متقاضیان وام فوری بخوانند : راهنمای دریافت وام فوری بدون ضامن 1402 از 6 بانک معتبر

  سه شنبه، 23 خرداد 1402 ID  کد خبر 343927
متقاضیان وام فوری بخوانند : راهنمای دریافت وام فوری بدون ضامن 1402 از 6 بانک معتبر
ساعدنیوز : شرایط دریافت فوری وام در سال 1402 در بانک های مختلف را در ادامه مطلب می خوانید.

1- بانک ملت


بانک ملت امکان دریافت وام فوری بدون ضامن 1402 را فراهم کرده است. مشتریان بانک ملت می‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند. سقف وام فوری بدون ضامن این بانک 100 میلیون تومان است.

شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن 1402 از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

سقف وام فوری بدون ضامن 1402

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین 50 الی 100 میلیون تومان است.

ضامن وام فوری بانک ملت

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

سود وام بدون ضامن بانک ملت

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن 48 ماهه است و سود آن هم 18 درصد است. برای وام 50 میلیون تومانی بازپرداخت 36 ماه است.

قسط وام فوری بدون ضامن 1402

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت 2,937,500 تومان است. در نهایت شما 40,999,998 تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و 141,049,998 تومان به بانک طی 48 ماه باز می‌گردانید.

2- بانک شهر


شرط اول برای دریافت وام بدون ضامن بانک شهر این است که شما مشتری این بانک باشید پس چنانچه در این بانک حساب ندارید می توانید از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید و بقیه مراحل درخواست وام را بصورت غیر حضوری ادامه دهید و هیچ نیازی به مراجعه حضوری به بانک شهر ندارید.

وام بدون ضامن بانک شهر دارای دو سقف 50 و 100 میلیون تومان است, به این صورت که سقف وام 50 میلیون تومانی برای مشتریان این بانک که دارای رتبه اعتباری A هستند تعلق می گیرد و سقف وام 100 میلیون تومانی فقط به افرادی تعلق می گیرد که حقوق و مستمری ماهانه خود را از طربق بانک شهر دریافت می کنند و دارای رتبه اعتباری A یا B یا C هستند.

همچنین حساب مورد نظر برای این وام می‌تواند کوتاه‌ مدت، جاری یا قرض‌ الحسنه باشد.

رتبه اعتباری یک نوع اعتبارسنجی بانک ها است که از طریق استعلام از سامانه سمات بانک مرکزی انجام می شود و خوش حسابی شما در سیستم بانکی کشور بر نتیجه رتبه اعتباری شما تاثیر می گذارد. پس برای اینکه مشمول دریافت این وام شوید شما نباید دارای چک برگشتی باشید و بدهی اقساط وام نداشته باشید و میزان درآمد ماهانه شما با میزان اقساط وام درخواستی شما هم خوانی داشته باشد. پس در هنگام درخواست وام در همراه شهر پلاس سوابق چک برگشتی، تسهیلات‏‏/تعهدات غیرجاری و خدمت نظام وظیفه برای آقایان و … کنترل می شود.

اگر شما متقاضی این وام حقوق بگیر بانک شهر نیستید و می خواهید سقف وام 50 میلیون تومانی برای شما تعلق گیرد باید دارای امتیاز و میانگین حساب مناسب جهت استفاده از این وام را داشته باشید. ولی چنانچه در یکی از ارگان های دولتی و یا شرکت های خصوصی مشغول به کار هستید و حقوق ماهانه شما به حساب بانک شهر شما واریز می شود و دارای رتبه اعتباری مناسب باشید بدون نیاز به میانگین و کارکرد حساب می توانید اقدام به درخواست وام بدون ضامن بانک شهر کنید.

در وام بدون ضامن بانک شهر اعتبار سنجی (اعتبار شغلی) شا به عنوان ضمانت وام در نظر گرفته می شود.

همچنین در صورتی که می خواهید خودرو ایرانی بخرید و نیاز به وام دارید ما در مقاله مربوط به راهنمای وام های بانکی برای خرید خودرو بصورت کامل توضیح داده ایم که کدام بانکها و تحت چه شرایطی وام خودرو می دهند.

شما متقاضی وام بدون ضامن بانک شهر چنانچه شرایط گفته شده در بخش قبلی را دارید باید بدانید تمام مراحل این وام بصورت غیرحضوری است و از طریق برنامه همراه شهر پلاس بانک شهر انجام می شود.

1) در ابتدا شما مشتری بانک شهر پس از نصب نرم افزار همراه شهر پلاس و بعد از وارد شدن به داخل برنامه گزینه “خدمات تسهیلات” از صفحه اصلی یا منوی خدمات بانکی را انتخاب کنید.

2) پس از مشاهد و تایید ضوابط اخذ تسهیلات اطلاعات ضروری از قبیل میزان وام درخواستی، تعداد اقساط بازپرداخت، میزان درآمد ماهانه شما و … از شما دریافت می شود که باید فرم مربوطه را پر کنید.

در این مرحله، سیستم بر اساس اطلاعات وارد شده مبلغ اقساط ماهانه شما را محاسبه و به شما نمایش خواهد داد و با توجه به خود اظهاری درآمدی مشتری و میزان اقساط ماهانه تسهیلات اخذ شده توسط مشتری از شبکه بانکی بنابر استعلام از سامانه سمات بانک مرکزی، خالص درآمدی مشتری محاسبه و توان بازپرداخت شما کنترل خواهد شد.

3) درصورت حائز شرایط بودن شما جهت وام درخواستی مطابق با شرایط مد نظر بانک، ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی و بارگذاری مدارک مانند: تصویر کارت ملی، تصویر فیش حقوقی و سایر مدارک درآمدی نظیر اجاره ماهانه، سود سپرده و …، تصویر مدارک محل سکونت، گواهی کسر از حقوق، یک ویدئو و صدا جهت احراز هویت از شما دریافت و ضمن تعیین آدرس (محل سکونت‏/محل کار) جهت ارسال قرارداد و فرم ها، اتمام فرآیند ثبت اطلاعات به شما اعلام می شود تا پس از بررسی مدارک، نتیجه به شما از طریق پیامک اعلام شود.
همچنین به منظور احراز هویت دیجیتال شما و تطابق تصویر شما با تصویر ثبت احوال، استعلام از سامانه ثبت احوال در حین فرآیند انجام می شود.

اقساط وام بدون ضامن بانک شهر چقدر است؟

همانطور که گفته شد رقم مبلغ وام بدون ضامن بانک شهر در سال 1402 دارای دو سقف متفاوت 50 میلیون تومان و 100 میلیون تومان است و حداکثر دوره بازپرداخت هر یک از این وام ها 36 ماه با سود سالانه 18 درصد است. پس با توجه به این مقادیر می خواهیم به محاسبه اقساط این وام با فرمول جدید بپردازیم.

در صورتی که مشمول دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بانک شهر شوید میزان قسط پرداختی ماهانه شما 3,615,239 تومان می شود و سود وام پس از سه سال 30,148,623 تومان و جمع اصل وام و سود آن 130,148,623 تومان خواهد بود.

چنانچه وام تعلق گرفته به شما دارای سقف 50 میلیون تومانی باشد, قسط ماهانه شما 1,807,619 تومان و کل سود وام در این حالت 15,074,311 تومان و مجموع اصل وام و سود وام 65,074,311 تومان می شود.

وام بدون ضامن بانک شهر تماما بصورت غیر حضوری و از طریق همراه شهر پلاس انجام می شود و سقف وام برای مشتریان این بانک 50 میلیون تومان و است و چنانچه حقوق ماهانه خود را از طریق بانک شهر دریافت کنید سقف وام 100 میلیون تومان می باشد که از طریق اعتبارسنجی بانک مرکزی تعلق می گیرد.

3- بانک مسکن


برای دریافت وام بدون ضامن بانک مسکن ابتدا شما باید یک حساب قرض الحسنه در این بانک داشته باشید پس چنانچه حساب مذکور را در بانک مسکن ندارید باید نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام نمایید.

دومین شرط لازم برای دریافت وام بدون ضامن بانک مسکن اینگونه بیان شده است که شما باید حقوق ماهانه خود را از طریق بانک مسکن دریافت نمایید تا بتوانید نسبت به دریافت این وام درخواست دهید. به این شکل که شما چنانچه کارمند یکی از سازمانهای دولتی و یا خصوصی یا بازنشته مستمری بگیر هستید, قبل از درخواست برای وام حقوق ماهیانه شما از طریق بانک مسکن برای شما واریز شده باشد تا بتوانید برای مراحل بعدی اقدام نمایید.

⭐️ اگر شما متقاضی وام بدون ضامن بانک مسکن شرط قبلی را دارید پس از درخواست وام, کلیه تاریخچه حساب های شما در سیستم بانکی کشور از طریق بانک مرکزی مورد اعتبارسنجی قرار می گیرد و یک رتبه اعتباری به شما تعلق می گیرد که طبق این رتبه می تواند سقف مبلغ وام برای هر شخص متفاوت باشد. بدیهی است که خوش حسابی شما در دریافت وام های قبلی تاثیر زیادی در این رتبه دارد.

⭐️ رتبه اعتباری طبق نتیجه اعتبارسنجی بصورت حروف انگلیسی (A,B,C,D,…) می شود اما باید به این نکته توجه کنید که برای مشمول شدن در وام بدون ضامن بانک مسکن رتبه اعتباری شما باید A یا B یا C باشد و با داشتن رتبه های پایین تر مشمول دریافت این وام نمی شوید و یا اگر طبق شرایط خاصی و با صلاحدید بانک تعلق گیرد نیاز به ضامن خواهید داشت و می توانید ضامن خودتان را نیز از دیجی وام پیدا کنید.

⭐️ آنچه که در اعتبارسنجی حساب شما بیشترین تاثیر را می گذار نحوه پرداخت اقساط وام های قبلی شما است پس برای بالاترین رتبه و دریافت بالاترین سقف وام باید وام های قبلی خود را بدون تاخیر پرداخت کرده باشید و بدهی جاری به بانک نیز نداشته باشید. همچنین سابقه چک برداشتی هم نداشته باشید و حقوق دریافتی ماهانه شما با اقساط وامتان هم خوانی داشته باشد.

⭐️ پس از مشخص شدن نتیجه اعتبارسنجی و در صورت دارا بودن رتبه لازمه سقف وام برای شما مشخص می شود که یا تا سقف 50 میلیون تومان است و یا تا سقف 100 میلیون تومان که شرایط دریافت هرکدام متفاوت است و در ادامه جزییات بیشتری را برای شما بیان خواهیم کرد.

باید این نکته را به شما یادآور شویم که برای درخواست وام بدون ضامن بانک مسکن هزینه 1 میلیون و 100 هزار تومان برای شامل تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه نیز بانک از شما درخواست می کند و اگر سقف وام 50 میلیون تومانی برای شما مشخص شود دوره بازپرداخت شما حداکثر سه ساله خواهد بود ولی در هر شرایط سود وام 18 درصد باقی خواهد ماند.

⭐️ مدارک مورد نیاز برای وام بدون ضامن بانک مسکن: باید به کارت ملی, شناسنه, کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت (برای آقایان), مدارک محل سکونت, فیش حقوقی (در حالتی که حقوق خود را از بانک مسکن دریافت می کنید) و مدارک بازنشستگی و گواهی کسر از حقوق (برای افرادی که مستمری بگیر هستند و حقوقشان از طریق بانک مسکن پرداخت می شود).

میزان اقساط وام بدون ضامن بانک مسکن چقدر است؟

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم میزان وام بدون ضامن بانک مسکن دارای دو سقف 50 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه و 100 میلیون تومان با بازپرداخت 48 ماهه است پس در این قسمت می خواهیم به محاسبه میزان قسط هر کدام از این وام ها بپردازیم.

در صورتی که سقف وام و رقم 100 میلیون تومان برای شما مشخص شود, قسط ماهانه شما طبق فرمول جدید محاسبه وام 2,937,499 تومان می شود که باید به مدت 4 سال و هر ماه پرداخت کنید. در این حالت کل سود وام پس از 4 سال 40,999,998 تومان و مجموع رقم وام و سود 18 درصد سالانه آن 140,999,998 تومان می باشد.

ولی در حالتی که طبق نتیجه اعتبار سنجی سقف وام 50 میلیون تومانی به شما تعلق گیرد میزان قسط ماهیانه شما 1,468,749 تومان است که باید حداکثر تا 36 ماه به بانک پرداخت کنید و کل سود وام بعد از 3 سال در اینصورت 20,499,999 تومان و جمع اصل وام و سود وام 70,499,999 تومان خواهد بود.

شرایط وام بدون ضامن بانک مسکن 1


شرایط وام گیرنده:

الف) شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی دولتی (شامل وزارتخانه ها، سازمان های دولتی، شرکت های دولتی و …) و نهاد های عمومی غیر دولتی که واریز حقوق آنها از طریق بانک مسکن انجام می شود.
توضیح: ملاک عمل جهت تشخیص دستگاه های دولتی و نهاد های عمومی، مفاد بند 1 و2 بخشنامه شماره /47/52 ب مورخ 1394/10/14 (و اصلاحات بعدی آن) می باشد.

ب) کارکنان شرکت های معتبر بخش خصوصی به شرح زیر که واریز حقوق آنها از طریق بانک مسکن صورت می گیرد.

  • شرکت های بورسی و فرا بورسی

  • شرکت های واگذار شده و یا در حال واگذاری توسط دولت که کماکان بخشی از سهام شرکت در اختیار دولت می باشد (با توجه به فهرست ارسالی شبکه)

  • شرکت های واگذار شده توسط دولت که به کار های عمرانی عام المنفعه و ارائه خدمات زیر بنایی اشتغال دارند، مانند شرکت های آب و فاضلاب، گاز، مخابرات، برق و …

  • سایر موارد مشابه

a

شرایط وام بدون ضامن بانک مسکن 1


شرایط وام گیرنده: کارکنان سایر شرکت های خصوصی که واریز آنها از طریق بانک مسکن صورت می پذیرد و با تشخیص مدیریت های شعب به تعهدات خود در خصوص کسر اقساط از حقوق پرسنل و واریز آن به حساب بانک اقدام می نمایند.

سس

تمام شرایط و جزییات مورد نیاز شما برای دریافت وام بدون ضامن بانک مسکن را بررسی کنیم و گفتیم که سقف این وام 100 میلیون تومان و میزان سود 18 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماه دارد.

4- بانک ملی


شرایط دریافت وام فوری بانک ملی 1402

برای دریافت وام فوری بانک ملی ابتدا باید در یکی شعب این بانک حساب بلندمدت باز کنید. وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد. گفتنی است این وام در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود.

برای دریافت این وام باید حتما شاغل باشید. همچنین افراد دارای جواز کسب یا شغل های پزشکی، مهندسی، وکالت، قضاوت، استادی دانشگاه، مدیر شرکت خصوصی یا دولتی نیز مشمولان دیگر وام فوری بانک ملی هستند.

ضمانت وام فوری بانک ملی

وام فوری بانک ملی 1402 نیاز به ضامن رسمی ندارد اما مسدودی سپرده شرط ضمانت است و سپرده تا زمان تسویه کامل وام نزد بانک می‌ماند. به کل مبلغ این سپرده سود 18 درصد سالانه تعلق می گیرد و پس از اتمام اقساط وام قابل برداشت است.

اگر شما تولیدکننده دارای جواز کسب هستید می توانید 5 میلیارد تومان وام فوری 1402 دریافت کنید. ولی اگر پزشک، مهندس، وکیل، قاضی، عضو هیئت علمی دانشگاه و یا مدیر ارشد یک شرکت خصوصی یا دولتی باشید سقف وام فوری بانک ملی برای شما 2 میلیارد تومان است.

همچنین اگر شغلی غیر از موارد بالا و سپرده بلند مدت در بانک ملی دارید و می خواهید تسهیلات فوری، حداکثر تا 1 میلیارد تومان می توانید تقاضا دهید.

مدت بازپرداخت وام فوری بانک ملی

دوره بازپرداخت وام فوری بانک ملی 60 ماه (5ساله) است.

اقساط و سود وام فوری بانک ملی

سود وام فوری بانک ملی 17 درصد است. میزان اقساط ماهانه وام 5 میلیاردی مبلغ 124,262,878 تومان است. بنابراین کل سود 2,455,772,730 تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز 7,455,772,730 تومان می شود.

اگر شما مشمول دریافت وام 2 میلیارد تومانی شوید، ماهانه مبلغ 49,705,151 تومان باید قسط پرداخت کنید. کل سود وام 982,309,092 تومان و مجموع اصل وام و سود وام 2,982,309,092 تومان خواهد بود.

اگر وام فوری بانک ملی تا سقف 1 میلیارد تومان به شما تعلق گرفت، رقم اقساط ماهانه شما 24,852,575 تومان و سود وامی که شامل شما می شود 491,154,546 تومان و جمع رقم وام و سود آن نیز 1,491,154,546 تومان است.

گفتنی است مبالغ بالا با توجه به مدت بازپرداخت 60 ماه (5ساله) محاسبه شده است.

5- بانک کشاورزی


شرایط وام قرض الحسنه بانک کشاورزی

طرح احسان به دریافت‌کنندگان وام قرض الحسنه بانک کشاورزی امکان بازپرداخت 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه را پیشنهاد می‌دهد. میزان نرخ سود تسهیلات قابل دریافت در طرح احسان بانک کشاورزی برحسب انتخاب متقاضی تعیین می‌شود و خودتان باید بین نرخ سود صفر درصد و کارمزد چهار درصد یکی را انتخاب کنند. طرح احسان بانک کشاورزی به متقاضیان اجازه می‌دهد سپرده‌گذاری را با حداقل مبلغ 100 هزار تومان شروع کنند، ولی مشتری نهایتا باید در مدت سرمایه‌گذاری، میانگین حساب خود را متناسب با رقم مورد نیاز برای دریافت وام قرض الحسنه بالا ببرد. یعنی چی؟ الان توضیح می‌دهیم.

طرح احسان بانک کشاورزی، می‌تواند به دریافت 100 میلیون وام، منجر شود البته به این شرط که برای یک‌سال، 100 میلیون پول را در بانک کشاورزی بخوابانید و به آن دست نزنید تا موفق شوید در پایان پروسه، علاوه بر اصل پول، از بانک کشاورزی 105 میلیون وام قرض‌الحسنه بگیرید.

وام قرض الحسنه بانک کشاورزی در قالب طرح احسان به‌این ترتیب می‌تواند شامل بازپرداخت با نرخ چهار درصد شود که با توجه به مهلت بازپرداخت 24 ماهه، رقم هر قسط به 4.5 تا 4.7 میلیون تومان می‌رسد.

وام قرض الحسنه بانک کشاورزی چگونه پرداخت می‌شود؟

طرح احسان بانک کشاورزی یک حساب سپرده قرض الحسنه است. پس به سپرده‌هایی که توسط مردم در طرح احسان افتتاح می‌شود، سود تعلق نمی‌گیرد. تسهیلات دریافتی هم مشمول شریط وام قرض الحسنه می‌شود و باید با دو مدل کارمزد صفر درصد یا چهار درصد بازپرداخت شود. میزان سپرده، مدت زمان سپرده‌گذاری، درصد کارمزد و دوره بازپرداخت تسهیلات به انتخاب مشتری تعیین خواهد شد.

سود وام طرح احسان بانک کشاورزی در حالت حداکثری، 19 درصد پایین‌تر از نرخ سود تسهیلات در رویه معمول بانکی است و حداقل از این نظر جذابیت زیادی دارد. بانک کشاورزی اعلام کرده سقف وام قابل پرداخت به سپرده‌گذاران در قالب طرح احسان، 200 میلیون تومان خواهد بود. متقاضیان برای دریافت وام قرض الحسنه احسان باید ضامن رسمی معرفی کنند.

طرح احسان بانک کشاورزی دست مشتریان را برای میزان تسهیلات دریافتی تا سقف تعیین شده باز گذاشته است. حداقل مدت سپرده‌گذاری یک‌ماه خواهد بود. مشتریان می‌توانند سپرده‌گذاری در طرح احسان را به‌صورت سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه انجام دهند. با بیشتر شدن طول مدت سرمایه‌گذاری، میزان وام قابل پرداخت به مشتری هم افزایش پیدا می‌کند.

وام قرض الحسنه طرح احسان با کارمزد صفر یا چهار درصد و دوره بازپرداخت یک ساله، دو ساله و سه ساله ارائه می‌شود

وام قرض‌الحسنه بانک کشاورزی در قالب طرح احسان، درصدی از میزان سپرده مشتری است که طبق جدول تعیین شده قابل محاسبه است. اگر بازپرداخت به شیوه سود چهار درصدی برایتان مطلوب باشد، با سپرده‌گذاری یک‌ماهه، بانک کشاورزی 14 درصد همان عدد را همراه با اصل پول به‌عنوان وام پرداخت می‌کند. اگر همان پول را سه‌ماه در بانک نگهداری کنید، میزان تسهیلات طرح احسان به 45 درصد ارزش سپرده می‌رسد. شش‌ماه پس از افتتاح حساب می‌توانید 90 درصد موجودی سپرده را به‌عنوان وام درخواست کنید و در صورت شکیبایی یک‌ساله، میزان وام درخواستی تا 190 درصد میزان سپرده بالا می‌رود.

6- پست بانک


مبلغ وام فوری بدون ضامن 1402

مبلغ وام بدون ضامن پست بانک از 50 تا 100 میلیون تومان متغیر است اما سقف این وام 100 میلیون تومان است.

در چه شرایطی نیاز به ضامن نداریم؟

دریافت وام بانکی حتما نیاز به ضامن دارد اما این بانک اعلام کرده که وام بدون ضامن می‌دهد. اما مشروط به اینکه، متقاضی دریافت وام اعتبارسنجی شود و در اعتبارسنجی بانکی، رتبه مشتری B، A یا C بانک مرکزی باشد. تنها در این صورت است که می‌توان وام بدون ضامن دریافت کرد. البته ذکر این نکته هم ضروری است که تنها افرادی می‌توانند این وام را دریافت کنند که حقوق آنها به پست بانک واریز شود. به عبارتی این وام بدون ضامن نیست و حقوق افراد ضمانت دریافت این وام است.

البته مشخص نیست که آیا این وام تنها به کارمندان بخش دولتی داده می‌شود و یا فعالان در بخش خصوصی هم می‌توانند این وام را دریافت کنند.

میزان سود وام بدون ضامن

بر اساس آنچه که این بانک اعلام کرده است، زمان بازپرداخت وام فوری بدون ضامن 4 سال است و میزان سود آن 18 درصد است. البته بازپرداخت وام 50 میلیون تومانی 3 سال است.

با این حساب، مبلغ قسط ماهیانه وام پست بانک، حدود سه میلیون تومان است. در نهایت میزان سودی که شما به عنوان سود پرداخت می‌کنید حدود 40 میلیون تومان است و افراد باید نهایتا به جای 100 میلیون تومان، 140 میلیون تومان به بانک پس بدهند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (690 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (199 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
ترامپ: اگر در انتخابات قبلی آمریکا تقلب نمی‌شد یک هفته‌ای با ایران معامله می‌کردم!
شریعتمداری: ظریف جایگاه رسمی ندارد، نباید به صدا و سیما دعوت می‌شد!
از اهدای چفیه رهبری به عزاداران حسینی تا رونمایی تراکتور از بیرانوند در حواشی داغ امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
ظریف در گفتگوی ویژه خبری نحوه انتخاب وزرا در دولت چهاردهم را تشریح کرد
(فیلم) عزاداری امیر قلعه نویی، سام درخشانی و محمدحسین میثاقی در کنار وحید شمسایی در مجلس سلبریتی ها در شب تاسوعا
لباس های مزونی المیرا شریفی مقدم با مانتوی بلند تزئین شده کاردست و روسری نگین دار زیبا/ رعایت کامل حجاب در عین داشتن استایلی جذاب +عکس
بورس دانشجویان سال آخر دکتری برای تأمین نیاز هیئت علمی دانشگاه‌ها
جزئیات تماس تلفنی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با مسعود پزشکیان
استایل همسر راجر فدرر قهرمان مسابقات تنیس با لباسی متشکل از پَر/ فکر کنم این حجم از پَر توی دوخت لباس اوج هنرنمایی طراح باشه +عکس
کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور 1403 منتشر شد
استایل پولداری همسر علی دایی در کنار مولتی میلیاردر فوتبال ایران / مانتو جلو باز با طرح چهارخونه و کیف پر زرق و برق بانو فرخ آذر دیدن داره !
ویدیو/ خلاقیت حیرت‌انگیز در ساخت کلبۀ جنگلی با چوب درخت بامبو با طرح کلبه‌های اسکیمویی/ سقف سانروف هم گذاشته برای تماشای مهتاب
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان