دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

مینا وحید: من انقدر از خیانت همسرم میترسم که اصلا ازدواج نمی کنم/ قیافم شبیه خیانتکاراس پتو روی دوشمه! 

دوشنبه، 30 مهر 1403
ساعد نیوز: مینا وحید در گفتگویی در مورد خیانت صحبت کرد که در این ویدئو مشاهده میفرمایید.برای مشاهده سایر حواشی زندگی هنرمندان با ما همراه باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، مینا وحید از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است که در تاریخ 17 مرداد 1366 در رشت متولد شد. از نظر تحصیلات مینا وحید در رشته تئاتر تا مقطع کارشناسی ارشد درس خواند و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد. او در فیلم سینمایی "دوران عاشقی" به کارگردانی علیرضا رئیسیان اولین تجربه سینمایی خود را به نمایش گذاشت. مینا وحید پدرش را در سال 1395 از دست داد و از نظر روحی روانی شوک بزرگی به او وارد شد. پدر این بازیگر کشورمان 12 سال با بیماری سرطان مغز استخوان درگیر بود و سرانجام در اردیبهشت سال 95 درگذشت. پدر مینا وحید در هنگام حیات در ابتدا با بازیگر شدن دخترش مخالف بود و معتقد بود که بازیگری آخر و عاقبتی ندارد اما وقتی بازی دخترش را در فیلم دوران عاشقی دید تصمیمش عوض شد و به او و هنرش افتخار کرد. مینا وحید در یک خانواده 5 نفره بزرگ شد و دارای یک خواهر و یک برادر است.

مینا وحید از بازیگران مجرد کشورمان است و هنوز ازدواج نکرده است البته مینا وحید در سن 19 سالگی و در دوران جوانی عاشق شد اما پدرش با این قضیه مخالفت کرد.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 05 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
خلاقیت جذاب و هوشمندانه شهرداری در ایجاد دستگاهی برای گرم کردن دست شهروندان در زمستان+عکس/ ذهن پویا در خدمت به مردم👌
رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
شباهت معنادار و قابل تامل مدل عکاسی از همسر اول و دوم به سبک حامد سلطانی+عکس/ ان شالله پا قدم فرشته جدیدش براش پر از برکت باشه
(عکس)نگاهی بر استایل و تیپ دانشجویی پرافتخارترین بانوی ایران، ناهید کیانی، نایب قهرمان المپیک 2024 پاریس/ ناشنوا باشید وقتی همه از محال بودن آرزوهایتان می‌گویند
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری