دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

متفاوت ترین قیمت ابزار تعمیرات موبایل در امگا ابزار 

چهارشنبه، 21 آبان 1399
کد خبر: 113359
ساعدنیوز: تهیه هیتر و هویه، التراسونیک، مولتی متر، منبع تغذیه و...برای  کسانی که کسب و کارشان تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت است و یا به تازگی وارد این حرفه شده­ اند و در حال کارآموزی­ اند ضروری است.

تهیه هیتر و هویه، التراسونیک، مولتی متر، منبع تغذیه و...برای کسانی که کسب و کارشان تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت است و یا به تازگی وارد این حرفه شده­ اند و در حال کارآموزی­ اند ضروری است. اما پیدا کردن با کیفیت ترین ابزارهای تعمیر موبایل و تشخیص ابزار استاندارد از نمونه تقلبی برای مبتدیان، کار راحتی نیست. از این رو مراجعه به فروشگاه­های معتبر برای تهیه لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل، التراسونیک، هیتر و هویه و... که دارای ضمانت تست و خدمات پس از فروش باشند، منطقی­ترین گزینه به نظر می­رسد.

خرید گوشی نو یا تعمیر، مساله این است!

دسترسی به اینترنت امروزه تنها با لمس یک دکمه در گوشی­های هوشمندمان حاصل می­شود و گوشی موبایل و تبلت جزیی جدا نشدنی از زندگی ما شده است. کرونا هم به سهم خود به استفاده هرچه بیشتر از اینترنت و موبایل دامن زد. به طوری که این روزها حتی دانش­آموزان نیز برای انجام تکالیف مدرسه و حضور در کلاس­های آنلاین باید مجهز به گوشی هوشمند و اینترنت باشند. به دنبال استفاده­ی هرچه بیشتر از موبایل و تبلت، میزان خراب شدن آن­ها هم افزایش می­یابد. در شرایط اقتصادی کنونی که توان خرید گوشی جدید نداریم، بهترین راه حل، تعمیر است. هرچه تقاضای تعمیرات افزایش پیدا می­کند، یافتن ابزار با کیفیت برای تعمیرات موبایل و تبلت مثل تهیه هیتر و هویه، لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل، التراسونیک و... مهم­تر می­شود.

آشنایی با ابزار و لوازم تعمیرات موبایل

یک تعمیرکار برای آنکه بتواند گوشی هوشمند شما را تعمیر کند باید در گام نخست عیب و ایراد گوشی را تشخیص دهد. در گام بعدی با ابزار و لوازم مورد استفاده مانند منبع تغذیه، التراسونیک، هیتر و هویه و... سعی در رفع نمودن آن مشکل می­کند. اگر به تازگی وارد حرفه تعمیرات موبایل و تبلت شده­اید و یا اینکه برایتان جالب است بدانید هرکدام از ابزار تعمیرات موبایل چه کاربردی دارند، با ادامه مطلب همراه باشید:

هیتر و هویه

هیتر و هویه یکی ازپرکاربردترین ابزارها در تعمیرات موبایل است. برای تعویض سوکت شارژ، تعویض آی سی­ها یا جدا کردن تاچ گوشی­های هوشمند از هیتر و هویه استفاده می­شود. به همراه هیتر، هویه هم عرضه می­شود؛ یعنی هیتر و هویه یک دستگاه هستند اما مدل­هایی هم در بازار وجود دارد که هیتر به تنهایی عرضه می­شود و هویه همراه آن نیست.

لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل

لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل با قابلیت بالای زوم برای تعمیر سخت افزاری موبایل کاربرد دارد. لوپ و میکروسکوپ تعمیرات موبایل در دو نوع آنالوگ و دیجیتال در بازار موجود است و وجود این ابزار برای تعمیر موبایل ضروری است.

منبع تغذیه تعمیرات موبایل

منبع تغذیه تعمیرات موبایل هم در دو مدل آنالوگ و دیجیتال در بازار عرضه می­شود. یکی از کاربردهای منبع تغذیه تعمیرات موبایل، تست جریان کشی گوشی­هایی است که به علت ریختن آب روی آن دچار مشکل شده­اند. منبع تغذیه تعمیرات موبایل مانند باتری عمل می­کند.

مولتی متر تعمیرات موبایل

نام اصلی این ابزار مالتی متر است که در صنف تکنسین­های گوشی­های هوشمند آن را با نام مولتی متر تعمیرات موبایل می­شناسند. مولتی متر تعمیرات موبایل در تست قطعات، تست مسیرهای موبایل و ولتاژگیری باتری کاربرد دارد و نیاز نیست تعمیرکار حتما مجهز به نوع پیشرفته­ی آن باشد بلکه با یک مولتی متر تعمیرات موبایل معمولی هم می­توان نتیجه دلخواه را به دست آورد. مولتی متر تعمیرات موبایل هم در دو نوع آنالوگ و دیجیتال در بازار عرضه می­شود.

التراسونیک

التراسونیک به زبان ساده­تر حمام قطعات گوشی­های هوشمند است! مادربردهایی که به علت نفوذ مایعات دچار مشکل شده­اند با التراسونیک شستشو می­شوند. التراسونیک مجهز به محفظه­ای است که محلول مخصوص در آن ریخته می­شود و قطعه خراب و کثیف در داخل محلول قرار می­گیرد. لرزش و گرمای ایجاد شده در محفظه التراسونیک موجب پاکسازی قطعه می شود.

ابزار تعمیرات موبایل را از کجا بخریم؟

ما به شما امگا ابزار را معرفی می­کنیم. سایت تخصصی فروش اینترنتی ابزار و لوازم تعمیرات موبایل و تبلت امگا ابزار اگرچه از سال 99 فعالیت خود را آغاز کرده است اما خیلی زود به دلیل کیفیت محصولات ارائه شده و قیمت مناسب به محبوب­ترین و پر مخاطب­ترین سایت در حوزه کاری خود تبدیل شد. با امگا ابزار می­توانید ابزار و لوازم تعمیرات موبایل را با کیفیت و با ضمانت بازگشت وجه تهیه کنید. امگا ابزار به عنوان محبوب­ترین و پر مخاطب­ترین سایت در حوزه فروش قطعات و ابزار لازم برای تعمیرات موبایل و تبلت امروزه مرجع بسیاری از تعمیرکاران موبایل است.

8 دلیل برای محبوبیت امگا ابزار

این 8 ویژگی­ شما را متقاعد می­کند تا برای تهیه ابزار تعمیر موبایل فقط و فقط به سراغ امگا ابزار بروید:

  • معتبر است

امگا ابزار در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الكترونیكی می­باشد.

  • امکان مراجعه حضوری برای کاربر وجود دارد

برخلاف بسیاری از فروشگاه­های اینترنتی که مکان کسب و کارشان مشخص نیست، کارشناسان امگا ابزار در مکانی مشخص به آدرس تهران، خیابان شیخ هادی، خیابان ارشاد، ساختمان اریکه، پلاک ۱، واحد ۲ آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

  • ارائه ویژگی­های کامل ابزار و قطعات

در امگا ابزار تمامی ابزار و قطعات ارائه شده با مشخصات کامل درج شده است. مثلا برای هیتر و هویه ویژگی­های محصول شامل: وزن، توان مصرفی، محدوده دمایی هویه، محدوده دمایی هیتر، کیفیت و ضمانت تست درج گردیده است و به کاربر امکان خرید آگاهانه و مطمئن می­دهد.

  • ضمانت تست محصولات در امگا ابزار

امگا ابزار به مشتریان خود این امکان را داده است که یک هفته محصول را تست کنند و در صورت عدم رضایت محصول را مرجوع نمایند.

  • مناسبت ترین قیمت

با حذف واسطه­ها و نیز رعایت حال مشتریان در اوضاع اقتصادی کنونی، امگا ابزار مناسب­ترین قیمت برای فروش ابزار تعمیرات موبایل را ارائه می­دهد.

  • امکان پرداخت وجه به صورت آنلاین و پس کرایه

بسیاری­ از مردم هنوز به پرداخت وجه از طریق درگاه بانکی آنلاین، تردید دارند! امگا ابزار این امکان را به مشتریان خود می­دهد که پس از تحویل و در محل، مبلغ قابل پرداخت را بپردازند.

  • خدمات پس از فروش

هرگاه پیش از ارسال کالا و پس از پرداخت وجه از خرید منصرف شوید، امگا ابزار کل مبلغ پرداختی را به حسابتان باز می­گرداند. هم­چنین اگر بعد از دریافت کالا به هر دلیلی از خرید، پشیمان شدید با کسر 15 درصد، مبلغ پرداختی به حساب شما عودت داده می­شود.

  • راهنمایی متخصصانه برای حل مشکل

چنان­چه در خصوص گوشی موبایل و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، نیاز به راهنمایی داشته باشید می­توانید از متخصصان امگا ابزار راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

امگا ابزار در کنار شماست تا حرفه­ای تعمیر کنید و در کسب و کار خود بدرخشید!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد خاص رضا اسدی ستاره سپاهان با طرح شامپیون/ مبارکا باشه +عکس
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم