دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدیو) عاشقانه‌های رضا صادقی با دخترکوچولوهاش / خدای من چقدر این دو تا دختر شیرین و دوست داشتنی هستن 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: رضا صادقی زاده 25 مرداد 1358 در بندرعباس خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه سرا است. رضا صادقی در بیش تر آثارش، ترانه سرایی و آهنگ سازی به عهده خودش بوده است، و در اشعار بندری اش از سروده های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده نموده است.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، رضا صادقی زاده 25 مرداد 1358 در بندرعباس خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه سرا است. رضا صادقی در بیش تر آثارش، ترانه سرایی و آهنگ سازی به عهده خودش بوده است، و در اشعار بندری اش از سروده های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده نموده است.

خواندن را از زمزمه های قرآن آغاز کرد و آشنایی او با موسیقی بطور تصادفی در 16 سالگی صورت گرفت. پس از آشنایی با سبک های گوناگون تصمیم به ابداع روشی به اسم خود کرد و نخستین تجربه خود در موسیقی را تحت عنوان آلبوم راز عشق در سال 1372 ارائه کرد.

بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را ارائه کرد. چندی بعد برای ترقی در کار به تهران آمد.

علاقه او به هنرمندانی مانند چشم آذر و بابک بیات سبب گردید تا آثار او تحت‌تأثیر آن ها قرار گیرد. همچنین وی در برخی کارهای خود از شعرهای مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده نموده است.

صادقی در سال 1375 اثر گل لاله را ارائه کرد که به نوعی با کارهای قبلی او تفاوت داشت. وی در سال 1376 بندر قدیم، 1377 مستانه و دیوانه، در سال 1378 رویای شیرین و ده ثانیه را به بازار موسیقی ارائه داد.

رضا صادقی در تاریخ 20 بهمن سال 1390 با یک دختر ایرانی ساکن آلمان عقد کرد و یک سال بعد هم آن ها با هم ازدواج کردند. حاصل ازدواج رضا صادقی دو دختر است. تیارا که در بهمن سال 1392 به دنیا امده است و ویانا که در خرداد سال 1396 متولد شده است. البته او یک دختر خوانده هم دارد که در واقع بچه ای است که رضا صادقی سرپرستی او را بر عهده گرفته است. رضا صادقی گفته است که من سه دخترم را مانند هم دوست دارم و برایم تفاوتی ندارند.

در مورد دختر خوانده رضا صادقی هم باید بدانید که رضا صادقی در سال 1395 به خانه نوزادان نرجس اصفهان رفت و نوزاد رها شده ای که به فرزند خواندگی قبول کرده بود در آغوش گرفت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
حکایت های خواندنی ؛ داستان شیر و گاو ( از داستان‌ های کلیله و دمنه)
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله