دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول اسلیم مد 

پنجشنبه، 16 آذر 1402
کپسول اسلیم مد حاوی عصاره پودری سرکه سیب و عصاره خشک برگ چای سبز است و در کاهش اشتها و کاهش وزن بدن اثر مطلوبی دارد. در این مطلب میزان، تاثیرات و مکانیزم اثر کپسول اسلیم مد بررسی می‌شود. همراه ساعدنیوز باشید.

برخی داروها قابلیت خوبی در کاهش اشتها دارند و لذا می‌توانند به کاهش وزن بدن کمک کنند. کپسول اسلیم مد اکسیرگستر با برخورداری از سرکه سیب و عصاره خشک برگ چای سبز است و به خوبی می‌تواند منجر به کاهش اشتها شود و در کاهش وزن بدن اثر بگذارد. سرکه سیب موجود در قرص اسلیم مد با کاهش میزان افزایش سطح گلوکز خون بعد هر وعده غذایی، به کاهش وزن کمک می‌کند.

میزان مصرف کپسول اسلیم مد


  • 2 عدد کپسول باهم، سه بار در روز همراه با غذا مصرف شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیزم اثر کپسول اسلیم مد


با توجه به رشد فزاینده چاقی و بیماری های مرتیط با سندروم مقاومت به انسولین (IRS,Insulin Resistance Syndrome) در جمعیت های مختلف جهان، کیفیت رژیم غذایی، نقش مهمی در مقابله با این اختلالات متابولیکی ایفا می کند. یکی از این پارامترها، کیفیت کربوهیدرات های مصرفی، Glycemic Index (GI) می باشد که برای طبقه بندی Glycemic Response انواع غذاهای حاوی کربوهیدرات ها بکار می رود. (GI، یک ملاک برای طبقه بندی انواع کربوهیدرات هاست با مقیاسی از صفر تا 100 که بسته به میزان بالا رفتن سطح قند خون بعد از صرف یک کربوهیدرات خاص، عدد متفاوتی خواهد داشت. غذاهای با GI پایین، به دلیل هضم و جذب آهسته ترشان ، افزایش تدریجی و آرام تری در سطح قند خون و سطح انسولین موجود در خون ایجاد می کنند). مدارک علمی بسیاری نشان داده اند که رژیم های غذایی با GI پایین، منافع بسیاری در پیشگیری و درمان بیماری های مختلف مرتبط با IRS همچون بیماری های قلبی-عروقی و دیابت نوع II داشته و شیوع IRS و سندروم متابولیک در دارندگان چنین رژیم های غذایی، پایین تر می باشد.

سرکه سیب، حاوی نوعی اسید آلی به نام اسید استیک است که می تواند Glucose Response (میزان افزایش سطح گلوکز خون بعد از هر وعده غذایی) بعد از صرف وعده های غذایی حاوی کربوهیدرات را کاهش داده و به این ترتیب GI وعده غذایی کمتر شود. مکانیسم اثر اسیداستیک در بروز این آثار، کاهش میزان و سرعت تخلیه غذای صرف شده از معده به روده می باشد. ویتامین B6 یا پیریدوکسین، در متابولیسم پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها اثرگذار بوده به حفظ سطح مناسب هورمون های تیروئیدی کمک می نماید. ویتامین B6 در روند تبدیل ید به هورمون های تیروئیدی نقش دارد. به علاوه وجود آن برای داشتن هضم مناسب مواد غذایی لازم می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استوری شیک و رنگ رنگی شیدا مقصودلو همسر مورایس با وایب تابستانی / خلاقیت یاد بگیرید از خانم هنرمند
(عکس) رابطه ی خواهر برادری ایده آل علیرضا جهانبخش و خواهر زیبا روی او / چقدر شبیه هم هستن !؟
هزینه چاپ یک کتاب