا یزدانی کشتی گیر معروف به پلنگ جویبار هم از پسر عموهای پدرش می باشد.

اوج درخشش حسن یزدانی مسابقات المپیک ریو 2016 در 22 سالگی بود. او در حالی در فینال بازی ها 6 – 0 عقب بود توانست مسابقه را در ثانیه ها پایانی به مساوی بکشد و بخاطر گرفتن آخرین امتیاز به مدال طلای المپیک دست یافت. این مدال برای کشتی ایران تاریخی بود زیرا پس از 16 سال در رشته آزاد و در وزن 74+ در المپیک طلا گرفتیم.

در این ویدیو مصاحبه ای جالب را با پسری مشاهده میکنید که شباهت خیلی زیادی به حسن یزدانی دارد.

او شباهت به حسن یزدانی را افتخار میداند ولی میگوید خود او نیز میتوانست قهرمان دنیا شود ولی نبودن علم و امکانات را دلیل عدم رسیدن به قهرمانی میداند.

او حسن یزدانی را دوست دارد و از انظر اخلاق و رفتاری خود را شبیه او میبیند به همین دلیل او خود را همزاد حسن یزدانی میداند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 01 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
به مناسبت روز پزشک؛ تصاویری از بازیگران و هنرمندان در کنار خواهر پزشکشان، از محسن یگانه تا پوریا پورسرخ و منوچهر هادی+عکس
قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
خلاقیت خنده دار مردم مبتکر برای نگهداشتن نوبتشان در درمانگاه با قرار دادن دمپایی و کفش هایشان در قسمت پذیرش+عکس/ مغز شماها قابل ستایشه😂
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
رونمایی از نگاره تاریخی و زیبای هنرمند معروف ایرانی از گریز یوسف و زلیخا با الهام از اشعار سعدی و جامی در موزه معروف مصر/ اصیل و خیره‌کننده+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
کدبانوگری صبا راد با چیدمان میز عصرانه با سرویس قوری چینی و چیز کیک خوشمزه و خوش رنگ +عکس/ نوش جان
تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی