دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

میز شام رنگی و خوشمزه شهرزاد کمال زاده برای دوستان بازیگرش/ چیدمانی زیبا با دیماج قزوینی، دلمه بلغور و ته چین 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعدنیوز: شهرزاد کمال‌زاده (زاده 7 فروردین 1364 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون است. تصویری از میز شام شهرزاد کمال زاده برای فلور نظری، مریم امیرجلالی و بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، او حرفه خود را از سال 1380 با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از ایفای نقش در آثاری مانند راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت رسید.

شهرزاد کمال‌زاده با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و نیز از سال 1383 با بازی در نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد سینما شد. او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال 1391 با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید. یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های او در سریال آرام می‌گیریم به کارگردانی روح‌الله سهرابی بود که در نقش یک دختر معتاد ظاهر شد و مخاطبان زیادی را باخود همراه نمود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به گریم پرشین کت زهرا گونش ستاره قدبلند تیم ملی والیبال زنان ترکیه +عکس/ اون کوچولوی ناقلا اون وسط چی می گه
(ویدئو) خیانت بزرگ این خلبان ایرانی در جنگ تحمیلی 8 ساله!/ چه چیزی او را به چهره ای منفورتر از صدام تبدیل کرد؟!
جورجینا دست خط بچگانه ی دخترش را خالکوبی کرد!/ ورژن مادرانه ملکه ی رونالدو + عکس
(عکس خانوادگی) همه چیز درباره همسر و فرزند فائزه دولتی، جوانترین مشاور عارف/ همسر جوانترین بانوی کابینه‌ی پزشکیان کیست و با قالیباف چه ارتباطی دارد؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ آب‌پاکی "محمدرضا باطنی"، استاد سابق زبان‌شناسی دانشگاه تهران بر زبان فارسی/ در آینده برای کتب حافظ، سعدی و شاهنامه زیرنویس باید اضافه کنید
خلاقیت خنده دار راننده ایرانی در استفاده از قفل کتابی برای ضد سرقت کردن پیکان وانتش+ویدیو/ بانک مرکزی سوئیس همچین تجهیزاتی رو استفاده نمیکنه😂
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی