دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص استئوکینون 

سه شنبه، 23 خرداد 1402
قرص استئوکینون یک مکمل کامل و غنی برای افزایش تراکم استخوان ها است. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص استئوکینون بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

قرص استئوکینون هولیستیکا یک مکمل استخوان و مفاصل کامل و غنی برای سلامت استخوان ها می باشد. این مکمل فرانسوی با دارا بودن ویتامین های مورد نیاز از بروز بیماری های مربوط به استخوان ها پیشگیری می کند. اگر نگران از دست دادن توده های استخوانی و کمبود مواد معدنی استخوان ها هستید، این قرص یک مکمل بسیار موثر برای شما است.

میزان مصرف قرص استئوکینون


  • یک عدد قرص osteo، یک تا چهار بار در روز بعد از غذا و با یک لیوان آب میل شود.

مکانیزم اثر قرص استئوکینون


  • مصرف قرص استئوکینون، کلسیم را به سمت توده های استخوانی هدایت می کند و سبب متراکم شدن آن ها می شود. از این طریق می تواند از ایجاد پوکی استخوان جلوگیری کند. در این قرص مکمل، به همراه کلسیم ویتامین K2 و D3 نیز وجود دارد که عملکرد کلسیم در بدن را بهبود می بخشند. به این صورت که ویتامین K2 از رسوب کلسیم در رگ ها جلوگیری کرده و باعث می شود بازده کلسیم موجود در خون در افزایش تراکم استخوانی بیشتر شود. از طرفی ویتامین D3 با افزایش تولید پروتئین جاذب کلسیم ( استئوکلسین)، جذب این ماده معدنی را هدفمندتر می کند.

  • علاوه بر تأثیر روی استخوان ها، قرص استئوکینون به انقباضات ماهیچه ای نیز نظم بیشتری می شود. زیرا وجود کلسیم کافی برای ایجاد اختلاف یونی و شروع انقباض ماهیچه ضروری است.

  • از آنجا که کلسیم و ویتامین K در انعقاد خون نیز نقش دارند، مصرف قرص استئوکینون به قطع سریع تر خونریزی نیز کمک می کند. زیرا این دو ماده، جزو مهم ترین عوامل لخته شدن خون هستند. همچنین تحقیقات متعددی نشان داده است که کلسیم ماهیچه های دور عروق خونی را به فاز استراحت برده و فشار خون را کاهش می دهد. حضور کلسیم برای تنظیم ریتم قلب نیز واجب است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 29 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم