دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

مشاهده مار پیتون باردار با 60 عدد تخم/ عکس 

شنبه، 24 تیر 1402
ساعد نیوز: یک مارگیر به همراه سگش توانست در منطقه اورگلیدز (Everglades) فلوریدا مار پایتونی به تله بیندازد که 60 عدد تخم گذاشته بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، چند روز گذشته در دل اورگلیدز فلوریدا، یک مارگیر با کمک سگش توانست از زیر انبوه بوته‌ها، حدود 60 عدد تخم و یک مار پایتون ترسناک و تهاجمی پیدا کند. مارگیر با شهامت بسیار، مار را با دست از لانه‌اش بیرون کشید و پس از کمی مبارزه، مار را مغلوب کرد.

تعداد این نوع مار پایتون در این منطقه آنقدر زیاد شده است که موجب هشدار مسئولان مراقبت از محیط‌زیست شده است. اشتهای سیری‌ناپذیر این مارها به اکوسیستم طبیعی شکننده این منطقه صدمه زده و گونه‌های جانوری بومی متعددی را از بین می‌برد.

در واقع به‌دلیل وجود مار پایتون، از جمعیت برخی از گونه‌های جانوری بومی تا 99 درصد کاسته شده است. مار پایتون حتی می‌تواند بزرگترین شکارچی‌های طبیعت، از جمله تمساح، خرس سیاه فلوریدا و پلنگ را هم شکار کرده و بخورد. طول یک مار پایتون 5 تا 6 متر است.

تعداد واقعی جمعیت پایتون‌ها هنوز کاملا مشخص نیست، اما این روزها آنها تهدیدی روبه‌رشد محسوب می‌شوند. درواقع بنابر تخمین‌ها احتمالا بیش از 100 هزار مار پایتون در منطقه اورگلیدز فلوریدا وجود دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی متن
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍