دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

مسعود پزشکیان در مناظره دو نفره با سعید جلیلی: من کنار می‌روم، اما اگر جلیلی نتوانست، اعدامش کنید!+ویدیو 

سه شنبه، 12 تیر 1403
ساعدنیوز: پزشکیان: بنده جلوی چشم این مردم اعلام می‌کنم همین امروز از انتخابات کنار می‌روم. به شرط اینکه ایشان 8 درصد رشد اقتصادی بدهد. اگر نتوانست رشد بدهد اعدام اش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، در قسمتی از مناظره ششم این صحبت ها رد و بدل شد. جلیلی: اینکه دوستان شما این همه بیان می‌کردند که می‌رویم با سه قدرت مسائل را حل می‌کنیم.

پزشکیان: بنده جز هیچ حزب، دسته و گروهی نیستم. بنده مسعود پزشکیان براساس آن اعتقادی که دارم اگر حکومت جمهوری اسلامی قرار است درست شود معتقدم که باید در چارچوب دستور حضرت علی (ع) را جلوی دست شان بگذارند و طبق آن عمل بکنند. شعار هم ندهند. هر چه امام علی (ع) گفته اند طبق آن عمل شود.

جلیلی: اما عمل کنند. پای کار بیایند. برنامه داشته باشند. مشخص کنند. به برنامه‌ای که دولت و مجلس نوشته پایبند باشند. پیشاپیش نگویند که این هشت درصد غلط است. این الکی است. چرا می‌گویید این 8 درصد غلط است؟

پزشکیان: بنده جلوی چشم این مردم اعلام می‌کنم همین امروز از انتخابات کنار می‌روم. به شرط اینکه ایشان 8 درصد رشد اقتصادی بدهد. اگر نتوانست رشد بدهد اعدام اش کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 12 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به خونه زندگی قدیمی اما دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه بچه سریال مهمونی+عکس/ از مبلمانی با کنده هایِ قدیمی تا حیات خلوطی به سبک خانه های مادربزرگا😍
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رونمایی از داماد مینیمال امیر قلعه نویی و حضور سلبریتی های فوتبالی و سینمایی در جشن عروسی میلیاردی اش/ امیر جعفری مجلس گرم کن ژنرال استقلالی و حشمت فردوس مهمان ویژه +تصاویر
ترجمه تخصصی متن
(عکس) رونمایی از شوهر خوش تیپ و کراواتی غزل شاکری، بازیگر نقش ملک زاده در سریال جیران / به پای هم پیر بشید ایشالا ...
ویدیو/ سخنان شنیدنی استاد عبدالمجید ارفعی به زبان پارسی باستان از توصیۀ "اهورامزدا" به "زرتشت"/ اولین مترجم کتیبۀ کوروش کبیر و تنها ایرانی مسلط به خط میخی