دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

مشاور زاکانی: عده‌ای بابت تقدیر از تتلو شرمنده‌اند، اما من آن را نقطه قوت می‌دانم 

شنبه، 18 آذر 1402
کد خبر: 365825
ساعدنیوز: گنجی، مشاور زاکانی، شهردار تهران از ماجرای تقدیر از «امیر تتلو» در سال 96 دفاع کرد و نوشت: بر خلاف عده‌ای که مرعوب و شرمنده تقدیر نیرو‌های مومن به انقلاب از تتلو هستند بنده آن حرکت را در زمان خودش نقطه قوت می‌دانم.

به زارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، عبدالله گنجی، مشاور زاکانی، شهردار تهران از ماجرای تقدیر از «امیر تتلو» در سال 96 دفاع کرد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏بر خلاف عده‌ای که مرعوب و شرمنده تقدیر نیرو‌های مومن به انقلاب از ‎تتلو هستند بنده آن حرکت را در زمان خودش نقطه قوت می‌دانم.

آن رفتار مبتنی بر "ملاک حال فعلی افراد است" صورت گرفت و تقدیر کنندگان منفعت شخصی در آن تقدیر نداشتند. آن حرکت پاسخ و اتمام حجتی علیه اتهاماتی همچون: مرزبندی، خالص سازی، انحصارطلبی، عدم درک جوانان، بی توجهی به سلایق متفاوت، قطب بندی انقلابی-غیر انقلابی... بود.

تتلو امروز مرز‌های اخلاق را در نوردیده است، اما حزب الله احساس میکند او کیس گویایی از "توجه" است که خودش نخواست و شایستگی نداشت. نیرو‌های انقلاب اصل چنین راهبردی را باید ادامه دهند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب