ساعدنیوز
ساعدنیوز

واکنش ها به پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حواشی داغ امروز شنبه 16 تیر 1403

  شنبه، 16 تیر 1403 ID  کد خبر 395768
واکنش ها به پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حواشی داغ امروز شنبه 16 تیر 1403
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

رئیس‌جمهور چین در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

16 تیر 1403، 16:13

موج تبریک‌های بین‌المللی به رئیس‌جمهور منتخب ایران ادامه دارد

16 تیر 1403، 16:13

رؤسای جمهور تاجیکستان و بلاروس، وزارت خارجهٔ کرهٔ‌جنوبی، رئیس امارات و امیر دُبی، نخست‌وزیرهای هند، مالزی و ارمنستان و پادشاه بحرین در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزیِ مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوریِ ایران را تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کردند. انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی در بخشی از پیامش به پزشکیان نوشته: نتیجهٔ این انتخابات، انعکاس روح پرجنب‌وجوش دموکراسی و نویدبخش آینده‌ای امیدوارکننده برای ایران است.

نشست خبریِ امروز پزشکیان لغو شد

16 تیر 1403، 15:39

نشست خبری رئیس‌جمهور منتخب که قرار بود ساعت 15 امروز با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در حرم حضرت امام(ره) برگزار شود، لغو شد.

پیام تبریک رئیس قوه قضائیه به مسعود پزشکیان

16 تیر 1403، 14:12

محسنی اژه‌ای: انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ و سربلند ایران به عنوان رئیس جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم. اکنون وظیفه همه کارگزاران نظام اسلامی بخصوص شخص حضرت مستطابعالی است که با استعانت از درگاه حضرت احدیت، استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (ع) و ارواح طیبه شهداء، با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه استعدادها و ظرفیت‌ها، با کار جهادی و شبانه روزی در راستای حل مسائل، مشکلات و تحقق انتظارات بحق مردم و آرمان‌های متعالی و عدالت خواهانه انقلاب اسلامی تلاش نمائیم. قوه قضائیه در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی، برنامه هفتم توسعه، تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، هم گرایی قوا جهت گسترش عدالت اجتماعی و مبارزه علمی و اصولی با تمامی مظاهر فساد در ساحت‌های مختلف، آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری و مساعدت با دولت منتخب مردم اعلام می دارد.

پیام تبریک قالیباف به پزشکیان

16 تیر 1403، 14:11

رئیس‌مجلس: همه دغدغه مجلس دوازدهم، پاسخ به مطالبات مردم، مخصوصا حل مشکلات اقتصادی است و در همین راستا در چارچوب قوانین، مجلس دوازدهم خود را کنار دولت چهاردهم می داند و از هرگونه کمک و حمایتی فروگذار نخواهد کرد و وظیفه خود می داند با نظارت همدلانه و موثر به دولت کمک کند تا آسایش مردم و پیشرفت کشور محقق شود. بار دیگر ضمن تبریک به رئیس جمهور محترم و منتخب، از خداوند متعال برای همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمت بیشتر به مردم عزیز ایران را خواستارم.

پیام تبریک سعید جلیلی به مسعود پزشکیان

16 تیر 1403، 14:07

پانزدهم تیرماه ملت بزرگ ایران در مشارکتی گسترده همراه با رقابتی جدی در بستری سالم و امن، بار دیگر استواری و عمق پایه های مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند.

اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند. به جناب آقای دکتر پزشکیان که موفق به جلب آراء اکثریت مردم شدند تبریک عرض میکنم و هم چون گذشته وظیفه ی خود را کمک به دولت مستقر برای عبور از مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب پیشرفت کشور می دانم. از میلیون ها رایی که خواهان استفاده از «یک جهان فرصت» برای «یک ایران جهش» بودند، تشکر می کنم و به آنها اطمینان می دهم به پشتوانه نزدیک به 14 میلیون رای شما، تمام تلاش و توان خود را بیش از گذشته، در جهت پشتیبانی از نقاط قوت و کمک به تصحیح خطاها و رفع نقص ها در روندهای جاری با استفاده از ظرفیتهای مردمی، علمی، صنفی و نخبگانی به کار خواهم بست. اکنون وقت ایفاء «نقش پرشکوه هر ایرانی» با همدلی و هم بستگی ملی در جهت تحقق آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان به پزشکیان

16 تیر 1403، 12:11

پادشاه عربستان: برای آقای پزشکیان آرزوی سلامتی و شادکامی و برای ملت برادر ایران، پیشرفت روزافزون داریم. ما مشتاق ادامه توسعه روابط میان 2 کشور و ملت برادرمان و ادامه هماهنگی‌ها به منظور ارتقای امنیت و صلح منطقه‌ای و بین‌المللی هستیم. ولیعهد عربستان: به مناسبت پیروزی جنابعالی، آرزوی توفیق و پیشرفت بیشتر برای کشور و ملت برادر را به جنابعالی اعلام می‌دارم. ما بر تمایل خود به توسعه و تعمیق روابط میان 2 کشور تاکید می‌کنیم.

پیام تبریک پوتین به مسعود پزشکیان

16 تیر 1403، 12:01

کاخ کرملین: پوتین انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت و خاطرنشان کرد که روابط بین روسیه و ایران دوستانه و بر پایۀ حسن همجواری است.

اولین واکنش‌ها به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری

16 تیر 1403، 11:08

روسای جمهور در تاریخ جمهوری اسلامی با چند درصد از آرا به ریاست جمهوری رسیدند؟

16 تیر 1403، 11:07

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون در تالار وحدت رای خود را به صندوق انداخت

16 تیر 1403، 8:49

عموحسن هم رأی داد

16 تیر 1403، 8:43

رئیس‌جمهور منتخب ملت را بشناسید

16 تیر 1403، 8:07

اولین واکنش‎های توییتری ظریف و جهرمی به انتخاب پزشکیان

16 تیر 1403، 7:56

پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب شد

16 تیر 1403، 7:55

پزشکیان: ما به همه دست دوستی خواهیم داد و از همه برای اعتلای کشور استفاده خواهیم کرد

16 تیر 1403، 7:54


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (322 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (248 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (161 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (160 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (145 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (142 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (133 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (113 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (104 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (96 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (90 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (83 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز