دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

مشکل بزرگ پرسپولیس برای آسیا حل شد 

سه شنبه، 29 فروردین 1402
کد خبر: 337067
ساعدنیوز: وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، در حالی که تنها سه روز تا پایان مهلت بارگذاری مدارک تیم‌های آسیایی در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت مجوز حرفه‌ای باقی‌ مانده، وزارت ورزش در آخرین ساعات دوشنبه شب ادعا کرد که مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال حل شده است.

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص گفت: در پی برگزاری جلسه عصر امروز هیئت واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس، با راهکاری که توسط وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی اندیشیده شد، موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نحوی تا برگزاری جلسه مزایده برای واگذاری سهام مدیریتی حل شد.

معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.

این در حالی است که البته جزئیات بیشتر از این موضوع اعلام نشده و مشخص نیست که هیئت واگذاری به چه نحوی این موضوع را حل کرده اما به نظر می‌رسد سلب مالکیت از وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس و استقلال به این موضوع چه خواهد بود و همچنین چه جزئیات بیشتری از نحوه حل این مشکل به بیرون خواهد آمد. همچنین ای اف سی به زودی با بررسی این مدارک تصمیم نهایی خود در مورد اعطای مجوز حرفه‌ای به این دو باشگاه را اعلام خواهد کرد.

البته باتوجه به اینکه استقلال بدهی قطعی نیز دارد و نتوانسته تا 15 فروردین این موضوع را حل کند، شاید مشکل مالکیت مسئله فرعی این باشگاه باشد اما برای پرسپولیس که اخیرا قسط دوم بوژیدار رادوشویچ را هم پرداخت کرد، مشکل مالکیت از اهمیت بالایی برخوردار بود.

در صورتی که این موضوع حل شده فرض شود، باشگاه پرسپولیس باید امیدوار باشد که تا 31 فروردین مسائل مربوط به ورزشگاه آزادی نیز رفع و رجوع شوند تا آنها به دریافت لایسنس امیدوار باشند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌