ساعدنیوز
ساعدنیوز

مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی

  دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402   زمان مطالعه 8 دقیقه
مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی
شکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو و ردمی و حل آن موضوع مهمی است که در این مقاله سایت موبو سرویس متخصص در تعمیرات موبایل اصفهان برای خاموش کردن گوشی شیائومی به آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو و ردمی و حل آن موضوع مهمی است که در این مقاله سایت موبو سرویس متخصص در تعمیرات موبایل اصفهان برای خاموش کردن گوشی شیائومی به آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید. چند سالی بود که برند شیائومی وارد بازار ایران شد و در مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین برندها تبدیل شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

پیشرفت برند شیائومی جای بسیاری از برندهای شناخته شده را گرفته است و با توجه به ویژگی های مثبت آن، توجه بسیاری از افراد در کشورهای مختلف آسیا و حتی اروپا را به خود جلب کرده است.البته این مشکلات بیشتر در گوشی های اولیه ارائه شده توسط شیائومی وجود داشت و در سری و مدل های جدید این مشکلات اصلاح شده است. در ادامه این مقاله آموزش تعمیرات موبایل به مهم ترین دلایل خاموش شدن گوشی شیائومی و نحوه تعمیر آن اشاره می کنیم.

دلیل خاموش شدن گوشی شیائومی و راه حل های آن شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال کار با گوشی هوشمند هستید و ناگهان صفحه گوشی خاموش می شود و هر چه تلاش می کنید دیگر روشن نمی شود. معمولاً وقتی این مشکل برای افراد پیش می آید، پس از اینکه از روشن شدن گوشی ناامید می شوند، بسیار نگران می شوند و بلافاصله گوشی را به تعمیرگاه تلفن همراه می برند تا توسط تعمیرکار تعمیر شود. اگر گاهی اوقات لازم نیست و صاحب گوشی می تواند این مشکل را در چند مرحله ساده حل کند.

چگونه گوشی شیائومی خاموش را روشن کنیم؟ و دلیل روشن نشدن گوشی شیائومی چیست؟ گوشی های شیائومی و سایر گوشی های هوشمند ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتند که می تواند به دلیل مشکلات سخت افزاری یا مربوط به مشکلات نرم افزاری باشد. اگر مشکل سخت افزاری باشد، معمولاً توسط خود شخص قابل رفع نیست و باید توسط تکنسین خدمات رفع شود.

گوشی شیائومی به دلیل تنظیمات نادرست خاموش می شود یکی از دلایل نرم افزاری مشکل خاموش شدن گوشی های موبایل شیائومی تنظیمات اشتباه در قسمت تنظیمات است، قابلیت تنظیم زمان خاموش شدن و روشن نشدن دستگاه یک عملکرد محیطی است که زمان مشخصی را برای خاموش شدن خودکار تنظیم می کند. این امکان وجود دارد که اگر این گزینه به طور تصادفی روشن شد و دستگاه شما در زمان مشخصی به طور خودکار خاموش شد، برای غیرفعال کردن آن می توانید به تنظیمات، سپس بخش باتری و عملکرد و در نهایت آن را غیرفعال کنید. تنظیمات> باتری و عملکرد> زمان‌بندی روشن/خاموش کردن برق

نصب برنامه های سنگین با گرافیک بالا باعث داغ شدن گوشی شیائومی می شود بسیاری از برنامه ها و بازی های موجود در فروشگاه های اپلیکیشن اندروید با همه گوشی ها سازگار نیستند. همچنین با نصب بازی های سنگین و نامناسب با سخت افزار گوشی شیائومی می تواند فشار زیادی به پردازنده گوشی و همچنین پردازنده سایر قسمت های گوشی وارد کند. مانند باتری تخلیه بیشتری می شود و این فرآیند باعث می شود گوشی و باتری گرم شوند و تخلیه باتری افزایش پیدا کند و به تخلیه باتری ادامه دهد تا جایی که باتری تلفن نمی تواند تلفن را روشن نگه دارد.و گوشی هنوز آنجاست هوا خیلی داغ شده، گوشی به صورت خودکار خاموش می شود و شما با مشکل همیشگی خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی مواجه می شوید همچنین میتوانید برای تعمیرات اصولی و با گارانتی با مرکز نمایندگی شیائومی اصفهان مراجعه کنید.

نصب نرم افزار نامعتبر روی گوشی شیائومی برای نصب اپلیکیشن ها و برنامه ها بر روی گوشی خود توصیه می کنیم برای گوشی های اندرویدی از پلی استور دانلود کنید، زیرا تمامی برنامه های موجود در پلی استور با نسخه گوشی شما سازگار هستند و همچنین برنامه های دانلود شده از فروشگاه های نامعتبر می توانند باعث تداخل و استفاده بیش از حد شوند. . از هارد و سی پی یو و در نتیجه باتری گوشی شما و همچنین باعث مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی شما می شود.

دلیل خاموش شدن گوشی شیائومی شاید مدار باتری باشد در برخی موارد درصد باتری گوشی 20 یا زیر 20 درصد است و همزمان گوشی شیائومی خاموش می شود، در چنین مواقعی ممکن است باتری گوشی یا مدار باتری گوشی آسیب ببیند و در چنین مواقعی هنگام بازی یا استفاده گوشی در هنگام شارژ، گوشی بیش از حد گرم می شود، این نیز می تواند یکی از دلایل اصلی خاموش شدن گوشی شیائومی باشد. در حین بازی یا استفاده از گوشی در حین شارژ شدن گوشی می توان گفت که این اتصال در برد گوشی است و همچنین اتصال جزئی روی برد به این معنی است که قطعات گوشی دچار مشکل می شوند که معمولاً خازن است. یا دیود و مقاومت. برد بالای گوشی مشکل یا بدتر دارد و در اکثر مواقع با تعویض این قطعات مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی حل می شود. همچنین تعویض این قطعات نیاز به تجهیزات زیادی دارد که بدون تجربه و داشتن تجهیزات لازم انجام می شود. این امر برای گوشی خطراتی را به همراه دارد زیرا قطعات روی برد فشرده در کنار هم قرار گرفته اند، اما در صورت خاموش و روشن شدن مجدد گوشی به دلیل گرم شدن بیش از حد، امکانات زیادی برای اتصال کامل بر روی برد گوشی وجود دارد که در چنین مواقعی بیشتر است. . اتصالات ممکن است قطعاتی مانند آی سی برق یا آی سی شارژ را بسوزاند و دیگر اجازه روشن شدن تلفن را ندهد. در چنین مواقعی درب گوشی باید توسط تعمیرکار باز شود و قطعات آن تعویض شوند زیرا نیاز به مهارت و دانش تخصصی بالایی دارد. همچنین دارای تجهیزات حرفه ای می باشد بنابراین بهترین کار برای رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی این است که گوشی را به مرکز تعمیرات موبایل موبوسرویس متخصص تعمیرات موبایل در اصفهان بسپارید.

راه حل هایی برای رفع خاموش شدن گوشی شیائومی پس از به روز رسانی همانطور که گفتیم دلایل زیادی برای خاموش شدن ناگهانی گوشی های شیائومی وجود دارد، همچنین سه مدل شیائومی پوکو M3، شیائومی ردمی 9t و شیائومی پوکو ایکس 3، این سه مدل بیشتر پس از آپدیت یا آپدیت کامل گوشی اندرویدی هستند. خاموش می شوند و دلیل این خاموش شدن آپدیت نرم افزاری ارسالی این شرکت با سخت افزار گوشی Poco M3 و Xiaomi Redmi 9t است که دلیل اصلی خاموش شدن ناگهانی گوشی های شیائومی در این سه مدل است. در چنین مواقعی مشکل نرم افزاری نرم افزار گوشی، ناهماهنگی سخت افزار و نرم افزار دلیل اصلی این خاموشی است که در این صورت باید به مرکز مجاز تعمیرات موبایل شیائومی مراجعه کنید.

تعویض باتری موبایل شیائومی برای حل مشکل خاموش شدن برق شیائومی باتری گوشی موبایل یکی از قطعات مصرفی گوشی موبایل است. همچنین ممکن است باتری گوشی موبایل شیائومی شما دچار مشکل شده باشد. اگر سریع تخلیه شود، می تواند یکی از دلایل اصلی خرابی باتری تلفن همراه باشد. همچنین خرابی باتری تلفن همراه باعث مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی می شود این است که در صورت از کار افتادن باتری گوشی چاره ای جز تعویض باتری وجود ندارد. گوشی های جدید شیائومی دارای باتری هستند که توسط کاربر خارج نمی شود و باید توسط تعمیرکار گوشی باز و تعویض شود. به این نوع باتری باتری داخلی می گویند. همچنین برای تعویض باتری موبایل خود باید به تعمیرکار مجرب گوشی شیائومی یا نمایندگی شیائومی در اصفهان مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تاخیر در تعویض باتری گوشی موبایل شیائومی ممکن است به سایر قطعات آسیب برساند پس بهتر است هر چه سریعتر گوشی موبایل را تعویض کنید. به موبوسرویس متخصص در زمینه تعمیرات شیائومی مراجعه کنید و به سراغ تعویض باتری گوشی بروید.

همچنین خاموش شدن شیائومی پوکو ام 3 دارای خطای سخت افزاری در ساختار برد می باشد که در مقاله برای رفع مشکل خاموش شدن پوکو ام 3 به طور کامل توضیح داده ایم و همچنین راه حل تست شده توسط اساتید شیائومی ارائه کرده ایم. نمایندگان یکی دیگر از مدل های گوشی شیائومی که مشکل خاموشی دارد، Redmi 9t است که در ساختار برد گوشی خود دارای خطای سخت افزاری است و در صفحه مشکلات و راه حل های خاموشی شیائومی Redmi 9t که تست شده است، این موضوع را به تفصیل توضیح داده ایم. تعمیرکاران موبوسرویس. همچنین توجه داشته باشید که خاموش شدن موبایل شیائومی پس از آپدیت نیز دلایل سخت افزاری دارد زیرا سی پی یو گوشی موبایل به باتری 6000 میلی آمپری گوشی بسیار نزدیک است. این باعث آسیب به پردازنده گوشی می شود. در گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 نیز یک مشکل خاموش شدن رایج وجود دارد که علت داغ شدن بیش از حد مشکل پردازنده یا سی پی یو گوشی است و همچنین در مقاله نحوه حل مشکل خاموش شدن پوکو ایکس 3 راه حل تست شده توسط تکنسین خدمات فروشنده ما شیائومی را ارائه کرده ایم. همچنین توجه داشته باشید که اگر هیچ یک از روش های بالا برای مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی جواب نداد، بهتر است گوشی را به مرکز موبوسرویس در اصفهان ببرید زیرا موبوسرویس متخصص تعمیرات موبایل در اصفهان است و یا به صورت حضوری و یا آن را برای تعمیر و بازرسی پست کنید زیرا مشکل گوشی شما تخصصی تر است و باید توسط یک تکنسین مجرب تشخیص داده شود

همچین در نظر باشید که اگر هیچ یک از روش های گفته شده در بالا برای مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی تاثیری نداشتند و و جواب نداد بهتر است که گوشی خود را مرکز موبوسرویس در اصفهان برده زیرا موبوسرویس متخصص در تعمیرات موبایل اصفهان میباشد یا بصورت حضوری و یا ارسال با پست برای امر تعمیرات و بررسی ارسال کنید زیرا مشکل گوشی شما تخصصی تر میباشد و حتما باید توسط یک تعمیرکار ماهر عیب یابی شود.

در گوشی شیائومی پوکو X3 نیز مشکل خاموشی رایج وجود دارد علت داغ شدن بیش از حد مشکل پردازنده یا همان سی پی یو برای گوشی به وجود می آید و همچنین ما نیز در مقاله رفع مشکل خاموش شدن گوشی پوکو X3 راه حلی تست شده توسط تعمیرکاران نمایندگی شیائومی ارائه کرده ایم.
همچین در نظر باشید که اگر هیچ یک از روش های گفته شده در بالا برای مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی تاثیری نداشتند و و جواب نداد بهتر است که گوشی خود را مرکز موبوسرویس در اصفهان برده زیرا موبوسرویس متخصص در تعمیرات موبایل اصفهان میباشد یا بصورت حضوری و یا ارسال با پست برای امر تعمیرات و بررسی ارسال کنید زیرا مشکل گوشی شما تخصصی تر میباشد و حتما باید توسط یک تعمیرکار ماهر عیب یابی شود.


4 دیدگاه
  دیدگاه ها
کیوان
5 ماه پیش

وقتتون بخیر میشه بگید مشکل خاموشی شیائومی نوت ۹ از کجاست؟
محمود
5 ماه پیش

سلام وقت بخیر گوشی شیائومی من خاموش شده و دیگه روشن نمیشه آیا مشکل از باتری هست یا نه؟ قابل تعمیر هست؟
عباس
5 ماه پیش

سلام وقت بخیر گوشی شیائومی نوت ۸ دارم که خاموش شده و دیگه روشن نمیشه آیا قابل تعمیر هست؟؟
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل تَشت به قایق حماسه آفرید +ویدئو/رفتی جزایر هاوایی سوغاتی ما فراموش نشه🤣 (19 نظر) انتشار غزل زیبایی از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان/ طفلم و بنهاده سر، بر سر دامان عشق+عکس (15 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) گشتی در شگفت انگیزترین و منحصر به فردترین روستای ایرانی/ سرزمین لی لی پوت ها کجاست؟+عکس (1 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر شاطر با آهنگ استاد شجریان/ ساغرم شکست ای ساقی+ویدیو (1 نظر) (ویدئو) اجرای بی نظیر محمد اصفهانی در برنامه آوای جادویی با آهنگ «امشب در سر شوری دارم» (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
واکنش خنده دار حامد آهنگی به حرف مهران مدیری: چیزی مصرف نمیکنم! والا شواهد چیز دیگه ای رو نشون میده😂+فیلم فاجعه در شهربازی؛ لحظه کشیدن مردم روی شاخه‌های درخت و زمین آسفالت!+ فیلم بهترین کار بعد از ریختن شیر روی فرش پاسخ شوکه کننده یک آدم‌خوار به سوال خبرنگار نگاهی به تسبیح،کلاه و لباس های شخصی باقی مانده از مولانا در موزه شهر قونیه ترکیه+عکس 3 روغن طبیعی که به تسریع رشد مو کمک می‌کند 8 اشتباه رایج در چیدمان منزل که باید از همین حالا اصلاح کنید گرد و خاک تماشایی مرد ایرانی با آهنگ جیپسی کینگ+ ویدئو/ روسفیدمون کردی مرد با این صدا لحظه دلهره‌آور از حضور یک جوان روی پل‌هوایی برای خودکشی در لاهیجان+ فیلم خاص ترین و شیک ترین مدل های دیزاین بالکن دنج و راحت تمرینات عاشقانه اکرم بانو با همسرش علیرضا بیرانوند در ویلای باصفا و لوکسشون+عکس سنگ کلیه: علل و راه‌های پیشگیری تهران قدیم/ این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود+ عکس فرار از کلافگی گرمای تابستان در هنگام خواب به سبکِ خنده دار و خلاقانه این جوان با پنکه زمینی و شیلنگ آب+ویدیو/ اینجوری که سرِ ماه روماتیسم میگیری و فاتحه😂 بذر ریحان و خواص شگفت انگیز آن برای پوست و مو نوشابه رو ترک کنید به جاش این نوشیدنی ها را بخورید تبریک تولد جالب و احساسی مهران غفوریان به همسر جوان و باکلاسش+عکس گیر افتادن مهدی ماهانی بازیگر مشهور سینما در سیل مشهد + فیلم بفرمایید کباب رایگان + عکس بیقراری های یک مادر برای پسرش کنار تشک کشتی+ ویدئو/ چه صحنه ای شده حتما پسرش میبره... شوهر پیدا کردن نعیمه نظام دوست در برنامه تلویزیونی/ وقتی سه تا ترشیده میخورن به تور هم😂+ویدئو شوخی عجیب محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی در قبرستان+عکس/ آخه قبرستون و این کارا؟ ویدئویی دیده نشده و بامزه از فوتبال بازی کردن ژاله صامتی در پشت صحنه سریال زیرخاکی+ فیلم کلیپ تماشایی شکار شدن سگ در حیاط خانه توسط پلنگ +ویدئو/ قدرت واقعی پلنگ... دعوای غش آور زنداداش نقی معمولی با خانواده شوهرش سر اهدا عضو بابا پنجعلی+ویدیو/ این ارزش صدبار دیدن رو داره😂 خیابون "هر جور راحتی برو" تو هند !! من موندم چطور هنوز زنده هستن ! +ویدئو اصول چیدمان درست آباژور در خانه و اتاق (فیلم) اولین مکالمه خنده دار جیگر با بچه مهمونی: عجب خریه😂/ صد بار هم ببینی کمه راه نجات یک مادر برای زنده نگه داشتن پسرش در سیل مرگبار حماسه ساز شد/ واقعا دست مریزاد+عکس (تصویر) ژست و ظاهر جدید «مه لقا باقری» همسر جواد عزتی در تئاتر جدیدش سکانس خنده دار از واکنش پسرعمه زا به بچه فامیل دور در برنامه مهمونی: چرا انقدر زِشتَ؟ کثافتَ😂 من با در بطری پلاستیکی گوشواره درست میکنم و همه رو میفروشم !+ویدئو رونمایی از لاکچری‌ترین میوه فروشی دنیا با بسته بندی لوکس و جذاب/ اینجا فقط یک تفاوت با جواهرفروشی دارد+عکس نگاهی به تصاویری واقعی از برادران دالتون، 4 برادر خلافکار کارتون لوک خوش شانس+عکس چرا ایرانی‌ها «بچه دار» نمی‌شوند؟ درخواست مردم مشهد از وزیر کشور برای دین وضع زندگیشان بعد از سیل مهیب دیروز+ویدئو/ حضور احمد وحیدی در بین مردم و همدردی با آنان سنگ خاکشیر رو سه سوته جدا کن به بهانه انتصاب معاون جدید امور مجلس ریاست جمهوری / همه معاونان پارلمانی در یک نگاه دانلود آهنگ زیبا و جدید علی طولابی به نام مطرب حریفان/ مثل همیشه با صدای بهشتیش کولاک کرد تنها بازیگر زن ایرانی که لاتاری برنده شد/ هانیه غلامی: لاتاری آمریکا را بردم ولی نرفتم!
تیتر امروز   
پاسخ شوکه کننده یک آدم‌خوار به سوال خبرنگار
چرا ایرانی‌ها «بچه دار» نمی‌شوند؟
به بهانه انتصاب معاون جدید امور مجلس ریاست جمهوری / همه معاونان پارلمانی در یک نگاه
چهره رهبر انقلاب بعد از سه ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب+عکس /به تبسم به تکلم به دل آرایی تو...
عادت‌های عجیب رونالدو در زمین فوتبال
4 ترفند طلایی برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر +عکس/خانم ها با دقت بخوانید
جزئیات جدید پرونده مسمومیت پزشکان شیرازی با مشروبات الکلی / ساقی همان صاحب باغ است
ماجرای زن پتوپیچ در خیابان مطهری چه بود؟ +ویدئو /اعتراف به پاشیدن نسکافه به سمت ماموران تا اقدام به فرار...
3 تن هندوانه اهدایی به زندان اصفهان با جاسازی ماهرانه 3 کیلو شیشه مخدر
روایت‌هایی عجیب و دردناک از اعمال خشونت بر علیه کادر درمان ؛ از زخم چاقو و قمه تا انواع ناسزا + فیلم
چرا برای تعطیلی شنبه‌ها به دفتر رهبر انقلاب نسبت خلاف می‌دهید؟
علی دایی: من ایدز نگرفته‌ام / حمله با سوزن به علی دایی ! +عکس
جعبه سیاه بابک زنجانی کیست؟ +جزییات
از سیل شدید مشهد تا استقبال عجیب از شهردار زنجان در حواشی داغ امروز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403
درخواست متفاوت و جالب یک جوان از رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب درباره انتقاد مردم / رهبری: کاملا حق با شماست