دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص دایجسترانگ 

دوشنبه، 02 بهمن 1402
داروی گیاهی دایجسترانگ مناسب جهت رفع مشکلات گوارشی می‌باشد. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص دایجسترانگ بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

معده یکی از اعضای مهم و اساسی بدن و دستگاه گوارش می باشد. معده برای جمع شدن و هضم اولیه مواد غذایی است.در معده دو نوع هضم شیمیای و مکانیکی انجام میشود.این عامل سبب اهمیت هضم در معده میشود و بی توجهی به این عضو سبب مشکلات بسیاری در زمینه گوارش و هضم غذا میشود. داروی گیاهی دایجسترانگ DIGESTRONG انتخاب مناسب جهت رفع مشکلات گوارشی می باشد.

میزان مصرف قرص دایجسترانگ


  • بعد از هر وعده غذایی 2 قرص مصرف شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر قرص دایجسترانگ


زیره به منظور رفع کرامپ های گوارشی، نفخ، احساس سیری و همچنین مشکلات معده با منشا عصبی استفاده می شود. زیره دارای اثرات ضد باکتریایی و ضد زخم معده می باشد. آلکالوئیدها و فوروکومارین های موجود در سداب دارای ویژگی برگشت پذیر ضد التهابی، ضد اسپاسم و آنتی هیستامینی می باشند. به نظر می رسد زنجبیل به منظور بهبود شرایط التهابی مناسب است و برخی از ترکیبات آن موجب مهار مسیرهای سیکلواکسیژناز می گردد. همچنین زنجبیل موجب مهار TNF-a، واسطه های التهابی مانند پروستوگلاندین E2، و ترومبوکسان B2 می شود. 6- جینجرول زنجبیل موجب کاهش حالت تهوع و استفراغ می گردد. فلفل سیاه دارای اثرات ضد نفخ و ضد میکروبی می باشد. فلفل سیاه موجب تحریک گیرنده های حرارتی شده و باعث افزایش ترشح بزاق و شیره گوارشی می شود. مطالعات نشان می دهد فلفل سیاه دارای اثر حفاظتی در برابر سرطان کلون می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
هزینه چاپ یک کتاب
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب