دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص دورالایف کیدنی 

شنبه، 04 آذر 1402
دورالایف کیدنی، برای جبران کمبودهای رایج مواد مغذی، حفظ عملکرد و سلامت سلول های کلیه با فرمولاسیون اختصاصی برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه استفاده می‌شود. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر قرص دورالایف کیدنی برررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

قرص مولتی ویتامین دورالایف فاران شیمی به صورت اختصاصی براساس محدودیت‌ها و همچنین نیازهای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی CKD طراحی شده است. با توجه به اینکه برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی ممکن است در این افراد مضر و یا حتی سمی باشند، فرمولاسیون این قرص مولتی ویتامین جهت تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی به منظور تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی و عصبی، کاهش خستگی و کمک به خون سازی، سلامت و نگهداری بافت‌ها و حفظ سلامت عمومی بدن در افراد مبتلا به بیماران مزمن کلیوی طراحی شده است. دورالایف از کاهش ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن پیشگیری می‌کند و همین امر نقش موثری در حفظ سلامتی دارد.

میزان مصرف قرص دورالایف کیدنی


  • روزانه 1 قرص به همراه وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب میل شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر قرص دورالایف کیدنی


  • ویتامین های ب-کمپلکس: سطح ویتامین های ب-کمپلکس (ب6، ب9 و ب12) در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی کاهش می یابد اما همانقدر که تامین مقادیر مناسب از این ویتامین ها در این افراد حیاتی است مقادیر بالای آن ها نیز می تواند در این افراد مضر باشد که این امر در طراحی فرمولاسیون این فرآورده در نظر گرفته شده است.

  • ویتامین C: مقادیر مناسب ویتامین C به حفظ سلامت عمومی بدن کمک می کند.

  • تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، پانتوتنیک اسید و بیوتین: در تامین انرژی مورد نیاز بدن موثرند. همچنین تیامین به بهبود عملکرد سیستم عصبی و ریبوفلاوین به بهبود عملکرد سیستم بینایی نیز کمک می کند.

  • ویتامین E: به حفاظت از سلول ها در برابر اکسیداسیون و رادیکال های آزاد و جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان کمک می کند.

  • آهن: افراد مبتلا به بیماری های کلیوی در معرض ابتلا به آنمی قرار دارند لذا تامین میزان مناسب آهن در این افراد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

  • زینک: مقادیر مناسب زینک می تواند به حفظ سلامت بافت ها کمک می کند. سطح زینک معمولا در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی کاهش می یابد.

  • سلنیوم: به عنوان عامل آنتی اکسیدان به رادیکال های آزاد اتصال یافته و باعث حفاظت از سلول ها در برابر عوامل اکسیداتیو می گردد. سطح سلنیوم معمولا در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی کاهش می یابد.

  • مس: به عنوان عامل آنتی اکسیدان جهت حفاظت از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد و همچنین خنثی کردن اثرات سمی پراکسیدها عمل می کند. سطح مس معمولا درافراد مبتلا به بیماری های کلیوی کاهش می یابد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ترجمه تخصصی متن
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی